![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben niet bepaald geïnteresseerd in de sportieve prestaties bij vrouwentennis. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
schoon lijf ![]() schoon snoetje ![]() en een palmares om u tegen te zeggen! jammer dat de sportieve prestaties deze spelen tegenvielen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
O heilig land der vaad'ren Onze ziel en ons kracht zijn u gewijd. Aanvaard ons hart en het bloed van onze adren, Wees ons doel in arbeid en in strijd. Bloei, o land, in eendracht niet te breken; Wees immer u zelf en ongeknecht, Het woord getrouw, dat ge onbevreesd moogt spreken: Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht. (x3)"
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Ik dacht, ik post hier eventjes de officiële tekst van www.belgium.be . De derde regel wordt vaak verward: het is: ziel en kracht, niet ziel en hart. Hart is pas daarna.
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Is cheaper als een ticket voor zo een grand slam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hopsakee: barbara schett ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Als het zo belachelijk is, waarom gaat u het dan niet doen? U zult binnen de kortste tijd stinkend rijk zijn. 3. Behalve wanneer je in Vlaanderen woont zeker. Dan ben je plots erg gebonden met de bodem, en het bloed dat erop verspild werd. Idiotie ten top! 4. Allez, ze worden overspoeld door beelden met onze nationale driekleur, en de stoppen slaan door. Hoe gaat u de voetbalmatch Engeland-Duitsland binnenkort noemen? Groep A-Groep B? Die teams bestaan toch ook uit individuele beroepssporters??? En is het voetbalteam van Frankrijk bv representatief voor haar bevolking? Dus dat is ook allemaal onzin voor u zeker. Ik hoop dat u consequent bent!
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In essentie heeft hij volledig gelijk, het is te stom voor woorden om trots te zijn omwille van de prestatie van een ander.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
een landgenote die goed presteert is iets verderaf maar je identificeert je er toch mee als je dat niet snapt, heb je een erg gebrekkige kennis van de menselijke aard
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze lijkt zo fijn, maar toch stevig in haar blootje. Een heel speciaal gezichtje en ik beeld me in dat ze een superfluwelen velletje heeft om urenlang zachtjes te strelen........ ![]() Die Tatiana lijkt op de foto nogal bijgewerkt en opgetaart. Daar zou ik voorzichtig mee zijn, vooraleer ik ze de hemel inprijs. Die Brazilaanse lekkere dames daarentegen, vind ik zonder reserves 'state of the art' Daar wil ik met moeder de vrouw wel eens een weekje ruzie voor hebben, om met die zalige exotische beauties een zwoele namiddag mee in de beddebak door te brengen. Enfin, twee namiddagen. Geen lievekindjes maken. Geen rare toestanden met drie. Dat is enkel in de fantasie begerenswaard.8)
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Tot de prestatie(s) van mijn kinderen, of mijn wettelijke wederhelft, kan ik - direct of indirect - nog op enige wijze iets hebben bijgedragen. Mijn band met mevr. Henin is echter niet groter dan die met Justin Gatlin.
In weze vind ik het overigens ook complete nonsens om als ouder trots te zijn op verwezenlijkingen van de kinderen, al dient gezegd te worden dat het omgekeerde - kinderen die trots zijn op hun ouders - eigenlijk nog veel gekker voor woorden is.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik denk er echter anders over, helemaal anders
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat u er een ander idee op na houdt was al wel enige tijd duidelijk.
Ik heb echter nog steeds nergens zien staan waarom ik (bijv.) trots zou moeten, of zelfs maar mogen, zijn op de prestatie van mevr. Henin, maar niet op die van Justin Gatlin?!
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
mensen maken graag deel uit van een groep. die groepen kunnen eender welke vorm aannemen. je gezin, je vriendengroep, de belgen, de gabbers tot de club van de snordragers. de enige voorwaarden is dat iets je verbindt. in dit geval voelen we ons belg, en zijn we tros dat een belg iets doet. je kan dit rationaliseren, en dan slaagt het op niks. idd, buiten een deeltje van ons belastinggeld dat naar het boic gaat, hebben wij niks te maken met wat henin daar doet. de essentie is, sport en gevoelens gaan hand in hand. dat is niet rationeel. dat is net het mooie eraan. waarom supporteren we voor de ene club, en niet voor de andere? dat is ook niet rationeel. en als jij dus iets vind dat jou verbind met justin gatlin, dan kan jij daar trots op zijn. de trots komt gewoon uit het '1 van ons' gevoel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dus kon je er van uitgaan dat ik geen argumenten zou aanbrengen
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 22 augustus 2004 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dat wist de Dolf ook handig uit te buiten. Niet echt met positieve gevolgen voor wie de excessen van het sterke Duitse groepsgevoel moest ondergaan......... Citaat:
Het aangekweekte groepsgevoel is geen reden om goed te praten wanneer je pluimen van anderen op je hoed steekt, en als volslagen tennisonkundige, fier rondloopt op Justines (toch wel fabuleuze) backhand, en de eruit voortvloeiende resultaten. Citaat:
Citaat:
Dat lijkt me gezonder. Vreugde om iets en in sympathie met een 'presteerder' lijkt mij veel zuiverder dan het gevoel trots wat eigenlijk andermans zaken poogt te recupereren.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 23 augustus 2004 om 08:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
verder ga ik niet akkoord dat trots het recupereren van andermans prestaties inhoudt, je kan ook trots zijn in stilte (zoals ik het meestal ben) in dat geval kan er moeilijk sprake zijn van recuperatie
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |