![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zeker omdat ik overtijd een boek gelezen heb.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja djimi, nu denkt iedereen dat het over een paar kilo's coke uit Zuid-Amerika gaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat stelt me ietwat gerust, ik begreep er echt niks van...
![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allé, laat ik dan maar rap iedereen hier geruststellen: ik hou niet zo van coke. Ik heb dat (lang geleden) één keer gebruikt, en dat was voldoende om te weten dat ik zulks echt niet nodig heb: ik kan mijzelf ook zonder coke gemakkelijk de beste, slimste, tofste, grappigste, sympathiekste, mooiste, intelligentste, diepzinnigste, meest interessante, ... mens ter wereld vinden. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kan Europa ZELF wat aan doen. Maar het smeert liever stoop om de mond van Moslimstrekkingen die door extremistische regimes zoals Saoudi Arabië gesteund en gefinancierd worden omwille van kortzichtige geo-stategische belangen. Alzo hebben de Europese leiders mijns inziens voor een groot deel schuld aan het soort van Islam dat Europa kenmerkt en zal kenmerken in de toekomst. Een zinvolle vraag lijkt me te zijn: Welk soort van Islam willen we in Europa? Het antwoord 'geen' brengt een oplossing echter niet dichterbij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie werden geduld doch niet gewenst, nu worden jullie nog amper geduld. En het ligt zeker niet aan de autochtone bevolking. Wij zijn jullie gewoon kotsbeu. Ga terug naar jullie land van herkomst als het daar toch allemaal beter is maar stop met hier de calimero uit te hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Salah;6773719Iran is geen islamitisch land.
Citaat:
Het zal u misschien ontgaan zijn, maar België is dit ook niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer dat het meestal positief is.
Maar dat is de wil van hun God Allaah, naar 't schijnt.
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Allez, en den Vloamink weurd ni gediscrimineird zeikers! Mor ja, de Vloamink bleft voertpluugn.
Laatst gewijzigd door Sjarelgulden : 26 augustus 2013 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad. En vermits mensen slechts bestaan in interactie met anderen, gaat het ook over de vraag welke relaties tussen moslims en andere groepen in de samenleving willen we in Europa? Het is de kwaliteit van die relaties die zullen uitmaken welk soort moslims in Europa zullen zijn. Zolang men echter dictatoriale regimes als Saoedi-Arabië en hun perfide, leugenachtige propaganda steunt, zullen er problemen zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om aanvaard te worden, moet je je aanvaardbaar gedragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Gouverneur
|
![]() En ik word als autochtone, blanke, heteroseksuele man nog het meest gediscrimineerd in dit land. Ik zal mij verduidelijken. Als ik naast een promotie grijp of niet wordt aangeworven kan ik nergens op terugvallen. Als ik echter allochtoon, vrouw of holebi ben kan ik nog altijd zeggen, ja maar , ik ben niet aangeworven, heb de promotie niet gekregen omdat ik turk, marokaan, vrouw, homoseksueel, ben. Dus ze moeten nog niet veel klagen onze islamieten. Zij mogen volgens een rechterlijke uitspraak naar ons 'vuilen belg' roepen, vermits volgens een rechterlijke uitspraak, zeg maar dwaling een minderheid nooit een meerderheid kan discrimineren. Dus wie is hier het slachtoffer dan in dit onland?????????????????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://islaminchina.info/between-exp...mic-education/
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Amnesty international heeft hoeveel zetels in moslimlanden ? 0,0 poco zeikers..
|
![]() |
![]() |