![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Het behoort toe aan de nabestaanden. Het gaat hem niet om het stoffelijk overschot.
Maar het is een laatste referentie aan de overledene die er nog is. Als je daaraan raakt raak je aan de nabestaanden. Indien dat allemaal maar onzin is, waarom zijn mensen dan zo gegriefd wanneer er gevallen van grafschennis zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat maakt het nu uit of iemand over je overleden zus is heen gegaan. Je zus merkt er toch niets meer van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Het plaatje zegt genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Maar ik kan vrij gemakkelijk switchen van ongein naar ernstige discussie. En omgekeerd. Soms vergeet ik dan ook dat het K&K is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"mensen zijn een stel emotionele, omdat ze niet willen dat er iemand neukt met hun overleden dierbare". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En trouwens (wel serieus).. je kunt toch best het mortuarium opengooien voor die mensen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Hoeveel necrofielen zijn er zo? Is dat geen verwaarloosbaar aantal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar waarom zeg je dan toch fuck tegen vrouwenrechten ?? m.a.w. , lees 2: 2: Hoe moet het dan volgens u gebeuren ?? 3: Ze verdedigen de rechten van de vrouw (op hun manier) !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Respekt voor de doden ??
Of het moet zijn dat het om een gerechtelijk onderzoek gaan !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het nogmaals voor de 4de keer uitleggen: Deze vrouwen vechten tegen een bepaalde ethiek/moraal. En dat is voornamelijk het moraal van religieuze. Dat doen deze vrouwen omdat ze vinden dat in de religieuze ethiek geen vrouwenrechten zijn.. Allemaal leuk en aardig van deze dames om daar tegen te protesteren. Maar wanneer je dan op je buik gaat schrijven "fuck your morals" dan laat je amorele houding zien en hoeft een ander ook geen rekening te houden met jouw ethiek en morele-visie,s. Vandaar mijn "fuck vrouwenrechten". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus: No respect for Hitler or Stalin or the pope , enz .... !!
Mij gaat het om , laat een graf met rust , laat uw lusten er niet botvieren !! Verder: Ja , ik snap de ironie: Er zijn er die vrouw niet respekteren , zij protesteren daar tegen op hun manier !! Jij zegt feitelijk dat ze de vrouw zelf niet respekteren door hun manier van protesteren !! Hoe moet het dan wel gebeuren ??
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |