![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let op de titel/hoofding van volgende snapshot van een video : ... by 'Brown Moses'
![]() En dit is zijn blog, interessant... http://brown-moses.blogspot.com/ Weet iemand wat deze kachelpijpen zijn? Dit lijkt me toch geen military standard spul... ![]() ![]() ![]() ![]() The question still remains of what these could be? In all cases these are munitions that the opposition has claimed the government has used, even before they were linked to chemical attacks, and they don't match any known munition used elsewhere in the world. What their payload is, and how they are launched remains a mystery, but there's more and more images of these in relation to chemical attacks, and it seems they might be key to understanding some of the alleged chemical attacks in Syria. Bronnen : http://brown-moses.blogspot.com/2013...al-attack.html http://brown-moses.blogspot.com/2013...in-todays.html Kijk ook : https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater Hoe kan zo'n kachelpijp zo'n kraters maken en toch intact blijven? Lijkt me fake. Laatst gewijzigd door zonbron : 24 augustus 2013 om 08:59. |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Ter vergelijking met de kachelpijpen.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Overlevenden (en miss doden) van deze terreuraanval zijn ondertussen in Jordanië aangekomen om testen uit te voeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Lol, dat is een sproeisysteem in een veld die ze geplooid hebben, en dan uiteraard verplaatst vaan een straat voor wat extra foto's. Geen tact, geen scrupules, geen verstand bij die inteelt moslims.
![]() https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Nen ouwen sportuitlaat van uwen BMW Mach1?
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.facebook.com/photo.php?f...e=3&permPage=1 ![]() |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Komaan Salah, zelfs jij moet inzien dat die raketten zo fake zijn als wat, het zijn buizen die in de grond zitten en omgeplooid zijn. Als je dit blijft verdedigen ben je wel erg dom.
|
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na een tijd googlen, bingen, altavista'n en nog wat meer obscure zoekprogrammas, kom ik tot de conclusie, als het de payload/afleversysteem van Syrische chemische munitie moet zijn, het een zeer lomp, ondoordacht eigenbouw systeem is waarbij veel gewicht verspild werd aan de draagstructuur.
Eerder iets dat ik zou verwachten van een paar haatbaarden in een schuur met een 14de handse draaibank, een kolomboormachine met trappers en een laspost die niet meer is dan een transformator dan van het leger van een militaire dictatuur met Sovjet/Russische achtergrond en steun.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 augustus 2013 om 20:27. |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De haatbaarden monteren zelfs omgebouwde gasflessen als payload bovenop hun creaties. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Syrian missiles similar to 'ones used in previous chemical weapons attacks'
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lol, er zit schroefdraad op die buizen, er zit niet eens een aandrijfmechanisme op. Op 3 plaatsen dezelfde 'raket' nauwelijks beschadigd, zonder brandsporen en alle drie met een schroefdraad. Komaan, dat kun je niet eens serieus nemen. |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde geld voor een doorsnee Middenoosterling. Alleen het ondervoede is variabel.
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 24 augustus 2013 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het A-team van de haatbaarden. |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou een deel kunnen zijn van een sabot afgevuurd vanuit een 155mm houwitser. Maar ook dan is het een zeer achterlijk ontwerp. Maar ik denk dat iedereen met 3 hersencellen die tegen elkaar aanwrijven toch ferme vragen gaat stellen bij deze beelden. Ikzelf ben van mening dat het pallywood op zijn beste is.
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet er zelfs geen Google voor opendoen, mijn bibliotheek bevat genoeg boeken over artillerie. Alhoewel de hoofmoot over scheepsgeschut gaat.
![]() |
#100 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
heb er zelf niet zoveel verstand van maar is bijna 1,5 maand geleden dat ik op het forum ben geweest en dacht laat ik iets schrijven naar bon bon |
|
![]() |