![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wij zijn altijd nog vrijer dan in landen als Noord Korea bijvoorbeeld. En dat laatste is gewoon psychologie van de koude grond. 2: Daar kan ik wel akkoord gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Noord Korea beschaving is, dan blijf ik liever barbaar in beestenvel.
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat de Noord-Koreanen als halve wilden leven. Door de bank genomen zijn Oost-Aziaten voor zover mij bekend juist zeer hoffelijke en verfijnde mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 6774564&postcount=81
@ Selma 22:48: Wat indien er wel zo'n sexrecreatiepark of naaktstrand in uw buurt komt ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat is er mis met een naakte vrouw?? Als ze mooi zijn, waarom zouden deze niet naakt mogen zijn, zelfs op straat. Voor mij mag het zelfs wettelijk geregeld zijn dat een vrouw zich in het openbaar naakt mag vertonen. Dit in tegenstelling, en met alle respect tot een man die dit liever niet mag doen, tenzij op strand of de occasional streaker. Het is ronduit belachelijk dat hierop straffen staan. Heeft er iemand een linkje om de video in high quality te downloaden ![]()
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 27 augustus 2013 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als mijn vrouwke naakt op't straat wil lopen, dan zal ik haar niet stoppen, tenzij het weer het niet toelaat. (en zelf rondlopen met een paal die kan tellen) Maar mijn vrouwke weet ook dat naaktlopen verdomd veel gezeik gaat opleveren, net omdat een hoop "jongeren" het gaat zien als excuus voor verkrachting, een hoop "ouwe belgen" uit preutsheid geen zeiken, en de wetgeving en de bijhorende ambtetanteren er nog kosten van gaan maken ook.
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik gun jou de aanblik van een naakte Magriet Hermans, Zatte Rita en Annie Geraerts uit Familie.
![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Klinkt voor mij eerder als betutteling dan als beschaving. Laatst gewijzigd door Weyland : 27 augustus 2013 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
over moed en zelfopoffering gesproken ! helden zijn het ! een standbeeld van één van hen achter zijn pc'tje is wel het minste wat zou mogen gebeuren...liefst ééntje zonder broek op de enkels mss ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil ze de kost niet geven dat specifiek op zulke typetjes vallen;
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De tering, nuff said. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie er voor betaald wordt, wel. Maar dan is het geen seks, dan is het prostitutie.
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |