![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Lodewijk 14 en 15 kon amper op zijn benen staan ten gevolge van inteelt, voor het Germaans Erfrecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() [quote=Groentje-18;6733190]Ik meen het helaas, maar ga eens langs in een universitair ziekenhuis.
Ga eens aanschuiven tussen de anderen voor een gewone RX of scan, waar je allen samen in de wachtrij zit. Kijk eens rond je ... Wat en wie zie je? Ik heb daar bijzonder schrijnende toestanden gezien ... Meestal met een bepaalde kleur. Idem dito voor de afdeling pediatrie ... Daar blijft het niet toe beperkt mits die tweede- en derdegeneratiepatiënten ondertussen al ouder geworden zijn. In het ziekenhuis had ik zo iemand bij me op de kamer. Ondoenbaar voor de verpleegkundigen en verzorg(st)ers en medepatiënten. Geen communicatie mee mogelijk, geen verzorging toelatend, constant op het belletje drukkend, constant aandacht vragend maar dus niet in de mogelijkheid om te communiceren, ... (en constant familie erbij die alles communiceert en ervoor zorgt dat ons sociaal vangnet maximaal uitgeput wordt. Ze eisen allemaal een sociaal assistent op de kamer die zorgvuldig moet uitleggen waarvan ze allemaal kunnen trekken... Wachtlijsten voor gehandicaptenzorg verlengd, iemand? Orgaandonaties voor specifieke groepen nodig, iemand? Straf is trouwens dat je de echte invalide allochtonen (mentaal geretardeerden of minder intelligenten zie je daarentegen heel vaak - en je hoort ze ook ...) nooit in het openbaar ziet... Dat mag niet. Invalide zijn is straf Allah's. ![]() Geholpen worden bij medische problemen, waarvoor er velen naar hier komen, is dan weer geschenk Allah's. Belastingsbetaler, competente medische zorg? Nope ... Die dragen niets bij. In de Belgische pers is er natuurlijk niets over te vinden, maar zoals steeds is men in NL weer een stapje voor: ‘ Voor alle duidelijkheid: het verstoken worden is niet te wijten aan discriminatie of racisme zoals menig poco zal willen insinueren, maar wel aan het feit dat hun cultuur/religie invaliditeit en ziekte als gevolg van iets ziet wat men zou hebben misdaan. Straf Allah's dus. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn toch achterlijke mensen op deze aardkloot.
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Beter seks dan ruzie. Ik had altijd ruzie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gut, ik heb liever ruzie met mijn vader, dan seks. Gelukkig dat we beiden hetzelfde gedacht hebben, en we zelfs geen ruzie hebben.
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik durf dat bijna niet te zeggen, maar ik heb soms wel seks met iemand uit mijn gezin.... mijn vrouw
![]() Is mijn vrouw nu "familie" of niet ? Grapjes terzijde, ik vind dat tussen volwassenen die daar wederzijds mee toestemmen, de maatschappij niks te zeggen heeft over hun seksuele fratsen. Iets anders: in welke mate is de kans op gehandicapten bij inteelt groter ? Is dat "zo goed als zeker" of gewoon maar een paar procent of zo ? Heb er totaal geen idee van.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 juli 2013 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eno2, je klinkt net als een 16 jarige keelschrapende, hormonaal gestoorde onopgevoede puber.
U kan U perfect voorstellen hoe zonen seks hebben met hun moeder. Dank U voor dat inzicht.
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mare, is het nog steeds een non issue als die man de grootvader is van een echtgenote?
![]() |
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() Klopt: voor 'sex' moet er ten minste leven zijn!
zonder wrok. ![]()
Handtekening DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK! Laatst gewijzigd door OilOnFire_ : 31 juli 2013 om 01:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hetzelfde wat ik zei? Dat seks beter is dan ruzie? ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 31 juli 2013 om 01:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS: Is er iets mis met keelschrapen? Laatst gewijzigd door eno2 : 31 juli 2013 om 02:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mij mag je met je zus, je moeder of je oma neuken hoor, maar IK betaal niet mee voor de opvang van je achterlijke mismaakte producten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het keelschraperige aspect, een doorsnee ding voor "jongeren" is "A moeder" er bij te betrekken. Wat u dus deed.
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() ach laat maar
Het is mooie rotzooi Laatst gewijzigd door eno2 : 31 juli 2013 om 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waarom sex met familie hebben? Van het weekend waren er in Boom enkele duizenden bimbo's die bij wijze van spreken voor een pint bier u de nacht van uw leven gaven
![]() Laatst gewijzigd door Ondernemerke : 31 juli 2013 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |