![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.google.fr/imgres?hl=fr&bi...9,r:3,s:0,i:98 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Die blanke zelfhaters ben ik echt meer dan beu. Ik kan ze niet meer uitstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel hij heeft ergens een punt. Het meest deprimerende oord in het Vlaamse Gewest moet wel de Westhoek zijn, en die streek is vrijwel 100% blank. De gewelddadige straatcriminaliteit wordt er ook voornamelijk gepleegd door het eigenvolk en bouwvallige rommelkoten worden er gezien als 'stoer' en 'graaf'. Menige Westhoeker hoopt het ook ooit groot te treffen en een leven te leiden als de Strobbes van in de Helaasheid der Dingen (in het beloofde land, Oost-Vlaanderen; het Hollywood voor de West-Vlaming).
Laatst gewijzigd door Weyland : 9 september 2013 om 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila se, onomstotelijk bewezen met 'n paar voorbeelden, dat zwarte vrouwen, ?*lle zwarte vrouwen, mooier zijn en langer mooi blijven dan alle blanke vrouwen.
'n Foto van BB die er uitziet als haar leeftijd, zònder plastische chirurgie e.d., en 'n foto van Tina Turner met nephaar, die haar dikke lijf in 'n glitterig worstpakje perst, om zichzelf belachelijk te maken op 'n podium. ![]() Go Tina! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() namaste RE forum tijgertjes,
Ik las ooit op een neonazi site dat nu slechts 9 procent van de wereld nog zuiver arisch blank is, en er stonden citaten bij uit Mein Kampf van Adolf HItler om op te roepen tot verzet tegen de zionisten. Ja, nogal vergezocht en een zinloos gedoe feitelijk. Het begrip blanke ras is nogal breed, denk aan BBB types, blanke huid, blond haar, blauwe ogen, ja dit sterft nu al uit want zelfs kruisen van een BBB man met een BBB vrouw kan nog een niet BBB kind opleveren, of anders maar de James Bond manier, sleutelen in de genen om een nieuw superras te kweken in een fabriek met synthetische baarmoeders en zorgrobots, he 'Attack of the Cones', uit Star Wars dus, al die clonen waren superieure ariers en onoverwinnelijk. Ik zal snel iets hierover publiceren ivm mijn onderzoek, en ik ben openlijk toch pro white race en een fel tegenstander van het uitroeien of laten uitsterven van het raszuivere blanke/arische ras, incl BBB types. HIerom haten veel hindoestanen mij en negers ook, ze vinden dat ik een rasverrader ben en jagen mij vaak gewoon weg als te blanke hindoestaanse aapje met bruin kleurtje. Maar ik heb erg persoonlijke reden om pro white te zijn en ben daar erg eerlijk over en niet haatdragend of racistisch, nee het is een puur individuele tic van mij gewoon. dewanand hindoe fuindamentalist |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Kijk wat voor een achterlijk kul, en dan verwijt men mij racisme als ik de evolutie-biologie niet ontken
![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 9 september 2013 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Als Aziaten het slimst waren en daarmee alles gezegd was, dan hebben ze toch dikke malchance gehad in al hun jaren van kolonisatie door de domme blanke man.
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We gaan nog ergens geraken, onze linkse medemens opent zijn ideologische kleppen even voor de biologische waarheid.
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() De vraag is, worden we genetisch sterker van "interbreeding" of zwakker.
En is de blanke mensensoort niet de laatste in rij op de evolutieschaal? Is deze daarom logisch gezien dan niet superieur? Ik wil niet arrogant overkomen, mijn vragen zijn oprecht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ook lopen mensen met donkere huidskleur, als ze zich noordelijk bevinden, meer kans op vitamine D tekort. Lactoseintolerantie komt bij Nederlanders niet zo vaak voor. Ziekte van Crohn komt daarentegen in het westen heel erg vaak voor. Niet alles hoeft per se genetisch te zijn, het kan b.v. net zoveel met levensstijl te maken hebben, maar het zijn wel aanwijzingen waar je volgens mij gewoon rekening moet houden. En om precies die dingen zijn rassenindelingen soms handig. Maar daar ongenuanceerd op afgaan is gewoon dom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwembadsletten in jouw stijl worden daarentegen afgrijselijk lelijke paarden als ze oud worden en de biologische klik tikt... ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |