Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2013, 21:42   #81
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Getolereerd door de moderatie misschien. Niet door de linkse medemens.
En welke macht heeft die linkse medemens om jou te verhinderen trots te zijn op je cultuur en geschiedenis en what not?

Citaat:
Amai, wat een parade, de B.U.B. bijeenkomst is er niks tegen. En dat voor een land met bijna 100 miljoen inwoners weliswaar. Ja, het is duidelijk dat gay pride iets van alle geuren en kleuren is
Het toont inderdaad je ongelijk aan dat gay pride uitsluitend voor blanken zou zijn.

Citaat:
Heb je dat gelijke recht of niet?
Homoseksuelen hebben op veel plaatsen inderdaad nog niet het recht om met de partner van hun keuze te huwen.

Citaat:
Telt dat recht voor elke ...-seksuele?
Welke ...-seksuele heb je in gedachten?

Citaat:
Zelfde punt, huwelijk voor de Staat afschaffen.
Waarom?

Citaat:
Geen discriminatie roepen dan als de kerk iets doet wat jou niet aanstaat.
Waarom niet? Ik heb het recht mijn mening daaromtrent in alle vrijheid te uiten.

Citaat:
Haha, VN-verklaringen kunnen mij gestolen worden. Als jij echt denkt dat je een kind moet krijgen omdat dat jouw recht is, hoop ik dat je er nooit één krijgt. Voor het kind.
Te laat.

Citaat:
Volgens jou maakt dat toch niet uit. Hebben gehandicapten bijvoorbeeld ook geen 'recht' op een kind? Fuck wat het kind wil, juist, want de VN heeft het recht uitgeroepen?
Waarom zouden gehandicapten in vredesnaam geen recht hebben op een kind? Een kind heeft op dat vlak overigens niks te willen. Net zomin als het iets te willen heeft wanneer het bij een koppel marginalen geboren wordt.

Citaat:
Dat de wet aan jouw degeneratieve kant staat, dat weten we. Maar die wet heeft ons ver gekregen en beschermt ook die types die jouw graag zouden verhangen (als religieuze minderheid). Allemaal in naam van de anti-discriminatie natuurlijk. Ik geef het nog 50 jaar alvorens je gaat lopen voor de lange arm der Sharia, erm, wet.
Doemscenario's en andere fantasietjes zeggen me niks.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 21:42   #82
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Hoera! Daar zullen die Russische kindjes v�*st beter van worden...

Denkt U dan dat deze kindjes vanwege deze maatregel nu geen thuis zullen vinden?

Soit, Poetin spreekt ivm. de adoptie van Russische kinderen klare taal, deze maatregel zou trouwens niet alleen met de adoptie door andersgeaarden in verband staan. Just in case...

NY Times - Russia’s Anti-Gay Crackdown
21 juli 2013 - RUSSIA’S president, Vladimir V. Putin, has declared war on homosexuals. So far, the world has mostly been silent. On July 3, Mr. Putin signed a law banning the adoption of Russian-born children not only to gay couples but also to any couple or single parent living in any country where marriage equality exists in any form. A few days earlier, just six months before Russia hosts the 2014 Winter Games, Mr. Putin signed a law allowing police officers to arrest tourists and foreign nationals they suspect of being homosexual, lesbian or “pro-gay” and detain them for up to 14 days. Contrary to what the International Olympic Committee says, the law could mean that any Olympic athlete, trainer, reporter, family member or fan who is gay — or suspected of being gay, or just accused of being gay — can go to jail.

Het arresteren van buitenlandse andersgeaarden in Rusland en deze tot wel 14 dagen de vrijheid ontzeggen lijkt me er over...

Maar blijkbaar is dit het gevolg van de nieuwe anti-propaganda wetgeving die nu ook toepasbaar is op buitenlanders. Sja, iedereen gelijk voor de wet.

Bad news for lesbian, gay, bisexual and transgender (LGBT) travelers hoping to visit Russia, as foreign tourists will now be subjected to the same "gay propaganda" fines and sentences as residents.

Travel site Skift reports that the new law, signed into law by Russian President Vladimir Putin on June 30, contains a provision that allows the government to arrest and detain gay (or "pro-gay") foreigners for up to 14 days before they would then be expelled from Russia.

As far as what is considered "pro-gay," the laws specifics are somewhat vague, but Canadian site Travel and Escape suggests "gay-affirmative" speech, displaying a rainbow flag and same-sex partners holding hands are among the prohibited actions.

The move comes at a particularly critical time as the nation is currently gearing up to host the 2014 Winter Olympics in Sochi.

Bron

Geen regenboogvlaggen tijdens de Olympische Winterspelen in Sochi dus.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 27 juli 2013 om 21:49.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 21:47   #83
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Toch wel, wanneer twee mannen samen wonen vormen zij een holebi-gezin. Dat heeft met kinderen niks te maken.
Want?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 27 juli 2013, 21:51   #84
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Denkt U dan dat deze kindjes vanwege deze maatregel nu geen thuis zullen vinden?
Hun kansen verkleinen er alleszins door.

Citaat:
Soit, Poetin spreekt ivm. de adoptie van Russische kinderen klare taal, deze maatregel zou trouwens niet alleen met de adoptie door andersgeaarden in verband staan. Just in case...

NY Times - Russia’s Anti-Gay Crackdown
21 juli 2013 - RUSSIA’S president, Vladimir V. Putin, has declared war on homosexuals. So far, the world has mostly been silent. On July 3, Mr. Putin signed a law banning the adoption of Russian-born children not only to gay couples but also to any couple or single parent living in any country where marriage equality exists in any form. A few days earlier, just six months before Russia hosts the 2014 Winter Games, Mr. Putin signed a law allowing police officers to arrest tourists and foreign nationals they suspect of being homosexual, lesbian or “pro-gay” and detain them for up to 14 days. Contrary to what the International Olympic Committee says, the law could mean that any Olympic athlete, trainer, reporter, family member or fan who is gay — or suspected of being gay, or just accused of being gay — can go to jail.

Het arresteren van buitenlandse andersgeaarden in Rusland en deze tot wel 14 dagen de vrijheid ontzeggen lijkt me er over...

Blijkbaar is dit het gevolg van de nieuwe anti-propaganda wetgeving.

Bad news for lesbian, gay, bisexual and transgender (LGBT) travelers hoping to visit Russia, as foreign tourists will now be subjected to the same "gay propaganda" fines and sentences as residents.

Travel site Skift reports that the new law, signed into law by Russian President Vladimir Putin on June 30, contains a provision that allows the government to arrest and detain gay (or "pro-gay") foreigners for up to 14 days before they would then be expelled from Russia.

As far as what is considered "pro-gay," the laws specifics are somewhat vague, but Canadian site Travel and Escape suggests "gay-affirmative" speech, displaying a rainbow flag and same-sex partners holding hands are among the prohibited actions.

The move comes at a particularly critical time as the nation is currently gearing up to host the 2014 Winter Olympics in Sochi.

Bron

Geen regenboogvlaggen tijdens de Olympische Winterspelen in Sochi dus.
Zeer dom. Toeristen brengen geld in het laatje en homoseksele toeristen hebben over het algemeen veel geld om in het laatje te brengen en ze laten het meestal graag rollen ook. Maar goed. Niet dat Rusland hoog op mijn prioriteitenlijstje stond om ooit te bezoeken, maar nu is het helemaal naar beneden getuimeld, samen met andere anti-homolanden zoals Egypte.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Raf : 27 juli 2013 om 21:52.
Oud 27 juli 2013, 21:58   #85
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En welke macht heeft die linkse medemens om jou te verhinderen trots te zijn op je cultuur en geschiedenis en what not?
Het recht om je aan te geven voor racimse als je bijv. met een plakkaat "Europa blank" zou rondwandelen.
Citaat:
Het toont inderdaad je ongelijk aan dat gay pride uitsluitend voor blanken zou zijn.
Volgens mij zijn mijn woorden "bijna uitsluitend". Ik leef heus niet der de illusie dat er geen zwarte homo te vinden is.
Dat het belachelijk buitenproportioneel is, heb je wel mooi aangetoond.
Citaat:
Homoseksuelen hebben op veel plaatsen inderdaad nog niet het recht om met de partner van hun keuze te huwen.
Tja, zou je dan niet beter daar campagne gaan voeren?
Citaat:
Welke ...-seksuele heb je in gedachten?
Pedo's bijvoorbeeld.
Citaat:
Waarom?
Omdat dit zorgt voor ongelijkheid. Dat kunnen rabiate progressieven toch niet verdragen?
Citaat:
Waarom niet? Ik heb het recht mijn mening daaromtrent in alle vrijheid te uiten.
Jij uit je mening zoveel je wilt. Probleem is dat jouw soort drukkingsgroepjes dat nogal graag naar wetgeving vertaalt zien in naam van de anti-discriminatie.
Citaat:
Te laat.
Erg voor dat kind.
Citaat:
Waarom zouden gehandicapten in vredesnaam geen recht hebben op een kind? Een kind heeft op dat vlak overigens niks te willen. Net zomin als het iets te willen heeft wanneer het bij een koppel marginalen geboren wordt.
Snap je dat nu echt zelf niet? omdat sommige mensen niet in staat zijn voor een kind te zorgen, misschien? Omdat dat nadelig is voor het kind?
En ja, dat koppel marginalen is inderdaad ook een probleem, moest het van mij afhangen werd daar ook iets aan gedaan.
Citaat:
Doemscenario's en andere fantasietjes zeggen me niks.
Daarstraks nog klagen dat homo's hier ook onder geweld leiden (ik denk niet bepaald door je blanke Christelijke medemens) en nu zijn het doemscenario's en fantasietjes?
Oud 27 juli 2013, 22:01   #86
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Maar blijkbaar is dit het gevolg van de nieuwe anti-propaganda wetgeving die nu ook toepasbaar is op buitenlanders. Sja, iedereen gelijk voor de wet.
2.

En homo-propaganda is een nogal breed interpreteerbaar concept.

Misschien kan hij wat drones lenen van Obama. Mensen oppakken na verdachtmaking en uit het land zetten, such a drag. Het is veel gemakkelijker gewoon vanuit de lucht iedereen als verdachte te beschouwen en een Hellfire of 2 op zijn/haar kop te sturen.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2013 om 22:01.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 22:14   #87
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het recht om je aan te geven voor racimse als je bijv. met een plakkaat "Europa blank" zou rondwandelen.
Zolang jij geen wetten overtreedt, is er niks aan de hand, toch?

Citaat:
Tja, zou je dan niet beter daar campagne gaan voeren?
Waarom zou ik? Dat kan beter door de mensen ter plaatse gebeuren. Hetgeen natuurlijk niet betekent dat ik ze van hieruit niet moreel zou kunnen of mogen ondersteunen.

Citaat:
Pedo's bijvoorbeeld.
Uiteraard niet.

Citaat:
Omdat dit zorgt voor ongelijkheid. Dat kunnen rabiate progressieven toch niet verdragen?
Wat voor ongelijkheid?

Citaat:
Jij uit je mening zoveel je wilt. Probleem is dat jouw soort drukkingsgroepjes dat nogal graag naar wetgeving vertaalt zien in naam van de anti-discriminatie.
Waarom zou dat een probleem zijn? Discriminatie is niet wenselijk, om het even om welke reden.

Citaat:
Erg voor dat kind.
Hij vindt van niet.

Citaat:
Snap je dat nu echt zelf niet? omdat sommige mensen niet in staat zijn voor een kind te zorgen, misschien? Omdat dat nadelig is voor het kind?
Gehandicapten zijn dus volgens jou per definitie niet in staat om voor een kind te zorgen? Dat zou ik niet gezegd willen hebben...

Citaat:
Daarstraks nog klagen dat homo's hier ook onder geweld leiden (ik denk niet bepaald door je blanke Christelijke medemens) en nu zijn het doemscenario's en fantasietjes?
Ah? Hoeveel homoseksuelen werden er hier de laatste tijd dan al verhangen door religieuze minderheden?

Citaat:
Oud 27 juli 2013, 22:18   #88
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik keur het geweld van die skinheads niet goed, maar het beleid van de Russische overheid naar homo's toe vind ik wel goed, een voorbeeld voor de rest van de wereld.
Eikel, het is niet dat je homo moet worden omdat ze gelijke rechten krijgen, religieuze zotten willen altijd hun regeltjes doordrukken bij niet gelovigen en dan kijk je raar op dat we kerk en imam zoveel beledigen.

Zeg eens, waarom vind je het goed om religieuze regels door te drukken bij andersdenkenden?

Er moet zoveel mogelijk vrijheid zijn om dat zelf te kunnen kiezen, dat is westerse vrijheid.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 22:21   #89
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Want?
Want wat?? Kinderen maken niet noodzakelijk deel uit van een gezin, dus 'het recht om een gezin te stichten' is niet hetzelfde als 'het recht op kinderen'.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 22:23   #90
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zolang jij geen wetten overtreedt, is er niks aan de hand, toch?
Dat is in strijd met de antiracismewet. Dus er is wel iets aan de hand.
Citaat:
Waarom zou ik? Dat kan beter door de mensen ter plaatse gebeuren. Hetgeen natuurlijk niet betekent dat ik ze van hieruit niet moreel zou kunnen of mogen ondersteunen.
Dan gaan ze in Ethopië nog lang mogen wachten, met een dozijn man en paardenkop in een land van 100 miljoen waar 95% homoseksualiteit onaanvaardbaar vindt.
Citaat:
Uiteraard niet.
Waarom hebben pedo's niet het recht om met dpartners van hun keuze te trouwen? Als niet iedereen het recht heeft, is het geen mensenrecht he
Citaat:
Wat voor ongelijkheid?
Belastingsvoordelen, leningen, ...
Citaat:
Waarom zou dat een probleem zijn? Discriminatie is niet wenselijk, om het even om welke reden.
Daar gaat het recht op vrije meningsuiting. Of het recht om bijv. op Uw privé toe te laten en te weigeren wie je wilt om welke reden dan ook.
Citaat:
Hij vindt van niet.
Hij moest eens weten dat je hem eiste omdat je er recht op had.
Citaat:
Gehandicapten zijn dus volgens jou per definitie niet in staat om voor een kind te zorgen? Dat zou ik niet gezegd willen hebben...
Rechten zouden universeel moeten zijn. Anders is het nogal absurd het een recht te noemen. En inderdaad niet alle gehandicapten zijn daartoe in staat. De meeste niet-gehandicapten vallen zelfs te beschouwen als niet in staat.
Citaat:
Ah? Hoeveel homoseksuelen werden er hier de laatste tijd dan al verhangen door religieuze minderheden?
Zeg het eens, jij klaagt over homofoob geweld.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2013 om 22:31.
Oud 27 juli 2013, 22:23   #91
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Want wat?? Kinderen maken niet noodzakelijk deel uit van een gezin, dus 'het recht om een gezin te stichten' is niet hetzelfde als 'het recht op kinderen'.
Ze maken er niet noodzakelijk deel van uit en dat heb ik ook geenszins beweerd, maar ze kunnen er deel van uitmaken en dan hebben homoseksuelen op dat vlak evenveel rechten als heteroseksuelen (of dat zouden ze moeten hebben).

Citaat:
Oud 27 juli 2013, 22:27   #92
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Door je smikkel in de reet van een ander te duwen, kan je geen gezin stichten. Zo simpel is het. Dat is nu eenmaal het gevolg van je geaardheid.
Je kan wel een kind adopteren.
Rollercoaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 22:31   #93
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is in strijd met de antiracismewet. Dus er is wel iets aan de hand.
Dan heb je pech en zal je iets anders op je bordje moeten schrijven.

Citaat:
Dan gaan ze in Ethopië nog lang mogen wachten, met een dozijn man en paardenkop in een land van 100 miljoen waar 95% homoseksualiteit onaanvaardbaar vindt.
Parijs en Rome zijn ook niet op één dag gebouwd. De eerste gay pride hier in België zal ongetwijfeld ook minder volk getrokken hebben dan de gay prides van nu.

Citaat:
Belastingsvoordelen, leningen, ...
Gehuwden hebben geen belastingvoordelen en alleenstaanden kunnen ook lenen.

Citaat:
Daar gaat het recht op vrije meningsuiting.
Discriminatie is geen meningsuiting.

Citaat:
Rechten zouden universeel moeten zijn. Anders is het nogal absurd het een recht te noemen. En inderdaad niet alle gehandicapten zijn daartoe in staat. De meeste niet-gehandicapten vallen zelfs te beschouwen als niet in staat.
Kortom: je uitspraak over gehandicapten sloeg nergens op. Blij dat we dat uitgeklaard hebben.

Citaat:
Zeg het eens, jij klaagt over homofoob geweld.
Door neo-nazi's in Rusland... Voor zover ik weet, werd er hier geen enkele homoseksueel opgehangen door een religieuze minderheid. Voor zover ik weet, werd er hier geen sharia ingevoerd en zit dat er ook niet meteen aan te komen.

Citaat:
Oud 27 juli 2013, 22:34   #94
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Verschil tussen geaardheid en daden bedoel je?
Geaardheid: kan je niet aan doen.
Daden: die kan je stellen of niet stellen, en daar kan je de fout in gaan. Trouwens de meeste verkrachters zijn hetero's.
Inderdaad.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 22:45   #95
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dan heb je pech en zal je iets anders op je bordje moeten schrijven.
Tot zover dus het recht op vrije meningsuiting volgens onze progressieve homo.

Mensen die tegen vrije meningsuiting zijn, daar heb ik een fobie voor. Die zou men beter wat intimideren. Van stenen door het raam tot opknopen.
Citaat:
Parijs en Rome zijn ook niet op één dag gebouwd. De eerste gay pride hier in België zal ongetwijfeld ook minder volk getrokken hebben dan de gay prides van nu.
Aan fantasieën deed jij toch niet mee?
Citaat:
Gehuwden hebben geen belastingvoordelen en alleenstaanden kunnen ook lenen.
Jij kan ook huwen.
Alleenstaanden kunnen veel moeilijker lenen.
Citaat:
Discriminatie is geen meningsuiting.
Jawel, het is mijn mening dat ... uitschot is.
Maar nog eens dank om je intolerantie te tonen.
Citaat:
Kortom: je uitspraak over gehandicapten sloeg nergens op. Blij dat we dat uitgeklaard hebben.
Wat is het nu? Hebben alle gehandicapten recht op een kind, of is het recht op kinderen toch niets meer dan wat kribbels op een VN charter?
Citaat:
Door neo-nazi's in Rusland... Voor zover ik weet, werd er hier geen enkele homoseksueel opgehangen door een religieuze minderheid. Voor zover ik weet, werd er hier geen sharia ingevoerd en zit dat er ook niet meteen aan te komen.
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...mjongeren.aspx
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...erdubbeld.aspx

En sharia-wijken zijn al in meerdere Europese landen aanwezig.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2013 om 22:46.
Oud 27 juli 2013, 22:46   #96
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

@ AnarchoChristophe

1: Waarom is het relevant of een homo met een vrouw mag trouwen?

Een homo wilt met een man trouwen dat lijkt mij toch evident?

2: Pedofilie praktisch vergelijken met homofilie is natuurlijk absurd, en dat weet jij zelf ook wel.
Oud 27 juli 2013, 22:52   #97
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor zover ik weet, werd er hier geen sharia ingevoerd en zit dat er ook niet meteen aan te komen.
Hadden ze in GB geen sharia-rechtbanken?

Citaat:
Islamitische sharia-rechtbanken kunnen een weinig bekende clausule in de Britse wetgeving uitbuiten, waardoor hun verdicten wettelijk zijn.

Advocaat Sheikh Faiz-ul-Aqtab Siddiqi: "We realiseerden ons dat we onder de 'Arbitration Act' straffen kunnen uitspreken die bekrachtigd kunnen worden door een hooggerechtshof."

Momenteel zijn er al vijf sharia-rechtbanken in het Verenigd Koninkrijk; in Londen, Bradford, Manchester, Birmingham en Nuneaton. De verdicten van de sharia-rechtbanken die bindend zijn onder de Britse wet gaan van echtscheidingen en financiële disputen tot huiselijk geweld.

Zo'n 100 beklaagden werden inmiddels al berecht. In 6 gevallen ging het om huiselijk geweld. De rechtbank stuurde de daders naar een zelfbeheersingscursus, maar sprak verder geen straf uit.

Gelijkheid

In Groot-Brittannië heerst verdeeldheid over de kwestie. Sommigen vrezen dat het principe van gelijkheid ondermijnd wordt. Bij een erfeniskwestie in Nuneaton kregen de zonen bijvoorbeeld dubbel zoveel als de dochters. Voor een gewone rechtbank zouden alle nakomelingen evenveel krijgen.

Critici menen eveneens dat mannen een lichtere straf zullen krijgen dan bij een gewone rechtbank, terwijl vrouwen net strenger behandeld zullen worden.

Citaat:
Ze maken er niet noodzakelijk deel van uit en dat heb ik ook geenszins beweerd, maar ze kunnen er deel van uitmaken en dan hebben homoseksuelen op dat vlak evenveel rechten als heteroseksuelen (of dat zouden ze moeten hebben).
Dus voor alle duidelijkheid is er in het door jou eerder geciteerde vn-artikel geen sprake van 'recht op kinderen'.

Laatst gewijzigd door mvd : 27 juli 2013 om 22:56.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 22:54   #98
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
@ AnarchoChristophe

1: Waarom is het relevant of een homo met een vrouw mag trouwen?

Een homo wilt met een man trouwen dat lijkt mij toch evident?

2: Pedofilie praktisch vergelijken met homofilie is natuurlijk absurd, en dat weet jij zelf ook wel.
In beide gevallen ging het over het absurde hedendaagse concept van rechten, dat elke interest-groep maar invult zoals ze zelf willen.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2013 om 22:54.
Oud 27 juli 2013, 22:58   #99
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In beide gevallen ging het over het absurde hedendaagse concept van rechten, dat elke interest-groep maar invult zoals ze zelf willen.
Vind jij dat homoseksuelen en heteroseksuelen gelijke rechten moeten hebben?
Oud 27 juli 2013, 23:04   #100
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Vind jij dat homoseksuelen en heteroseksuelen gelijke rechten moeten hebben?
Ik vind dat een kind hebben geen recht is en dat huwelijk een Kerkaangelegenheid is en niets voor de Staat. De Staat heeft ook geen zaken met wat er in de slaapkamer gebeurt ofzo.
Ik vind wel dat iedereen het recht heeft om zijn mening over zowel homo's als hetero's te verkondigen en bijv. te weigeren uit hun zaak.
Voor de wet moet er geen onderscheid zijn op basis van seksualiteit.

Ik steun dus geen door de Staat geïnstitutioneerde ongelijkheid, maar dat geklaag over discriminatie betreffende gesproken en geschreven woord etc. kan me dan gestolen worden (zolang niemands fysieke integriteit geschaad wordt).

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2013 om 23:05.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be