![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer last van complottheoritis?
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als mensen walgelijk gedachtegoed hebben, dan ben ik daar liefst van op de hoogte vooraleer ik mezelf wijsmaak dat er met die mensen te discussiëren valt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je bedoeld een moslimman?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je verliest elk debat, jongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen neen, ik bedoel, een man.
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw idee over mij is al gemaakt laat staan dat ik de moeite zou genomen hebben een deftig antwoord te formuleren. Sommige lessen mijn beste kunnen niet onderwezen worden, de antwoorden krijg je door zelf na te denken. Uw vraag was op zichzelf een platitude, mijn antwoord ook. Dat van Schoofzak waarin hij zegt dat het probleem niet genegeerd mag worden is dat niet. Het is wel degelijk zo dat er nog steeds een neiging bestaat tot politieke correctheid en de wil om bepaalde problemen niet te zien. Om terug te komen op uw vraag, die zag ik dus totaal niet als een startpunt van een eventuele discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Een gelijkaardige methode is om alle vrouwen binnen te houden of onder een burka, dit kijkt me even dom dus het proberen waard lijkt me.
Laatst gewijzigd door BonBon : 2 augustus 2013 om 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zal nog steeds 95% mannen in de gevangenis hebben, hoor... Ze dus allemaal buitensmijten is dus de enige oplossing.
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom moeten dit aanleiding zijn tot ze dan maar allemaal buiten te smijten ? Bent u een man ? Moet u dan ook buitengesmeten worden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Gelukkig is de zelfmoord niet geslaagd. Zo kan die man toch nog aan ons pensioen bijdragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dit soort geïsoleerde incidenten kan nooit vermeden worden, zelfs niet in een absolute politiestaat waar een immigratiestop van kracht is en alle nieuwe Belgen gedeporteerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Sarcasme en kritiek op het westen, voor het gemak voorbij gaand dat moslims wel degelijk alle vrouwen straffen met een sluier zodat mannen ze met rust zouden laten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er een beleid is dat een beetje verstandiger zou zijn, dan zou je alleen vreemdelingen toelaten die hier een toegevoegde waarde kunnen creëren en die hier een toekomst kunnen opbouwen. Vreemdelingen, die aan die voorwaarden voldoen zullen al veel minder de neiging hebben om een roofmoord te plegen. Maar uw politiek correcte vrienden hebben het nodig gevonden om zowat eender wie toe te laten en die heel gemakkelijk te regulariseren. Er kunnen wel degelijk lessen getrokken worden uit dit gegeven. Tenzij mensen zoals u die het niet willen leren. In feite moeten we altijd lessen zien te trekken uit zaken die fout gaan. Laatst gewijzigd door stuyckp : 2 augustus 2013 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat betreft het migratie beleid heeft het zeker gefaald, dat heb ik zelfs groen bij monde van Freya Pireyns al horen toegeven. Nu jullie nog. Je mag voor mij links zijn, maar je moet durven zien waar het fout gaat en het niet toedekken want dat op zich een voedingbodem voor extreem rechts. Jullie beseffen het niet maar jullie hebben zelf het VB groot gemaakt indertijd. Actie = reactie. Laatst gewijzigd door stuyckp : 3 augustus 2013 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |