![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minder goed gebakken vlees op de BBQ is gewoon vragen voor problemen.
![]() |
![]() |
#82 | |
Partijlid
|
![]() Even ter informatie:
Citaat:
http://www.vilt.be/Halal_vlees_in_de...eten_is_veilig Maar jullie hebben uiteraard een bron waarin staat dat het Voedselagentschap eigenlijk vermomde moslims zijn en bijgevolg niet te vertrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat wil dan niet zeggen dat je met e-coli wordt besmet. Slecht gekoeld vlees geeft ook problemen. ik ben ooit doodziek geweest van BBQ kip en nog eens maar dan in een frietkot van waarschijnlijk Xkeer ontdooide en terug ingevroren steak. In geen van die gevallen ging het over e-coli besmetting. Alhoewel: bij die steak was ik wel doodziek zelfs daags nadien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit is dat al dat halal vlees gewoon gemixt wordt met gewoon vlees en dat we daar geen keuze in hebben, dat kun je niet ontkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andersom zou er nogal 'n mohamedaanse hysterie losbarsten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Partijlid
|
![]() Als je het niet weet, schrijf het dan niet.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kippen zijn quasi 100% halal geslacht en hebben quasi 100% last van die bacteriën, echt gezond hoor. (Voor links zie eerdere berichten in deze thread) Volgens het ministerie zal er ook geen vuiltje aan de lucht zijn, nochtans bewijzen de tests het omgekeerde, die bacterie wordt niet gezien als een gevaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Jij hebt waarschijnlijk al die reacties van circe gemist waarmee ze wilt aantonen dat halal vlees gevaarlijker is. In België wordt het blijkbaar evengoed gecontroleerd als al het andere vlees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het probleem is dat enkel het onhygienische halal-vlees gelabeled is, maar dat ONS vlees (hamburgers, worsten, gehakt) ondertussen dus evenzeer halal vlees bevat (of k�*n bevatten) en daar hebben we dus geen controle op.
Uiteraard kunnen we beslissen om enkel nog varkensgehakt, varkensworst en varkenshamburger te eten om besmetting met e-coli te vermijden en verder enkel steak of stoofvlees van rund te eten, maar dan zijn we nog niet 100% zeker dat er geen allah snackbar onverdoofd gemartelde dieren bijzitten..
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Hier hebben we geen informatie maar het zal evenveel gebeuren, ik zie niet in waarom het hier anders zou zijn. Tenzij je perfect weet waar die kip vandaan komt kun je niet garanderen dat die niet halal geslacht is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Daar sta je van te kijken, hé. Nu, ik moet er wel bij zeggen dat ik amper vlees eet. Als ik het dan eet, weet ik graag van waar het komt, ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
E- coli in rundvlees...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat zou niet moeten, we hebben recht op duidelijke labels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Partijlid
|
![]() Ik wil nog zeggen dat ik 100% akkoord ga dat er labels moeten zijn, verplicht. Bovendien vind ik ook dat het percentage halalvlees gelijk zou moeten zijn aan het percentage moslimconsumenten (wat niet zo is).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk hebben we hetzelfde voor ogen, alleen mijn voorbeelden en uitspraken zijn iets minder politiek correct. ![]() |
|
![]() |
![]() |