![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook de moeite om - volledig - door te lezen:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 11 oktober 2013 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op zich geen onlogische conclusie. Oorspronkelijk behoorden de Joden tot het Semitische ras.
Maar de diversiteit in fysiek is enorm. Dan vallen raskenmerken weg en wat er dan voor in de plaats komt is religie. Nu er Armeens, Yemenitische, Ethiopische Joden zijn, om maar een paar dwarsstraten te noemen gaat het rasverhaal niet meer op. Kortheidshalve zijnde Joden uit Europa en Oostblok Ashkenazim en die uit de andere landen Sefardim. Hiermee werden de Latijnse Joden bedoeld.
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een tweestaten oplossing die de moslims beantwoorden door oorlog te voeren tja...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Ik moet eigenlijk nog steeds lachen omwille van de tegenstelling dat men eenderzijds joods is en anderzijds wetenschapper
![]() Iemand zal me toch eens moeten uitleggen hoe dat kan. In mijn ogen mixen godsdiensten en wetenschappen niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Begrip 'seculiere jood' is al lang geen oxymoron meer hoor.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De wetenschappers die Joods zijn hebben niet zoveel met hun religie. Als je een geloof kunt abandoneren wanneer het een obstakel gaat vormen, ben je al prijsbewust bezig.
Ik denk dat inprentingsfase en discipline meer inherent zijn aan hun succes. Dat in schril contrast met de moslims, die geen enkele vorm van discipline kennen. Het geloof, de Islam heeft de belijders volledig van de pot gerukt. Toch kunnen ze goed met steen om gaan. Maar een Nobelprijs voor steenhouwen bestaat niet, maar ze hebben hun kunst wel achtergelaten, o.m. bij de Iberiërs. Zeg maar voor de intrede van de Islam was het een begenadigd volk, de Islam heeft echter alles vernietigd. Het is bijna ondenkbaar dat er nog miljoenen stommelingen bestaan die hun leven moeten sljten in analfabetisme en onwetendheid. Dank zij deze verdoemde Islam.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 12 oktober 2013 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() Lol, mijn wat? Hahaha. Laat mij het anders stellen voor een simpele ziel als gij, geloof en wetenschap gaan in mijn ogen niet samen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jood zijn staat niet altijd gelijk aan geloof/judaïsme belijden. Er zijn ook seculiere joden. Geloof en wetenschap gaan in mìjn ogen óók niet samen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() Nogmaals, simpele, ik ben niet grlovig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest je (oprechte) interesse hebben: http://nl.wikipedia.org/wiki/Teilhard_de_Chardin |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hoeft niet 'grlovig' te zijn om op z'n mohamedaans te denken.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wa's uw probleem misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, dat was om je te citeren, had ik er 'sic' (erat scriptum) moeten bijschrijven?
Je bent 'n slimme jongen, ik dacht dat je dat wel zou begrijpen. Nuja, ik vond 't grappig, maar nu niet meer. Dag Johnny.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste Joodse wetenschappers zijn niet religieus, maar ze zullen daar geen zaak van maken omdat ze weten dat dat gevoelig ligt. Veel Joodse wetenschappers hebben ook een groot probleem met de politiek van Israel, Einstein, Wallerstein, Chomsky, etc.
|
![]() |
![]() |