![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik heb dit als eens vermeld op dit forum. De Islam oorlog is een wrede oorlog welke nooit kan gewonnen worden zeer lang zal blijven voortduren. Ze zullen trachten onze westerse samenleving te ontwrichten en vergiftigen. het aantal terrorischtische aanslagen zal alleen maar toenemen, hoe hard we er ook tegen strijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben in wezen een echte atheist. Als je een beetje je geschiedenis erop naleest zie je dat er geen enkel feit voor meer doden en wreedheden heeft gezorgd over de eeuwen dan Godsdienst en geloof. Godsdienst zou iets persoonlijk moeten zijn, iets in de privé sfeer. Maar het openbare leven mag absoluut niet geleid worden door het geloof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Gouverneur
|
![]() @Joris: Je kan, voor zover je nog niet op de hoogte bent, naar de website"kwaadwillige oproepen" gaan, is bij de ombudsdienst telecomunicatie. On-line kan je een klachtenformulier invullen en opsturen. Uitleg over wat kan en wat niet, staat op web-site. Veel succes in je speurtocht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En stof tot nadenken/lezen ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop op een islamitische staat.
Want de islam is nogal pro wereld verkennen. En reizen is baas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat nog veel verder, de meeste Vb'ers hebben Franse les gehad op school.
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Burger
|
![]() Komisch.
U roept met deze affiches NIET op dat bevolkingsgroepen uitgesloten worden van wettelijke rechten. U roept met deze affiches NIET op tot misdaden tegen hen. Ik zie daarom niet in waarom het racistisch zou zijn. Er bestaat natuurlijk geen twijfel over dat mensen die anderen hun islamitische gedachtengoed willen opleggen dit racisme zullen noemen in een poging om steun te verkrijgen van politie en dergelijke (zoals ze dat ook doen in hun herkomstlanden) om andersdenkenden te onderdrukken. Maar hopelijk zullen in dit land de democratische rechten zegevieren. U heeft enkel kritiek geuit op een godsdienst en een historisch figuur, en als men dat al niet meer zou mogen in zijn eigen huis, waar dan wel? Er bestaan bij mijn weten ook geen leeftijdsgrenzen op het zien van dergelijke kritiek (zoals bijvoorbeeld voor films of afbeeldingen wel het geval kan zijn), m.a.w. iedereen MAG het zien. Het vraagt natuurlijk enig niveau van beschaafdheid dat men een onderscheid kan maken tussen kritiek op religie en de belediging van de eigen persoon. Die twee zijn niet hetzelfde, een persoonlijke belediging heeft te maken met actief lastigvallen worden of actief fysiek geïntimideerd worden. Maar een affiche KAN dat niet, dat hangt daar maar gewoon, het vraagt zelfs een actieve daad van de lezer om de inhoud ervan te kunnen herkennen (namelijk het te lezen), wat zelfs bijna het omgekeerde is van dat de affiche het zou zijn die iemand zou lastigvallen. Dat in islamitische landen het de ondemocratische en onbeschaafde gewoonte is om vijandig te staan tegenover godsdienst-kritiek hoort geen reden te zijn om U te beschuldigen van onrust of zo, de enige dreiging van onrust kan komen van mensen die de vrijheid van meningsuiting niet wensen te respecteren. Het valt te hopen dat de politie en het gerecht niet kiezen om dergelijk misdadig gedrag te ondersteunen en aan te moedigen (wat ze eigenlijk dus al gedaan hebben). Het is jammer dat de mensen u voor zoiets lastig vallen. U heeft mijn morele steun en ik wens u succes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat dit forum betreft... als het over de islam gaat ... tja dan wordt een tekst vaak een monoloog bij gebrek aan waardevolle argumenten van de andere dialoogpartner. Was jouw stopwoord niet 'achterlijk' ? Dat kan je moeilijk een dialectische zet noemen. Laatst gewijzigd door parsprototem : 13 oktober 2013 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De tekst hangt er nu in het Frans en het Vlaams... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De tekst hangt er nu in het Frans en het Vlaams... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() En ze zijn weer kwaad...
Ik wordt de laatste twee weken om de haverklap aangeklampt door slaapwandelaars (mensen in japon en op sloffen...) die wel wakker genoeg zijn om het verdwijnen van die affiches te eisen gaande van beleefd tot "si non on va te gueller"... En verder ook over de Nederlandstalige discussie. Na te hebben moeten aanhoren dat wij Christenen (hun beoordeling niet de mijne) erger waren en zijn dan alle moslims samen (kruistochten versus huidig terrorisme) reageerde ik met;" U mag gerust aanhanger zijn van de godsdienst van de wrede hoor. Ik, voor mij, ben toch liever aanhanger van Christus de barmhartige dan van Mohammed de wrede... Het duurde even voor de Euro viel... Maar dan zat het ook wel goed mis. Naar het schijnt ga ik deze vrijdag voor de bijl. Ben eens benieuwd of deze elfendertigste bedreiging wel iets van inhoud gaat hebben... ![]() Mevrouw de Burgemeester? Staat u ook in voor mijn rechten en veiligheid?
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U blijft er bewonderingswaardig rustig onder!
Maar ik denk dat de politie u niet had mogen bellen en evenmin u kan sommeren de affiche te verwijderen, maak uw werk van een klacht! |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() @ CLAESSENS Joris:
Wat heb je aan vrijheid van meningsuiting als er geen veiligheid van meningsuiting is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, Molenbeek was ooit DE Brusselse gemeente "par excellence", waar grootheden als Herman Teirlinck en Toots Thielemans zijn geboren.
Het kan verkeren, zei Bredero.............. ![]()
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Neeje nie zo goe...............t'kopke doe direkt zeeeere !........En vlakbij hunne moskee?........Heeft de brave man nog al zijn ruiten ??
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 24 oktober 2013 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |