![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn eerste man was een alcoholverslaafde. Door van hem te scheiden was dat probleem opgelost. Ik zou de moslimvrouwen niet de kost willen geven die hun vent de wind vanvoren geven omdat ze er slaag van krijgen. Als ze het overleven.....
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En al zeker zouden alle politici (ministers) niet alleen de eed moeten afleggen voor de grondwet maar onder eed alle geloof afzweren.
Hoe kan iemand die een geloof aanhangt minister zijn, terwijl niet gelovige of aanhangers van een andere strekking, voor hem niets meer dan honden zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kan kiezen,ze accepteren of met de noorderwind richting grote zandbak verdwijnen.... Daar vindt u zeker en vast gelijkgezinden genoeg om op woestijnvlooienjacht te gaan... Citaat:
De islam is dus nét zo duivels aangezien er ginds voor nét niet gelijkgezinden alleen maar een kogel of bomscherven regen op het menu staat geserveerd... Laat ons onze duiveltjes,ga uw bemoeien met uw duiveltjes... Hoevéél djins,zijn er ook alweer,om en bij de 65 miljard... En alléén de vrouwen worden erdoor belaagd...juist ja.... Mij dunkt dat ze meer last hebben van de dagelijkse opgefokte én stervelijke mannelijke duiveltjes.... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch vòòr De Wever er hetzelfde mee bereikte als de politici van andere partijen.... die hun medewerking verleenden aan veel onnozeler spelletjes.
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom stop je dan je jihad niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De tweede waar ik mee trouwde overleef ik ook al héél wat jaartjes. Hij stierf aan blaaskanker met uitzaaiïngen naar de hersenen. De derde, waar ik niet mee trouwde, stierf aan slokdarmkanker. Maar verzuurd? Neen. Dat ben ik niet. "Het beste komt het leste" is een Vlaams spreekwoord. En of ik d�*t kan bevestigen.....
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, ik geloof u wel, sommige mensen schijnen zich niet bewust te zijn van de fanatieke haat waar ze mee door het leven gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flauw en belachelijk van VTM.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb DE mop van F. Dewinter gelezen en, eerlijk, het is een hele goeie !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien het gaat om een aanvaardbare mop, dan zit de VTM goed fout. Laatst gewijzigd door system : 30 augustus 2013 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |