![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal je misschien al wel opgevallen zijn dat ik op dit forum nauwelijks of niets schrijf over mijn professionele leven, en evenmin al te veel over mijn privéleven. Dat gaat hier niemand iets aan.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zeker zo belangrijk is, is eerlijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Is Bruno Tobback momenteel minister??? Da's 't eerste dat ik daarvan hoor... En dan nog van pensioenen, zo te zien? Hopelijk weet Alexander De Croo dat, zodat ze niet met z'n tweeën op één bureaustoel willen zitten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In augustus heeft ze tweede zit in haar bisjaar. Zal de regering mogen trissen?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() En zal de N-VA eindelijk slagen voor de toelatingsproef?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 augustus 2013 om 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat de rest van je zever betreft. Probeer met jouw ervaring maar eens aan de slag te geraken als schoolmeesterke zonder diploma.
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de 'werkgever' (de roi en consoorten) deden aan vriendjespolitiek, en verkozen te werken met iets waarvan eer gezegd werd dat het bestreden ging worden, van De Panne tot in Opgrimbie. Wat denkt ge nu ? Nog één keer zo'n onderscheiding, en we beginnen een bedrijf op ons eigen. Als ge begrijpt wat ik bedoel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
. Daarna volgen er persoonlijke interviews die volgens verschillende kandidaten ongeveer drie uur duurden, met een reeks gedetailleerde vragen rond hun opleiding. Maar Egon Zehnder heeft niet alle kandidaten op dezelfde manier behandeld. Degenen die al in hun database zaten zoals Jonckheere, moesten hun CV niet opnieuw insturen en wat op hun bestaande cv stond werd blijkbaar niet allemaal nagekeken of gecheckt tijdens het interview. "Het is heel pijnlijk, maar misschien was één maand te weinig om alles te screenen. En daarbij komt dat dat drie kandidaturen , van de huidige spoorbazen, al bekend waren."... Waarom zeg ik ontluisteren ? Omdat voor minstens 4 van de 5 kandidaten de "inspanning" van dat bureau dus beperkt was tot een interview van ongeveer drie uur. Voor de huidige spoorbazen + Mw Joncheere heeft men géén nieuw CV en geen verder nazicht gedaan. kostrpijs : 67.000 euro + BTW (de limiet om geen openbare offerte te moeten uitschrijven) Egon Zehnder heeft ook de opdracht om aan zelfde tarief een kandidaat te zoeken naast NMBS voor infrabel, FPIM, en de Nationale Loterij. Blijkbaar stapelen de problemen bij dit bureau zich op. Zo flaterden ze ook bij de keuze van Alfred Bouckaert als voorzitter bij Belfius. Ze wisten niet dat hij eerder genoemd werd in een oud dossier bij Credit Lyonais inzake DBB. Heeft nochtans voldoende in de pers gestaan dacht ik... Bij Apple dat een van hun grootste klanten is wachten ze al tien maanden op een nieuw hoofd voor de retail. Volgens the wall street journal eist de appletop eerstdaags een geschikte naam. In het VK gaf het parlement vorige zomer zware kritiek op hen omdat in de zoektocht voor een nieuwe baas voor de BBC ze waren uitgekomen bij een evidente kandidaat. Het bedrijf presenteerde daarvoor een factuur van 400.000 euro. Dit zijn een bende kluchtzangers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat lijkt me de enige rationele uitleg te zijn. In een oud interview citeerde men haar ook al met een diploma van VUB, en daarna nog een van Vlerick. Waarschijnlijk speelde ze dit spel jaren geleden en is ermee weggeraakt. Als men dat daarna klakkeloos overneemt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand maakt mij wijs dat Vande Lanotte niet wist welke diploma's zijn begunstigde voor een politieke benoeming (wel of niet) had.
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ik weet dat goeverneur met ou geschreven wordt maar ik verrek het van dat zo te schrijven in een Nederlandstalige tekst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de N-VA nogmaals zo een kiezersbedrog pleegt en de resultaten van het VB er niet op vooruit gaan, kies ik volgende keer ook O.VLD in afwachting van dat er eindelijk eens een ECHTE Vlaamse partij komt opdagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee van hen heeft de bevolking al (politiek) buitenspel kunnen zetten. Dat dit viertal andere dan politieke postjes niet langer meer onder elkaar en hun vriendjes kunnen verdelen, d�*t behoort pas tot de mogelijkheden als we ALLE belgisch-nationalistische partijen weg krijgen gestemd. Ze delen immers allemaal dezelfde belangen: HUN eigenbelang. Er zijn teveel stinkende potjes die ze met alle geweld gedekt willen houden.
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp best dat je boos bent omdat de N-VA het cordon niet durft te doorbreken, maar wat los je op met jouw plan? Het enige dat helpt is gaan stemmen! NIET om een belgisch-nationalistische partij uit de electorale nood te helpen, maar om ze onder de kiesdrempel proberen te krijgen!
![]() |