![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Zou jij verzet aantekenen tegen het gebruik van organen van een overleden familielid? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
33 | 82,50% |
Weet niet |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Is dat trouwens niet in tegenspraak met de idee dat die criminaliteit 'in de genen' van die 'vreemdelingen' zou zitten? Of geloof je daar niet in? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Wat een logica dat jij hebt Dies, amaai ...
Alleen al om het feit dat ik kan onderscheiden wie Marokkaan, Italiaan, Turk, Hollander, enz ... is ben ik een racist volgens jou. Ik zie niet in hoe je daarmee een verband naar racisme kan leggen hoor. Iedereen weet toch wanneer je een Hollander, Marokkaan, Italiaan, etc ... voor je hebt staan ? Wanneer je door de straten loop en je komt plots een Japanse toerist tegen, dan weet je toch ook onmiddellijk dat hij Japanner is ? Wat heeft dat dan in hemelsnaam met racisme te maken ???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Minister-President
|
![]() Niet daaruit concludeert Dies -m.i. terecht- dat u een racist bent. Dat haalt hij eerder uit volgende van vooroordelen uitpuilende citaten.
Citaat:
Citaat:
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Open je ogen en strijd mee voor een leefbaar velig Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn marrokaanse buurvrouw die kippensoep kwam brengen toen ik met de griep in bed stak en haar dochtertje dat voor mij boodschappen ging doen. de jaarlijkse bbq die we hielden in de tuin van een poolse buurman om de hoek en iedereen bracht een zelfgemaakte nationale specialiteit mee. Allemaal in één en dezelfde wijk van Borgerokko, allemaal omdat ik praatte met mijn buren en hen in hun waarde liet. Ik kon mij geen betere buurt wensen. De enige reden dat ik toen verhuisd ben is omdat mijn appartement te klein werd en ik heel schappelijk een heel huis kon huren in de Kempen dat ook nog eens 35 km dichter bij mijn werk was (op dat moment in Hasselt) Moest ik terug naar Antwerpen zelf gaan wonen, onmiddellijk terug in mijn ouwe buurt. Nu DAT is mijn idee van een leefbare woonomgeving!
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 26 augustus 2004 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het idee dat een Vlaming zulk verraad kan plegen tegen eigen volk door met zulke profiterende mormels om te gaan, alsof ze je gelijke zijn is een ware nachtmerrie. Ik heb vreselijk spijt dat na zulk een ongelofelijke laster van jou te mogen lezen dat we nu niet in oorlogstijden leven want hetgeen je doet is collaboratie van de allerhoogste graad. Een smet op Vlaanderen. En dat zo iemand nu het mooie Limburg komt bedoezelen door er zich te vestigen in Hasselt ... hier ben ik echt niet goed van. Vanaf nu behoor je zeker niet meer tot Vlaanderen, maar ben je een vreemdeling geworden, vermomd in Vlaamse huid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]() waar haal je het? dit is om niet meer van bij te komen! humor van de bovenste plank! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enneuh, ik heb in bold gezet wat jouw racisme weer eens illustreert ~ en blijven afstrijden, erger nog, verontwaardigd reageren wanneer iemand je van racisme beschuldigt hee?
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Uit je posting kan ik opmaken dat je honden bezit Oriana en dat je die door een Marokaan uitlaat. Geen wonder dat zoveel honden dan agressief zijn en er regelmatig een artikel in de media opduikt dat een hond iemand aanvalt op straat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou je moeten schamen om met zulke ernstige zaken de spot te drijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() jaja.... absoluut, het ergste dat je kan overkomen met mijn 16 jaar oude labrador is dat ze tegen je aanbotst omdat ze al half blind is. Maar zelfs de jongere gedraagt zich perfect bij hem, hij ging zelfs mee naar de hondenschool waar ik les gaf en weet hoe hij met honden moet omgaan. Iets dat ik ten zeerste zou toejuichen moest iedereen dat doen die een hond heeft. Jouw insinuaties worden hoe langer hoe hilarischer, vooral niet ophouden, je bent een bron van hilariteit voor ons quote archief!!
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
MAAR, en nu komt het niet te negeren verschil boven water drijven : de GOEDE onder allochtonen zijn qua hoeveelheid slechts sporadisch te bespeuren, daar waar de SLECHTEN onder de autochtonen ook sporadish zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |