Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 november 2013, 11:31   #81
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Het Chinese ras is dan ook een product van inteelt ? Aboriginals ook, amazoneindianen ook enz. Alle rassen, soorten.

Dat is lulkoek uit de duim gezogen door afrocentristen
Ergens moet er een oer-mensenras zijn zoals er bv ook een oer-os is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oeros

Uiteindelijk stammen we allemaal af van een beperkte groep oermensen, ons oer-ras en dat kan best wel eens zwart zijn met krullekeshaar. Bij het uitspreiden naar andere werelddelen worden bepaalde kenmerken benadrukt omdat er in die streek weer een vorm van inteelt is, daarom hebben we die verschillen volgens continent.

Is die inteelt een probleem geweest? Nee, slechte producten overleefden het gewoon niet, nakomelingen met een foutje stierven door ziekte of werden dood gemaakt zoals bij dieren. Op die manier kun je een gezonde groep uitbouwen.

Het is gekend dat een blanke huid, blauwe ogen en blond haar een product zijn van extreme inteelt bij kleurlingen. Dat hoeft geen probleem te zijn om mee verder te kweken in streken waar die kenmerken niet belangrijk zijn. We merken ook in de dierenwereld dat kleinere groepen bedreigde soorten meer inteelten en vlugger evolueren hierdoor, je kunt het dus zien als evolutie.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2013, 14:26   #82
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ergens moet er een oer-mensenras zijn zoals er bv ook een oer-os is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oeros

Uiteindelijk stammen we allemaal af van een beperkte groep oermensen, ons oer-ras en dat kan best wel eens zwart zijn met krullekeshaar. Bij het uitspreiden naar andere werelddelen worden bepaalde kenmerken benadrukt omdat er in die streek weer een vorm van inteelt is, daarom hebben we die verschillen volgens continent.

Is die inteelt een probleem geweest? Nee, slechte producten overleefden het gewoon niet, nakomelingen met een foutje stierven door ziekte of werden dood gemaakt zoals bij dieren. Op die manier kun je een gezonde groep uitbouwen.

Het is gekend dat een blanke huid, blauwe ogen en blond haar een product zijn van extreme inteelt bij kleurlingen. Dat hoeft geen probleem te zijn om mee verder te kweken in streken waar die kenmerken niet belangrijk zijn. We merken ook in de dierenwereld dat kleinere groepen bedreigde soorten meer inteelten en vlugger evolueren hierdoor, je kunt het dus zien als evolutie.
We stammen allemaal af van een voorouder van de aap. Als je nog verder teruggaat van een knaagdier. Nog verder terug van zeedieren. Soorten, kunnen zich pas ontwikkelen als er geen invloed meer is van nieuwkomers van andere continenten. Sommigen zijn tegen soorten, diegenen die de mensen trachten wijs te maken dat er geen soorten zijn, die de soorten willen uitwissen, vooral de blanke soort dan. Het is inderdaad een evolutie. Niet alleen huidskleur verschilt maar ook andere uiterlijke kenmerken (zoals neus, mond, stem enz) en de motoriek verschilt. Dat zie je duidelijk bij het dansen bvb. Ik zie veel liever een blanke vrouw dansen dan een zwarte. Als men alles mixed blijft er geen blanke maar een donkerbruine mensensoort over met andere, minder fraaie neuzen en andere minder fraaie motoriek.
Een Arabische volbloed verkrijgt men niet door dat te kruisen met een boerenpaard.

Laatst gewijzigd door smiley : 15 november 2013 om 14:30.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2013, 01:04   #83
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Het Chinese ras is dan ook een product van inteelt ? Aboriginals ook, amazoneindianen ook enz. Alle rassen, soorten.

Dat is lulkoek uit de duim gezogen door afrocentristen

namaste forum tijgers,

het begrip afrocentrisme heb ik verder onderzocht en nu begrijp ik het beter, ook in abstracte zin.

