![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Homoseksuelen hebben op veel plaatsen inderdaad nog niet het recht om met de partner van hun keuze te huwen. Welke ...-seksuele heb je in gedachten? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt U dan dat deze kindjes vanwege deze maatregel nu geen thuis zullen vinden? Soit, Poetin spreekt ivm. de adoptie van Russische kinderen klare taal, deze maatregel zou trouwens niet alleen met de adoptie door andersgeaarden in verband staan. Just in case... NY Times - Russia’s Anti-Gay Crackdown 21 juli 2013 - RUSSIA’S president, Vladimir V. Putin, has declared war on homosexuals. So far, the world has mostly been silent. On July 3, Mr. Putin signed a law banning the adoption of Russian-born children not only to gay couples but also to any couple or single parent living in any country where marriage equality exists in any form. A few days earlier, just six months before Russia hosts the 2014 Winter Games, Mr. Putin signed a law allowing police officers to arrest tourists and foreign nationals they suspect of being homosexual, lesbian or “pro-gay” and detain them for up to 14 days. Contrary to what the International Olympic Committee says, the law could mean that any Olympic athlete, trainer, reporter, family member or fan who is gay — or suspected of being gay, or just accused of being gay — can go to jail. Het arresteren van buitenlandse andersgeaarden in Rusland en deze tot wel 14 dagen de vrijheid ontzeggen lijkt me er over... Maar blijkbaar is dit het gevolg van de nieuwe anti-propaganda wetgeving die nu ook toepasbaar is op buitenlanders. Sja, iedereen gelijk voor de wet.
Bron Geen regenboogvlaggen tijdens de Olympische Winterspelen in Sochi dus. Laatst gewijzigd door zonbron : 27 juli 2013 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 27 juli 2013 om 21:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat het belachelijk buitenproportioneel is, heb je wel mooi aangetoond. Citaat:
Pedo's bijvoorbeeld. Omdat dit zorgt voor ongelijkheid. Dat kunnen rabiate progressieven toch niet verdragen? Citaat:
Erg voor dat kind. Citaat:
En ja, dat koppel marginalen is inderdaad ook een probleem, moest het van mij afhangen werd daar ook iets aan gedaan. Daarstraks nog klagen dat homo's hier ook onder geweld leiden (ik denk niet bepaald door je blanke Christelijke medemens) en nu zijn het doemscenario's en fantasietjes?
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En homo-propaganda is een nogal breed interpreteerbaar concept. Misschien kan hij wat drones lenen van Obama. Mensen oppakken na verdachtmaking en uit het land zetten, such a drag. Het is veel gemakkelijker gewoon vanuit de lucht iedereen als verdachte te beschouwen en een Hellfire of 2 op zijn/haar kop te sturen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2013 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uiteraard niet. Citaat:
Citaat:
Hij vindt van niet. Citaat:
![]() Ah? Hoeveel homoseksuelen werden er hier de laatste tijd dan al verhangen door religieuze minderheden?
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg eens, waarom vind je het goed om religieuze regels door te drukken bij andersdenkenden? Er moet zoveel mogelijk vrijheid zijn om dat zelf te kunnen kiezen, dat is westerse vrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom hebben pedo's niet het recht om met dpartners van hun keuze te trouwen? Als niet iedereen het recht heeft, is het geen mensenrecht he Belastingsvoordelen, leningen, ... Citaat:
Hij moest eens weten dat je hem eiste omdat je er recht op had. Citaat:
Zeg het eens, jij klaagt over homofoob geweld.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2013 om 22:31. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze maken er niet noodzakelijk deel van uit en dat heb ik ook geenszins beweerd, maar ze kunnen er deel van uitmaken en dan hebben homoseksuelen op dat vlak evenveel rechten als heteroseksuelen (of dat zouden ze moeten hebben).
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Door je smikkel in de reet van een ander te duwen, kan je geen gezin stichten. Zo simpel is het. Dat is nu eenmaal het gevolg van je geaardheid.
Je kan wel een kind adopteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gehuwden hebben geen belastingvoordelen en alleenstaanden kunnen ook lenen. Discriminatie is geen meningsuiting. Citaat:
Door neo-nazi's in Rusland... Voor zover ik weet, werd er hier geen enkele homoseksueel opgehangen door een religieuze minderheid. Voor zover ik weet, werd er hier geen sharia ingevoerd en zit dat er ook niet meteen aan te komen.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mensen die tegen vrije meningsuiting zijn, daar heb ik een fobie voor. Die zou men beter wat intimideren. Van stenen door het raam tot opknopen. Citaat:
Citaat:
Alleenstaanden kunnen veel moeilijker lenen. Jawel, het is mijn mening dat ... uitschot is. Maar nog eens dank om je intolerantie te tonen. Citaat:
Citaat:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...erdubbeld.aspx En sharia-wijken zijn al in meerdere Europese landen aanwezig.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2013 om 22:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ AnarchoChristophe
1: Waarom is het relevant of een homo met een vrouw mag trouwen? Een homo wilt met een man trouwen dat lijkt mij toch evident? 2: Pedofilie praktisch vergelijken met homofilie is natuurlijk absurd, en dat weet jij zelf ook wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus voor alle duidelijkheid is er in het door jou eerder geciteerde vn-artikel geen sprake van 'recht op kinderen'. Laatst gewijzigd door mvd : 27 juli 2013 om 22:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() In beide gevallen ging het over het absurde hedendaagse concept van rechten, dat elke interest-groep maar invult zoals ze zelf willen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2013 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind wel dat iedereen het recht heeft om zijn mening over zowel homo's als hetero's te verkondigen en bijv. te weigeren uit hun zaak. Voor de wet moet er geen onderscheid zijn op basis van seksualiteit. Ik steun dus geen door de Staat geïnstitutioneerde ongelijkheid, maar dat geklaag over discriminatie betreffende gesproken en geschreven woord etc. kan me dan gestolen worden (zolang niemands fysieke integriteit geschaad wordt).
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2013 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |