![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() hoe, goede werknemers moeten die dan niet naar de privé volgens u?
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Aan uw kostuum te zien wast gij ook met dash ,geen zweetplekken!
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gesnopen, Paulus?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou jij daar vanaf weten?
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() nee.ik ben er ene van jullie, van de mensen. Altijd geweest.
Serieus. ik sta volledig achter Raf. Zeker weten!!!!! Laatst gewijzigd door spabert : 4 augustus 2013 om 06:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Federale, confederale, gewestelijke, provinciale en gemeente ambtenaren dan zijn we rond en de werkgelegenheid zal er wel bij varen. Splitsen en nog eens splitsen tot iedereen ambtenaar is, is de boodschap. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze vorst heeft nochtans zo gewaarschuwd voor de jaren 30. Weet je wat ik denk? Dat jij een vermomde Vlaams Nationalist bent. Bweikes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden van de massa ambtenaren zijn wel elders te zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Het is weekend en dan wordt er niet gewerkt dankzij de sociale strijd van mijn partij en keitoffe mensen zoals Rudy de leeuw en Tom Lanoye.
Ik ben zeker dat Raf volgende week met resultaten zal opdagen. Laatst gewijzigd door spabert : 4 augustus 2013 om 06:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bittersweet schrijft :
weet gij wat ik erg vind? Dat ik een loodgieter moet laten komen,die rond de 500 euro aanrekent voor voor 2 gasten die op 1 1/2 u een gasbuis hebben verlegt in mijn garage dat noem ik dieverij! ************************************************** ********** Leuk. In die 500 euro zitten dan meer dan 300 euro belastingen, taksen, btw... oa om de ambtenaren te betalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vindt gij er geen waar er minder geboden wordt?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reken dan voor onze onderbetaalde ambtenaren 11 euro per uur (netto, want er wordt toch niets afgedragen) dan is dat voor die put 500 uur! Er mag wat efficiënter gewerkt worden denk ik dan. Wat wilt ge nu zeggen Raf? Gaan we de belastingen afschaffen en alles aan kostprijs doorrekenen? Doen jongen! Ik sterf toch maar 1 keer op mijn leven, belasting betaal ik sowieso elk jaar. Gesnopen, Raf?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een ambtenaar brengt financieel niets op voor de overheid en is een pure kost. Dat klinkt misschien niet leuk voor u maar dat is nu eenmaal zo. We betalen gigantisch veel belastingen in dit land en we krijgen geen waar voor ons geld, dat is dieverij. Die loodgieter die bij u langs komt die moet u zoveel aanrekenen omdat die in feite ook het ambtenaren apparaat moet financieren. En de put van de bankencrisis moet hij ook gevuld zien te krijgen. Wat trouwens niets met rechts te maken heeft. De raden van bestuur van de betrokken banken zaten vol met linkse politici. Ook daar zijn ze voor verantwoordelijk. |
|
![]() |
![]() |