![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.hbvl.be/nieuws/buitenland...ig-meisje.aspx http://www.xgn.nl/alg/nieuws/45630/t...-call-of-duty/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Je moet je niet opwinden. Ik vraag gewoon naar cijfers die kunnen duidelijk maken hoe groot de omvang van het probleem is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want daar ging het toch over nietwaar, waarom de wetgeving in de loop der tijden "leeftijdscategorieën" heeft ingesteld van wie me wie mag foefelen. Om te voorkomen dat Berlusconietjes met een kind seksuele handelingen mogen uitvoeren. Als u die wetgeving niet goed vind, en seksuele betrekkingen tussen volwassenen en kinderen wil goedpraten, dan stel ik voor dat U een lidmaatschapje "martijn" aanvraagd. Citaat:
1) die niet bijhoud 2) als men die zou bijhouden, die snel in dezelfde schuif gaan liggen als Rapport Van San. Daarbovenop, niet alle mannen zijn geïnteresseerd in kinderen als seksuele/huwelijks partner. Ook niet onder de moslims.
![]() |
![]() |
#84 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge schijnt beide gevallen niet uit elkaar te kunnen houden. Is het domheid of moedwilligheid ???
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 5 oktober 2013 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In de meeste Europese landen ligt die leeftijd trouwens tussen de 14 en 16. http://en.wikipedia.org/wiki/Ages_of_consent_in_Europe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze leeftijd werd ingevoerd om kinderen en jonge pubers seksueel te beschermen tegenover volwassenen. Dat u geen verschil ziet tussen seksuele betrekkingen tussen jonge pubers onderling en tussen een 40-jarige en een 14-jarige, zegt trouwens meer over uw denkwijze dan over die van Maddox, Circe, of mezelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En als ze hun geloof trouw zijn, zullen ze allemaal moeten zeggen "de profeet is het ideale rolmodel". Citaat:
Maar als men een 40 jarige man en een 13 jarig meisje in de moskee hun geplogenheden laat prevelen, is dat voor die 2 waarschijnlijk (en de familie) een geldig huwelijk, maar volgens de Belgische wetgeving helemaal niet. En als dat versgehuwd koppeltje de huwelijkse betrekkingen vervuld, en er gaat niemand klagen bij de politie, dan kan dat nog heel lang doorgaan zonder er iets gebeurd.
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest: je maakt duidelijk dat je seks tussen 11-jarigen ok vind. Ik vind het maar te betwijfelen of het een goede evolutie is dat kinderen vroeger en vroeger aan seks beginnen en dat de populaire westerse cultuur daartoe aanzet. Dat is iets dat binnen onze macht ligt, wat in Iran gebeurt niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door mvd : 6 oktober 2013 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat nu? Te paard, stropdrager, ga ze daar in Iran snel eens wat manieren bijbrengen. Of we kunnen ze misschien bombarderen? Dat zal die meisjes ten goede komen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://nos.nl/op3/artikel/549420-8ja...ijksnacht.html Citaat:
Ik zou er niet blij mee zijn als een nichtje of neefje zich op die leeftijd zou laten betrappen. Maar da's een ander verhaal. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wie is 'we'? Laatst gewijzigd door mvd : 6 oktober 2013 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 oktober 2013 om 21:59. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok. U niet, U bent daar veel te hemels voor.
Maar U bent wel de man die de vraag stelt wat leeftijd en seks nu met elkaar te maken hebben.
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is het verschil tussen een goeie moslim in Jemen, en een goeie moslim in mijn achtertuin?
![]() |
#99 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Jij dan? Straf..
Nee, ik probeer er op te wijzen dat zo iets een kwestie is van menselijke conventies. Dat is gewoon een feit. Ik vind het goed zoals het vroeger was, dat men kinderen daartegen beschermt. Je kunt niet ongestraft aan die conventies morrelen. Jullie zitten te fulmineren tegen kindhuwelijken in Iran, maar ook bij ons is dezelfde perversie aan de gang. Want ook bij ons gaat het natuurlijk niet uitsluitend over wat ''onschuldig experimenteren''. Als je mijn positie daarrond niet snapt, of je bent gewoon van kwade wil heeft een discussie natuurlijk weinig zin. |
![]() |
![]() |