![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als zij niet werkt, is zij ten zijne laste.
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Hij is er niet, mevrouw is haar OCMW-steun (terecht of niet laat ik in het midden) kwijt, mevrouw moet haar plan trekken.
Ze heeft verschillende mogelijkheden: ze kan gaan werken, ze kan op kap van familie, schoonfamilie gaan leven. Ze is ondertussen een grote meid, dat zal wel lukken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is ook nooit goed hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De families in Syrië worden door die naar daar trekkende moordenaars nogal wat harder getroffen, uw beeld van menselijkheid stopt blijkbaar bij centjes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het belgisch regime eenzelfde veeg uit de pan geven omdat het de Oostfronterstrijders en hun familie nog veel en veel erger behandelde zou ook niet misstaan. Maar d�*�*r hoor je de jankers geen woord commentaar op geven. De hypocrieten! Maar ocharme toch de "Zuidfrontstrijders" en hun benadeelde familie. Wat een schande dat die gezinnen nog altijd rustig in onze sociale woningen mogen blijven wonen, en zelfs een "leefloon" krijgen als ze de voorwaarden aanvaarden. Waar zaten die jankers toen een (geadopteerde) zus van mij om een sociale woning voor haar en haar tienerdochter smeekte, maar meer dan vijf jaar op de zolder van een döner-kebab moest huizen? Toen ik na ruim twee jaar bij de maatschappij ging informeren hoe het ermee zat stelden ze mij gerust. Mijn zus stond 8ste op de lijst en was dus bijna aan de beurt. Toen ik een jaar later opnieuw vroeg hoe ver het stond was het schaap naar de .....58ste plaats gezakt. Welk soort volk denken jullie dat voorrang kreeg? Om dat te weten hoeven jullie maar te gaan checken wie er onze sociale woonwijken MASSAAL bevolkt. Mijn zus heeft haar botten gekraakt op de gemeentelijke groendienst. Haar dochter is intussen afgestudeerd aan de KUL, en werkt eveneens. Niet één janker heeft zich ook maar één minuut aan de discriminatie en achterstelling van deze mensen gestoord. Waarom? Omdat ze geen partijkaart hadden? Omdat ze de pech hadden geen allochtonen te zijn? Of omdat ze niet tot de favoriete bevolkingsgroep behoorden van de politici die het in hun streek (nog steeds) voor het zeggen hebben?
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wedden dat Homans ivm deze zaak nogmaals in het ongelijk zal gesteld worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geraakten ze anders niet aan een meerderheid die groot genoeg was om de N-VA buiten de deur te houden?
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sint-Niklaas is een N-VA/SPa-Groen bestuur.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hoe je er nog in slaagt te verdedigen dat mensen die zeer bewust er voor kiezen om geen deel uit te maken van onze maatschappij toch de voorrechten en voordelen van deze maatschappij moeten kunnen genieten, gaat mijn verstand te boven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Eén van van de problemen in Vlaanderen is de overbevolking een probleem waar tot mijn grote spijt heel de linkerflank en de liberale rechterzijde blind voor zijn. Ik ben bvb van mening dat men vluchtelingen hoort op te vangen binnen het eigen werelddeel Afrikanen in Afrika, Zuid Amerikanen in zuid Amerika etc... en in Europese landen waar nog plaats is 'België zit vol!'... bekijk de kaart MBT bevolkingsdichtheid om mijn mening beter te begrijpen. http://thematischekaarten.vanelp.com...theid_2006.png De groei van het beetje democratie wat we nu kennen is in achteruit gezet het heeft niet alle andere problemen in die samenlevingen gewist: armoede, misdaad, bureaucratische inefficiëntie, en de vernietiging van het milieu zijn terug in opmars. De Tirannen van voor de democratisering regeren nog steeds 'achter de schermen'.. Bilderberg, IMF, Europese Troika, Multinationals .... dit alles leid tot economische anarchie. Deze economische anarchistisch/kapitalistische maatschappij zoals het vandaag bestaat is naar mijn mening de echte bron van het kwaad. We zien voor ons een enorme gemeenschap van producenten waarvan de leden onophoudelijk streven om elkaar de vruchten van hun collectieve arbeid te ontnemen - niet met geweld, maar over het geheel in trouwe naleving van de wettelijk vastgestelde regels opgelegd door de Troika en economische machtsblokken die hun invloed en wil opleggen. Ik ben ervan overtuigd dat er maar een manier is om deze ernstige kwalen te heffen, namelijk door de oprichting van een democratische economie, vergezeld van een educatief systeem dat gericht is op sociale doelstellingen dit om te beletten dat we een hangmatsysteem krijgen, en om iedereen er op te wijzen dat ook hij verantwoordelijkheid dient te nemen.
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Gouverneur
|
![]() Op 60 sec heel mijn tekst gelezen!! Jan Anders is een snellezer...
![]()
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de traditio's begrijpen niet waarom de bevolking zich tegen hen keert...
Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 augustus 2013 om 12:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Gouverneur
|
![]() Ik vraag me nog steeds af hoe je tot die tot zo een idiote vaststelling bent gekomen.