![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe denkt U er over? | |||
Het moest onveranderd blijven: de naam gaat via de vader vader. |
![]() ![]() ![]() |
17 | 44,74% |
De naam moet via de moeder verder. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,79% |
Ik opteer om beide namen door te geven. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 28,95% |
Ik heb er geen mening over. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,53% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Prinsesje Elisabeth, dochter van koning Filip is nu de troonopvolgster. Zij zal momenteel zowat 12 �* 13 jaar zijn en ooit zal zij huwen. Stel eens voor dat haar echtgenoot bijv. Jozef Janssens zou heten, dan zouden hun kinderen in het oude naamsysteem Janssens noemen en valt de naam van de Coburg Gotha's weg. Foetsie! Koning of koningin Janssens! Dat kan en mag natuurlijk niet gebeuren. Vooraleer te huwen zal Jozef met de nieuwe wet een kontrakt moeten tekenen waarbij hun kinderen de naam Coburg Gotha zullen krijgen en de naam Janssens te vergeten. Daarom die wet, meer moet men daar niet achter zoeken.
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Echter zijn er vele Belgen die dit niet weten. En maar goed ook. Het zijn nog steeds de Saxen-Coburg en Gotha's. 't Is niet omdat ze zoveel jaar geleden een, overigens compleet belachelijke, nieuwe naam hebben genomen dat ze geen Saxen-Coburgs meer zijn.
In Groot-Brittanië is de omschakeling wel gelukt. Maar 'Windsor' is dan ook een aanstekelijkere naam. En bovendien ook een echte naam. 'Van België' is bezwaarlijk een naam te noemen. Dan nog is de verandering van naam in zowel het VK als in België maar stom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken zelf zo wel enkele personen !! Er zit er eentje bij met 3 kinderen , maar wie de vaders zijn ?? Ze ziet de kinderen zelfs niet , wegens haar "leuk" verleden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het eeuwige probleempje voor de heren natuurlijk. WIJ weten het wel, maar willen we ook dat JIJ het weet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken haar niet , dus ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij hier suggereert dat jij en "Alice" zich ooit heimelijk met moslimzaad hebben laten bevruchten, begin ik een groot aantal posts ineens een stuk beter te begrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()