Een echte Afrocentrist legde mij uit dat hij als slimme neger het blanke ras beschouwd als een gefixeerd albino ras, en zijn naam was Egmond Codfried. Ik vond deze visie van hem erg intelligent en toonde wel respect en waardering maar hij was een radicale Hindoehater en verbrak kontakt met mij. Ik denk dat hindoestanen hem erg veel gediscrimineerd hebben omdat hij een neger is en ik vind het jammer dat er zoveel rassenhaat is. Toch geloof ik nu dat rassenhaat erg natuurlijk is en biologisch gezien zelfs gezond voor de evolutie processen, en zelfs rassen oorlogen zijn misschien ook natuurlijk en periodiek noodzakelijk op aarde, incl die smerige genocides en massa verkrachtingen van vruchtbare meisjes die buit worden van de superieure rassen die de oorlog winnen en dan ook verplicht zijn om die wijfjes te insemineren met hen superieur zaad.

Ik ben eigenlijk erg pacifistisch en hou niet van geweld of oorlogen maar de dierlijke natuur in ons is sterker in de harde praktijk, dus wij zijn en blijven lage, primitieve primaten met grote hersenen en sommige werden wit, blond en kregen blauwe oogjes. Uiteindelijk zijn wij verdoemd op aarde denk ik, omdat de sterkste en meest superieure aapjes moeten winnen nu of in de nabije toekomst. Reken op je vingers na: in het verdoemde jaar 2040 zullen china en India (natie van mijn bruine en zwarte vuilnisbakken HONDOE ras) de machtigste naties zijn op aarde en blanken lijken dan totaal verdoemd te zijn om na het jaar 2200 echt uitgeroeid te zijn op de wreedst mogelijk manier die je kan bedenken.

dewanand en Wieroe

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 17 november 2013 om 01:07. Reden: tikfoutje update
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2013, 06:34   #84
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
We stammen allemaal af van een voorouder van de aap. Als je nog verder teruggaat van een knaagdier. Nog verder terug van zeedieren. Soorten, kunnen zich pas ontwikkelen als er geen invloed meer is van nieuwkomers van andere continenten. Sommigen zijn tegen soorten, diegenen die de mensen trachten wijs te maken dat er geen soorten zijn, die de soorten willen uitwissen, vooral de blanke soort dan. Het is inderdaad een evolutie. Niet alleen huidskleur verschilt maar ook andere uiterlijke kenmerken (zoals neus, mond, stem enz) en de motoriek verschilt. Dat zie je duidelijk bij het dansen bvb. Ik zie veel liever een blanke vrouw dansen dan een zwarte. Als men alles mixed blijft er geen blanke maar een donkerbruine mensensoort over met andere, minder fraaie neuzen en andere minder fraaie motoriek.
Een Arabische volbloed verkrijgt men niet door dat te kruisen met een boerenpaard.
Schoonheid is relatief, in de VS zien ze graag een grote kont bij vrouwen en ik vind dat verschrikkelijk, natuurlijke selectie zou moeten zorgen voor mooie er mensen omdat de lelijke geen parner vinden. Uiteraard door het kleine vrouwen te kort en de plastische chirurgie wordt dat wat in de war gestuurd en innerlijke kenmerken zoals verstand zijn ook belangrijk in de keuze.

Blank is ondergeschikt aan bruin als we mixen, eigenlijk logisch als de blanke huid het gevolg is van inteelt. De grote oer-versie van het menselijke ras zal inderdaad bruin zijn met donker haar maar niet zwart, kleine hersens en relatief klein van formaat.

Blanken komen in de buurt van de dikbil koeien, die zijn zo stevig bij de geboorte dat ze altijd een keizersnede nodig hebben. Onze hersenen zijn tegenwoordig ook zo groot dat we bijna niet meer natuurlijk kunnen bevallen.

Aziaten dan blijken slimmer te zijn dan blanken maar zonder die te grote hersenen denk ik, daar ken ik de situatie niet zo goed. Niet alles heeft dus te maken met omvang.

Laatst gewijzigd door BonBon : 17 november 2013 om 06:36.
Oud 17 november 2013, 08:31   #85
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
namaste forum tijgers,

het begrip afrocentrisme heb ik verder onderzocht en nu begrijp ik het beter, ook in abstracte zin.

Een echte Afrocentrist legde mij uit dat hij als slimme neger het blanke ras beschouwd als een gefixeerd albino ras, en zijn naam was Egmond Codfried. Ik vond deze visie van hem erg intelligent en toonde wel respect en waardering maar hij was een radicale Hindoehater en verbrak kontakt met mij. Ik denk dat hindoestanen hem erg veel gediscrimineerd hebben omdat hij een neger is en ik vind het jammer dat er zoveel rassenhaat is. Toch geloof ik nu dat rassenhaat erg natuurlijk is en biologisch gezien zelfs gezond voor de evolutie processen, en zelfs rassen oorlogen zijn misschien ook natuurlijk en periodiek noodzakelijk op aarde, incl die smerige genocides en massa verkrachtingen van vruchtbare meisjes die buit worden van de superieure rassen die de oorlog winnen en dan ook verplicht zijn om die wijfjes te insemineren met hen superieur zaad.

Ik ben eigenlijk erg pacifistisch en hou niet van geweld of oorlogen maar de dierlijke natuur in ons is sterker in de harde praktijk, dus wij zijn en blijven lage, primitieve primaten met grote hersenen en sommige werden wit, blond en kregen blauwe oogjes. Uiteindelijk zijn wij verdoemd op aarde denk ik, omdat de sterkste en meest superieure aapjes moeten winnen nu of in de nabije toekomst. Reken op je vingers na: in het verdoemde jaar 2040 zullen china en India (natie van mijn bruine en zwarte vuilnisbakken HONDOE ras) de machtigste naties zijn op aarde en blanken lijken dan totaal verdoemd te zijn om na het jaar 2200 echt uitgeroeid te zijn op de wreedst mogelijk manier die je kan bedenken.

dewanand en Wieroe
Ik heb Friedcod op dit forum dikwijls de grond ingeboord (moeilijk was dat niet) http://forum.politics.be/showthread.php?t=129434 met zijn tegen de feiten indruisende uit de duim gezogen, van de pot gerukte wensdromen. Meer zijn dat immers niet. Afrocentristen (net zoals 'gematigde' moslims) kijken niet naar feiten en trekken daaruit de conclusies, neen zij hebben de conclusie reeds klaar en passen de feiten daaraan aan. Albinos hebben geen enkel kleurpigment (wat blanken wel hebben) aldus ook spierwit haar enz, albinos komen bij blanken nauwelijks voor bij zwarten veel meer. Ik moet Frietcod, die er prat op ging niet gestudeerd te hebben en naar dingen kijkt zoals een klein kind, teleurstellen. Zwarten hebben onze beschaving niet gesticht, de adel was niet zwart, de portretten van de adel zijn niet gewit evenmin die van koning boudewijn en de blanken zijn geen albinos, blanken en andere nogal bleek uitgevallen soorten zoals chinezen Iraniers enz zijn geen witte negers.

Laatst gewijzigd door smiley : 17 november 2013 om 08:32.
Oud 17 november 2013, 08:34   #86
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Schoonheid is relatief, in de VS zien ze graag een grote kont bij vrouwen en ik vind dat verschrikkelijk, natuurlijke selectie zou moeten zorgen voor mooie er mensen omdat de lelijke geen parner vinden. Uiteraard door het kleine vrouwen te kort en de plastische chirurgie wordt dat wat in de war gestuurd en innerlijke kenmerken zoals verstand zijn ook belangrijk in de keuze.
Opnieuw, seksuele selectie.

Natuurlijke selectie zou zijn als lelijke mensen door hun lelijkheid (bv. dikke kont maakt immobieler) vlugger ten prooi vallen aan roofdieren ofzo.
Oud 17 november 2013, 08:44   #87
smiley

Standaard

Citaat:

Blank is ondergeschikt aan bruin als we mixen, eigenlijk logisch als de blanke huid het gevolg is van inteelt. De grote oer-versie van het menselijke ras zal inderdaad bruin zijn met donker haar maar niet zwart, kleine hersens en relatief klein van formaat.

Blanken komen in de buurt van de dikbil koeien, die zijn zo stevig bij de geboorte dat ze altijd een keizersnede nodig hebben. Onze hersenen zijn tegenwoordig ook zo groot dat we bijna niet meer natuurlijk kunnen bevallen.

Aziaten dan blijken slimmer te zijn dan blanken maar zonder die te grote hersenen denk ik, daar ken ik de situatie niet zo goed. Niet alles heeft dus te maken met omvang.
Rassen, soorten zijn niet bekomen door inteelt. Inteelt kan wel voorkomen binnen rassen, soorten als men individuen die nauw verwant zijn aan elkaar (vader dochter, broer zus, neef nicht) kruist. Rassen, soorten ontstaan of evolueren wanneer grote populaties voor lange tijd afgescheiden leven van andere populaties. Door natuurlijke barrières (woestijn, zee, bergen enz) en door de eeuwen heen niet of nauwelijks beinvloed van buitenaf.
Oud 17 november 2013, 08:52   #88
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Sterker nog, zonder inteelt was er geen evolutie. Als er geen inteelt was, zou vrijwel elke mutatie stande pede uitgevaagd worden in de genepoel van miljoenen wildtype allelen in de populatie.
Oud 17 november 2013, 09:02   #89
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Sterker nog, zonder inteelt was er geen evolutie. Als er geen inteelt was, zou vrijwel elke mutatie stande pede uitgevaagd worden in de genepoel van miljoenen wildtype allelen in de populatie.
Klopt, zonder natuurlijke barrières die grote populaties afgescheiden liet leven van andere grote populaties zou er van soorten geen sprake zijn. Als men 500.000 mensen naar Mars zou sturen en daar niet meer zou naar omkijken zou men na zeer lange tijd ook verschillen vaststellen tussen de marspopulatie en die op aard. Maar bij grote populaties die een voldoende grote genenpoel hebben kan men toch niet van inteelt spreken ?
Oud 17 november 2013, 22:42   #90
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Opnieuw, seksuele selectie.

Natuurlijke selectie zou zijn als lelijke mensen door hun lelijkheid (bv. dikke kont maakt immobieler) vlugger ten prooi vallen aan roofdieren ofzo.
Sorry, inderdaad seksuele selectie al vind ik dat een onderdeel van de natuurlijke selectie, iemand die biologisch niet sterk staat zal ook minder seksueel aantrekkelijk zijn met of zonder mooi gezicht.
Oud 17 november 2013, 22:44   #91
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Klopt, zonder natuurlijke barrières die grote populaties afgescheiden liet leven van andere grote populaties zou er van soorten geen sprake zijn. Als men 500.000 mensen naar Mars zou sturen en daar niet meer zou naar omkijken zou men na zeer lange tijd ook verschillen vaststellen tussen de marspopulatie en die op aard. Maar bij grote populaties die een voldoende grote genenpoel hebben kan men toch niet van inteelt spreken ?
Geen dichte inteelt en daar gaat 't hem over, het grootste probleem met inteelt is dat we de foute productie niet meer verwijderen uit de genenpoel. Wat logisch is natuurlijk maar als we fouten oplossen via medicatie en chirurgie dan verdwijnen ze ook niet uit de genenpoel.
Oud 19 november 2013, 08:33   #92
smiley

Standaard

Citaat:
Geen dichte inteelt en daar gaat 't hem over, het grootste probleem met inteelt is dat we de foute productie niet meer verwijderen uit de genenpoel. Wat logisch is natuurlijk maar als we fouten oplossen via medicatie en chirurgie dan verdwijnen ze ook niet uit de genenpoel.
Geen dichte inteelt ? Wat is dat voor een beest ? Dus zodra de wereld 1 dorp is, alle barrières zoals zeeen bergen, woestijnen enz overbrugt, met als resultaat alle soorten verdwenen, alle soorten gereduceert tot 1 soort waardoor er maar 1 soort meer overblijft dan zou er van 'dichte inteelt' geen sprake meer zijn aangezien dan de ruimte de barriere vormt. Men geraakt momenteel niet verder dan mars om de fouten uit dat ene overblijvende ras te helpen verwijderen.

Citaat:
met inteelt is dat we de foute productie niet meer verwijderen uit de genenpoel
Dus soorten zijn ontstaan door fouten ?

Citaat:
als we fouten oplossen via medicatie en chirurgie dan verdwijnen ze ook niet uit de genenpoel
Jij hebt kritiek op de geneeskunde niet op de voldoende grote genenpoel van soorten.
Oud 19 november 2013, 12:07   #93
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen dichte inteelt ? Wat is dat voor een beest ? Dus zodra de wereld 1 dorp is, alle barrières zoals zeeen bergen, woestijnen enz overbrugt, met als resultaat alle soorten verdwenen, alle soorten gereduceert tot 1 soort waardoor er maar 1 soort meer overblijft dan zou er van 'dichte inteelt' geen sprake meer zijn aangezien dan de ruimte de barriere vormt. Men geraakt momenteel niet verder dan mars om de fouten uit dat ene overblijvende ras te helpen verwijderen.
Ik bedoel, als de genenpoel groot genoeg is en het verwantschap ver genoeg van elkaar. Ergens zijn we allemaal familie van elkaar natuurlijk als je maar ver genoeg terugkijkt.

Citaat:
Dus soorten zijn ontstaan door fouten ?
Soms wel, dieren evolueren vlugger als de groep kleiner wordt en dus meer inteelt. Je kunt het zien als een soort natuurlijke reactie op een bijna-uitsterven van een ras.

Citaat:
Jij hebt kritiek op de geneeskunde niet op de voldoende grote genenpoel van soorten.
Ik vind het logisch dat we mensen genezen, maar als we daarin overdrijven houden we grote defecten in de genenpoel. Het is gewoon onvermijdelijk, we gaan gewoon meer keizersnedes hebben en meer correcties moeten uitvoeren. Een goeie manier om dit te verminderen is nog verder te gaan mixen met groepen uit andere continenten.
Oud 19 november 2013, 12:32   #94
R.Verhiest
Gouverneur

R.Verhiest's schermafbeelding

Standaard

Er bestaan geen menselijke rassen : de verschillen in een bepaalde groep zijn even groot en zelfs groter dan de verschillen tussen leden van diverse groepen.

Ik zag ens in een documentaire over India een volk dat volgens experten het meest lijkt op de mensen (ttz; de kleinere groep Homo Sapiens) die de straat van Gibraltar overstak en van daaruit via Centraal AzIë de wereld is gaan bevolken.

Of de "andere soort" Homo Neanderthalensis lang samen met de ex Afrika aangekomen Homo Sapiens samen in Europa leefde, er zich eventueel zelfs mee vermengde of in een strijd het onderspit heeft moeten delven.. is een open vraag.

De variatie "huidskleur" waar we zoveel belang aan hechten is een klein detailke in onze Genenstructuur & evolutionair simpel te verklaren door de afwezigheid gedurende langere periodes van zonlicht en het dieet gebazeerd op graan.

Doordat de mens sedert millenia voortdurend migreert en zich dus met de onderweg bijkomende individuën en autochtonen maar bleef vermengen is er zeker nooit nergens een "apart" ras ontstaan...

Misschien kortelings "de Hubots" ???
R.Verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2013, 12:45   #95
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest Bekijk bericht
Er bestaan geen menselijke rassen : de verschillen in een bepaalde groep zijn even groot en zelfs groter dan de verschillen tussen leden van diverse groepen.
Er bestaan geen katachtige soorten. De verschillen in een bepaalde soort zijn even groot en zelfs groter dan de verschillen tussen leden van bepaalde soorten.

Redelijk achterhaald argument.

Het gaat erom dat als je al die kenmerken die verschillen gegeven krijgt van één persoon (of dat nu uiterlijk of genetisch is) je wel degelijk met enorme zekerheid kan zeggen tot welke groep mensen hij behoort.

vb. Nu kunnen blanken inderdaad kroezelhaar hebben. En andere blanken hebben dat niet. Blanken kunnen ook een bredere neus hebben of dikkere lippen, en anderen niet. Veel interne variatie per apart kenmerk dus.
Maar iemand met kroezelhaar en brede neus en dikke lippen, die behoort duidelijk met hoge waarschijnlijk tot een niet-blanke bevolkingsgroep.

Dat rassen bestaan is niet controversieel behalve in politieke midden, en blijven herhalen dat ze niet bestaan, tegen alle wetenschappelijke kennis in, gaat het niet veranderen.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 19 november 2013 om 12:46.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2013, 12:47   #96
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Sorry, inderdaad seksuele selectie al vind ik dat een onderdeel van de natuurlijke selectie, iemand die biologisch niet sterk staat zal ook minder seksueel aantrekkelijk zijn met of zonder mooi gezicht.
Jij kan dat vinden maar dat is niet zo.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2013, 13:03   #97
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Jij kan dat vinden maar dat is niet zo.
2. Bekend voorbeeld, een mannelijke pauw met zijn reusachtige aantrekkelijke (seksueel selectie pos.) maar lompe staart (natuurlijke selectie neg.).
Oud 19 november 2013, 13:07   #98
six
Banneling

Standaard

De pauw: de hangmatterende kunstenaar van de natuur.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2013, 14:16   #99
smiley

Standaard

Citaat:
Ik bedoel, als de genenpoel groot genoeg is en het verwantschap ver genoeg van elkaar.
Bij soorten is de genenpoel groot genoeg. Er is echt geen nood aan mixen.

Citaat:
Ergens zijn we allemaal familie van elkaar natuurlijk als je maar ver genoeg terugkijkt.
Klopt, allemaal homo sapiens. Zo ook zijn alle paarden familie van elkaar. Als je ver genoeg teruggaat zijn apen familie van ons. En dan varkens en andere zoogdieren.

Citaat:
Soms wel, dieren evolueren vlugger als de groep kleiner wordt en dus meer inteelt.
Er bestond een door mensen gemaakte wet. Uitgevonden door slimme blanken, die huwelijken tussen broer en zus, neef en nicht verbood dit net om inteelt te voorkomen. Na te maken te krijgen met de 'verrijking' echter waar zulk een huwelijken de normaalste gang van zaken zijn, is men daar van teruggekomen en zijn huwelijken tussen bvb neef en nicht terug toegelaten.

Citaat:
Je kunt het zien als een soort natuurlijke reactie op een bijna-uitsterven van een ras.
Soorten die inteelt vermijden sterven helemaal niet uit.

Citaat:
Ik vind het logisch dat we mensen genezen, maar als we daarin overdrijven houden we grote defecten in de genenpoel. Het is gewoon onvermijdelijk, we gaan gewoon meer keizersnedes hebben en meer correcties moeten uitvoeren. Een goeie manier om dit te verminderen is nog verder te gaan mixen met groepen uit andere continenten.
De fout van de medici, niet van de natuur waarin het voorkomen van soorten de normale gang van zaken is. Als men alles mixed gaat men tegen de natuur in.
Oud 19 november 2013, 14:22   #100
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest Bekijk bericht
Maak dat grootmoeder wijs. Ik kan duidelijk een Chinees van een Europeaan en van een Congolees onderscheiden en niet alleen via kleur.

Citaat:
De variatie "huidskleur" waar we zoveel belang aan hechten is een klein detailke in onze Genenstructuur & evolutionair simpel te verklaren door de afwezigheid gedurende langere periodes van zonlicht en het dieet gebazeerd op graan.
Dat alleen verklaard niet het verschil in motoriek, stem, neus enz kom niet af met blanken gemixte AfroAmerikanen (Beyonce, Obama) zoals een frietkot om te bewijzen dat er geen soorten bestaan of omdat blanken gewoon witte negers zijn lijdend aan de ziekte albinisme.

Citaat:
Doordat de mens sedert millenia voortdurend migreert en zich dus met de onderweg bijkomende individuën en autochtonen maar bleef vermengen is er zeker nooit nergens een "apart" ras ontstaan...
Larie en apekool. Ik moet terugdenken aan de amazoneindianen. Die kennen de frustraties niet van afrocentristen, die hebben nog nooit een blanke gezien of een glimp van een hogere beschaving opgemerkt. Die leven gewoon verder van de jacht en de visvangst zoals ze altijd al hebben gedaan en laten de beschaving aan hen voorbijgaan.

Laatst gewijzigd door smiley : 19 november 2013 om 14:26.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be