![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "belastingaftrek voor gemengd gebruik kantoor/woning."
Thuis uw mailbox van uw werk openen en vervolgens uw vervoer naar het werk als werk-werk verkeer laten vergoeden...Ja, het kan allemaal. Fietsvergoeding is anders ook mooi meegenomen - op basis van een simpele verklaring op 'eer en geweten'.... Het zou echt dom zijn om dat allemaal niet uit te buiten, ik weet het. Als iedere belg op de hoogte moest zijn van al die trukjes dan was België eergisteren al falliet. Raad eens wie er heel goed op de hoogte is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() "Wie de mogelijkheden niet wil of kan zien, moet vooral zijn plan trekken, zoals de zigeuners zeggen."
Soms komt er wat rechtvaardigheidsgevoel bij kijken. Zonnepanelen zijn rendabel omdat uw buren verplicht mee betalen. Woonbonus hetzelfde. Als de staat betaald zijn wij het eigenlijk hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Belgen die werken?
Neen, die weten dat niet omdat hun dagen telkens veel te kort zijn. Ja, je hebt mensen die veel tijd hebben ook al zijn ze aan het werk. Ik noem dat niet echt werken. Aanwezig zijn is het correcte woord dacht ik. Genoeg tijd om al de regeltjes en voordelen uit te rekenen. Jij kent waarschijnlijk ook zo'n mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met BTW-carroussels de fiscus proberen op te lichten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Met BTW-carroussels de fiscus proberen op te lichten?
Dat zijn de laagste wormen die er bestaan. Ik dacht niet dat ik die mannen ergens ophemel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Vandaag als prive-bericht ontvangen. Ik heb er mijn antwoord bij gepost, meneer Daelemans.
Citaat:
Er zijn 2 mogelijkheden: Ofwel is dit een virtueel dreigement ("u bent gewaarschuwd") dat totaal mijn koude kleren niet raakt. Ofwel hebt u effectief een strafklacht ingediend, wat op mij identiek hetzelfde effect heeft als een dreigement. Besef trouwens dat wanneer u mij een privé-bericht verstuurt, het mijn goed recht is om dit openbaar te maken. Bij deze. Jack. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Ook goed hoor. U weet het nu tenminste.
Bij deze een 'print - screen' . Doe zo verder zou ik zeggen... Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 27 september 2013 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat dat niet zo simpel is, het gekrom in België is nogal karig met informatieverstrekking naar slachtoffers toe.
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Dit is een andere draad dacht ik.
Jack heeft hier die insinuatie geplaatst. Ik weet begot niet waarom.... Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 27 september 2013 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens U is het gerecht en de magistratuur zeer open en vlot om de relevante informatie te bezorgen aan de betrokken personen?
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet echt in een virtueel gerecht. Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 september 2013 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer mobiele personen zouden eigenlijk beter investeren in een luxueuze camping-car. Eventueel een stuk grond kopen, om toch een vaste " honk " te hebben ergens. Laatst gewijzigd door meneer : 27 september 2013 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |