![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ga ik voor naar de winkel, of naar de markt, en voor het equivalent van 2 minuten werken ga ik er mee weg, met mijn 72 beloningen....
![]() |
![]() |
#82 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik zeg alleen maar wat Jullie salafistische "broeders" jullie beloven hé! Maar kom op man wie wilt er nu geen 72 maagden? Je kunt een soort van cyclus creeëren voor het jaar.
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Hopelijk krijgen jullie de 2 resterende delen ook terug. Hou de moed erin. En laat u niet op stang jagen door forumnar Salah, niemand let nog op zijn hatelijk gezever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alhoewel het wel saai begint te worden, er zit echt geen variatie in het traject van die kleiduiven.
![]() |
![]() |
#86 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Danku wel, maar ik erger me aan het feit dat hij Koerden mee rekent tot zijn groep. Wij Koerden zijn normaal verdraagzam(Zie religies in Kurdistan) . Maar Salah wilt ons mee betrekken tot zijn terroristische groepjes
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Salafisten en Wahabisten zijn geen moslims maar ongedierte die blijkbaar veel mensen in Europa lastigvalt. Hoog tijd dus om het ongedierte te bestrijden.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Verzin ik? Je hebt video's gepost over Koerden die mee aan jullie zijde tegen de YPG vechten, lijsten gepost waar uit zou blijken dat Koerden wel degelijk zij aan zij met de Islamisten vechten
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik wist niet dat hij toegang had tot het internet! Ma joeng ge zijt nog steeds niet vertrokken! Ja lap hoe is dat nu mogelijk? Begrijpt ge het niet verdomme, er wachten 72 maagden op u!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De pot verwijt de ketel. U zit hier constant dingen te verspreiden die niet waar zijn en altijd hetzelfde liedje. Whatever, dan ben ik in uw ogen geen moslim. In uw ogen zijn mensen alleen moslim als ze zich opblazen of anderen forceren over te schakelen op de Islam. Of een andere is naar Syrië vertrekken en mensen vermoorden om vervolgens 'Allahu Akbar' te roepen. Ja man, jij bent een echte moslim!
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vertel me dan waar ik fout zit. U bent een losgeslagen psychopaat, tijd dat u naar een instelling wordt overgebracht
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet niet wie hen financiert. Saoudi Arabië en de VS. Degenen die het voortduren van de Syrische oorlog in de hand hebben.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 augustus 2013 om 01:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() VS in de jaren '80 misschien, ondertussen zijn het alleen nog maar de Golfstaten. Nah ze hadden het tot een jaar geleden misschien onder controle. Vandaag zijn de kaarten geschud. De Koerden en Assad zitten in het winnende kamp.
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” Laatst gewijzigd door The_Belgian_Kurd : 19 augustus 2013 om 01:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is wat anders dan hetgeen jij verzint. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat hij dat volgens zijn waanbeelden maar al te gemakkelijk kan.
Citaat:
![]() |