![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Gouverneur
|
![]() Trouwens, die zogenaamde vergoeding, wie bepaalt die? Als er een flik met mijn auto gereden heeft dan moet ik die gewoon niet meer hebben, wie weet wat is daar allemaal mee gebeurd! Mevrouw Turtelboom, kan ik dan op uw kosten een nieuwe bestellen? In dat geval, dank u!
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We spreken dan een jaar of negen nadat ze uw wagen meegenomen hebben. En misschien wel langer vermits eerst de zaak waarin uw auto is in beslag genomen eerst gedane zaak moet zijn, dat kan al zo'n tien jaar duren.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 26 juli 2013 om 18:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand anders misschien? Er zijn hier toch genoeg mensen die denken dat procedurefouten - of het gevolg ervan, afgeschaft mag worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt beroeps least zijn wagen.
Laat ze die maar in beslag nemen...als dat gaat tenminste.
![]() |
#85 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
1. Dat zijn de bestuurlijke zaken waarbij de veiligheid voorop staat. 2. De burgemeester is inderdaad de voorzitter maar beperkter in macht dan vroeger de burgemeester van zijn eigen politiekorps. 3. Politieraad keurt de aankopen goed of af. Het is aan het politiekorps om een goed onderbouwd dossier voor te leggen. De verschillende politiediensten kunnen ook beroep op het boetefonds voor aankoop materiaal zonder goedkeuring van de politieraad. 4.Tegenwoordig worden we in de meeste zones op 200.000 km afgeschreven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hangt er vanaf voor wat het moest dienen, voor mij persoonlijk, ik was altijd meer voorstander van een wagen voor te laten rijden op het traject/grensovergang om de boel te verkennen en indien nodig af te blazen, we doen het dan wel een andere keer.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slechte maatregel naar mijn mening. Iemand al eens de ongevallenstatistieken gezien van de politie? Laatst nog op het nieuws: agenten zien er geen graten in om bezopen achter het stuur te kruipen, ze weten immers waar alle controles plaatsvinden...
Je zal het maar meemaken dat zo'n straalbezopen flik op je inbeukt met een SUV die ooit van een zware gangster was terwijl hij anders misschien met een geleasde Nissan Micra had gereden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je begrijpt toch dat die dus op uw plaat plus verzekering rondrijden?
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht men ooit een Audi S8 in beslag nemen, wil ik die gerust "bijhouden".
![]() Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 27 juli 2013 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu moet men ze enkel nog persoonlijk de boete's laten innen, cash, voor hun arbeids-onkosten. Zo van " als je direct cash betaalt, is het 20 % goedkoper ". Laatst gewijzigd door meneer : 27 juli 2013 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de politie, cashgeld en vrouwen hebben ze het liefst.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik blijf zitten met de vraag hoeveel keer, procentueel, echte onschuldigen lang blijven opgesloten . Indien men klaar staat om al het krapuul te laten lopen zal dat minder of niet meer voorkomen. Maar is dat de oplossing? Of zou de oplossing ook kunnen zijn de verantwoordelijken voor de slecht gevoerde onderzoeken de laan uit te sturen zodat de anderen wat meer op hun tellen letten? Alvast één van mogelijkheden... Al het vreemd geboefte zonder pardon en voorgoed de grens over zou al een heel stuk helpen. Controleren wie er zoal binnenwaait ook. Een pak tijd en middelen over om zich met de rest bezig te houden... Ons gerechtelijk apparaat, is dat eigenlijk nog die naam waardig? Laatst gewijzigd door andev : 27 juli 2013 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet goed wat je wil bewijzen met uw getuigen en bewijzen bij de vleet, je ziet de eerste jaren geen rechter die zich daarover kan uitspreken. En als ik me goed herinner, de cijfers die het OM heeft gegeven over het % vrijspraken van de mensen in voorarrest in 2005 bedroeg 38% vrijspraak. we hebben het dan over plus minus 2000 mensen die gratis en voor niets een aantal maand - jaar onschuldig vastzitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor die zovelen die onschuldig zijn omdat, in weerwil dat ze de feiten gepleegd hebben, men geen sluitende bewijzen kon vinden, blijft het een goede zaak dat ze ten minste den bak eens van de binnenkant gezien hebben. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De schoof gaat het regelen, het is goed dat de onschuldigen in de gevangenis ziiten. Ik weet niet of dat dit nog wel als zielig te kwalificeren valt.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 27 juli 2013 om 14:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de Schoof is geen jurist. Als iemand een moord gepleegd heeft, dan is die voor mij een moordenaar. Als iemand een diefstal gepleegd heeft, dan is die voor mij een dief. Verder vermoed ik dat iemand die in voorhechtenis zit, vaak wel met de zaak te maken heeft. En als handige advocaten een schuldige kunnen vrijpleiten, vb. wegens procedure-truken, dan vind ik dat niet rechtvaardig. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet zeker of dat je nu aan het trollen bent of niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() De schoofzak zijn filosofie lijkt zich ettelijke km ter rechterzijde van het vlaams belang of (ewuivalent) links vd pvda te situeren.
Ben ik warm of heet schoof? Laatst gewijzigd door spabert : 27 juli 2013 om 19:58. |
![]() |
![]() |