![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mij ooit eens laten verleiden tot het kopen van zo'n standby killer. Dat is dan een toestel doe een rits toestellen uitschakelt als je bvb uw computer uitschakelt. Nu mijn berekening leerde toen dat ik 25euro moest investeren om 25euro te sparen, weliswaar rendabel, maar wat is die 25euro op mijn verbruik van 2500euro... 0.1% Hoe kan op die manier een kerncentrale uitgeschakeld worden ? Uiteindelijk was dat het argument waarom we all die standby toestellen moeten uitschakelen. Dus laten we tot de conclusie komen: als het niets bespaart, dan is het nogal de vraag of het de moeite loont om uberhaupt ook maar die regel te bedenken...Hetbrengt op, maar wat los je op met die druppel in de begroting ?
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 2 juli 2013 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
|
![]() Kortom, Di Rupo heeft het weer gedaan.
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Hopelijk is Alexandre voorzichtig geweest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Staatssecretaris
|
![]() Hij haalt zijn slag thuis, zegt de krant.
![]() ![]()
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Staatssecretaris
|
![]() Arme twitterendwaterding
![]() Idereen in dit onland weet dat Alex zijn slag niet thuis haalt... Kranten lachen met Alex.
![]() |
#89 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De stagnerende economie in Azië, waar het grootste deel van de Australische grondstoffen heen gaan, heeft een enorme invloed op de Australische commodities-export. De vraag naar commodities zakt snel, ook door de te hoge loonkosten in Australië. Het aantal bedrijven in moeilijkheden stijgt nu al. De Australische dollar gaat alleszins pijlsnel zakken (minstens 10%), maar als de Chinese economie niet herpakt dan zal dit een enorme weerslag op de Australische economie hebben. Nu, wat wel een feit is, is dat Australië veel beter geregeerd wordt dan België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ik toch geen tekening bijmaken. Ge leeft toch niet op Pluto ?
Laatst gewijzigd door Bob : 2 juli 2013 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En heb de Australische vastgoedmarkt nooit gevolgd. Mogelijk dat daar een bubbel aan het losbarsten is, wat dan zeker problemen zal geven (alhoewel niet noodzakelijk dramatisch, zie Nederland - trouwens in Belgie zijn de vastgoedprijzen ook overgewaardeerd). En vergeet de invloed van de attitude, flexibiliteit... van de inwoners niet. Amerika is er om te zeggen al terug bovenop, terwijl Europa met een stugger systeem, nog volop aan het zoeken is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Burgemeester
|
![]() [quote=meneer;6701615]
Citaat:
Ons onderwijs gaat nu al jaren kwalitatief achteruit. Zowel vanuit de arbeidsmarkt als het onderwijs wordt al enige tijd moord en brand geschreeuwd om nu eindelijk eens werk te maken van structurele hervormingen en het beter op elkaar afstellen van onderwijs en arbeidsmarkt. De werkloosheid bij jongeren bereikt hallucinante percentages. Men mag vandaag de dag nog 5 universitaire diploma's bezitten, het helpt je geen meter vooruit in ons huidig economisch klimaat. Het is geen schande om jongeren op tijd en stond te laten kennismaken met de arbeidsmarkt, hetzij in de vorm van studentenjobs, hetzij zoals het Duitse onderwijssysteem waarbij men na het laatste jaar secundair onderwijs ertoe aangezet wordt één jaar te gaan werken alvorens verder te studeren. Daar is nog niemand van doodgegaan, wel integendeel. Het zou van uw 'goed gevoede en uitgeruste' primussen misschien eens realiteitsbewustere mensen maken. Ik heb niets tegen studerende jongeren, begrijp me niet verkeerd. Ik heb zelf journalistiek gestudeerd in een vrij recent verleden. Maar ik stelde toen, en nu nog steeds, vast dat de overgrote meerderheid van die studerende menigte het vanzelfsprekend achtten dat de ouders een permanente sponsor waren doorheen hun al dan niet geslaagde studententijd. En dat zij wat betreft onze arbeidsmarkt en de politieke actualiteit dusdanig slecht op de hoogte waren, om welke reden dan ook, dat ik het bijna angstwekkend vond. In de wetenschap dat 'zij' onze toekomst vormen, zij ons land mee draaiende moeten houden met de vergrijzing en de vele andere prangende problemen. Iedereen heeft uiteraard het recht om al dan niet te studeren of meteen op de arbeidsmarkt te stappen. Maar de realiteit op het terrein vandaag de dag is nu eenmaal wat ze is, en met een instelling als de uwe zal ons dat zeker niet verder helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Burgemeester
|
![]() [quote=meneer;6701615]
Citaat:
Ons onderwijs gaat nu al jaren kwalitatief achteruit. Zowel vanuit de arbeidsmarkt als het onderwijs wordt al enige tijd moord en brand geschreeuwd om nu eindelijk eens werk te maken van structurele hervormingen en het beter op elkaar afstellen van onderwijs en arbeidsmarkt. De werkloosheid bij jongeren bereikt hallucinante percentages. Men mag vandaag de dag nog 5 universitaire diploma's bezitten, het helpt je geen meter vooruit in ons huidig economisch klimaat. Het is geen schande om jongeren op tijd en stond te laten kennismaken met de arbeidsmarkt, hetzij in de vorm van studentenjobs, hetzij zoals het Duitse onderwijssysteem waarbij men na het laatste jaar secundair onderwijs ertoe aangezet wordt één jaar te gaan werken alvorens verder te studeren. Daar is nog niemand van doodgegaan, wel integendeel. Het zou van uw 'goed gevoede en uitgeruste' primussen misschien eens realiteitsbewustere mensen maken. Ik heb niets tegen studerende jongeren, begrijp me niet verkeerd. Ik heb zelf journalistiek gestudeerd in een vrij recent verleden. Maar ik stelde toen, en nu nog steeds, vast dat de overgrote meerderheid van die studerende menigte het vanzelfsprekend achtten dat de ouders een permanente sponsor waren doorheen hun al dan niet geslaagde studententijd. En dat zij wat betreft onze arbeidsmarkt en de politieke actualiteit dusdanig slecht op de hoogte waren, om welke reden dan ook, dat ik het bijna angstwekkend vond. In de wetenschap dat 'zij' onze toekomst vormen, zij ons land mee draaiende moeten houden met de vergrijzing en de vele andere prangende problemen. Iedereen heeft uiteraard het recht om al dan niet te studeren of meteen op de arbeidsmarkt te stappen. Maar de realiteit op het terrein vandaag de dag is nu eenmaal wat ze is, en met een instelling als de uwe zal ons dat zeker niet verder helpen. |
|
![]() |
![]() |