![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet goedkoper... :cheer Laatst gewijzigd door andev : 3 juli 2013 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlug Filip koning maken, want als Boël haar proces wint, is zij de rechtmatige troonopvolger. Enfin, als ze dat proces niet wint ook eigenlijk.
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Le roi riep het kernkabinet bij zich. Je denkt toch niet dat dit was om het mee te delen dat hij zich voortaan maar aan twee vakanties per maand meer zal moe maken?
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() Ik heb dat elders ook gelezen. Zijn bastaardkinderen (verwekt buiten het huwelijk) echter ook legitieme troonopvolgers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "We go for it!" - Filip
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 3 juli 2013 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat me raden: op 21 juli wint er een "Belg" de etappe van de dag in de Ronde van Frankrijk, om het feest compleet te maken. En de TV's gaan alle moeite doen om de Vlaamse vlaggen uit het beeld te weren.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Art. 85 G.W. De grondwettelijke macht van de Koning gaat bij erfopvolging over op de natuurlijke en wettige nakomelingschap, in de rechte lijn, van Z.M. Leopold, Joris, Christiaan, Frederik van Saksen-Coburg en volgens eerstgeboorterecht.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Krijgen we nu een president of is het van ons kent ons, zoals met ministers, het zoontje doet verder, kwestie van de dotaties te behouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verwacht vanavond wel een sneer naar de populisten toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 3 juli 2013 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Le roi muist er onderuit uit schrik voor de verkiezingen van 2014....
En voor een partij waarvan verwacht wordt dat ze nog groter wordt dan ze vandaag al is. Beter opstappen terwijl de laatste royalistische regering aan de macht is die hij zélf in het zadel hielp, dan door de kiesuitslag gedwongen worden tot het benoemen van een niet-royalistische partij in de volgende federale regering. Dat hij veel krediet verloren heeft bij de Vlaamse bevolking door zijn houding tegenover zijn buitenechtelijke dochter, en beseft dat niet eens meer de helft van die bevolking hem nog lust, zal ook wel meespelen. Enfin, er zijn er minstens twee die le roi hiermee ferm gekl**t heeft. Di Rupo die le roi uit opportunistisch oogmerk liever op zijn troon had gehouden (tot Di Rupo II aan de macht zou zijn geholpen), en zijn zoon die hij op 53-jarige leeftijd toeschuift waar hij zelf voor vlucht.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 juli 2013 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet alleen om de dotaties van de meest disfunctionele koninklijke familie ter wereld, het gaat in de eerste plaats om de macht. Die van de Belgische francofonie.
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat ik me afvraag is of een kind waarvan de rechtbank heeft erkend dat de vader de koning is, wetmatig troonopvolger wordt. Laatst gewijzigd door respublica : 3 juli 2013 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |