![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De dag dat er géén cash meer bestaat, is het einde van elk privé bezit, en elke vrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En een woning of een stuk grond met een stacaravan ( of zoiets ), al dan niet op naam van iemand anders, een betrouwbaar persoon, een familielid dat sober leeft bvb. Het word echt wel tijd om enige overlevingstechnieken te bedenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Vuurwapens zijn OK. Maar naast je officiel geregistreerd wapen heb je er liefst ook een paar illegale liggen. Van hetzelfde kaliber, dan mag je officiël munitie kopen, voor al je wapens, ook degenen die niet aangegeven zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men de locale economie gans wil doen stilvallen dan moeten ze echt die coup op het spaargeld (activa) maar doen.
Het zal hun beklagen tot in het oneindige. En daarna hun nageslacht.
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schiet maar niet in je eigen tenen.
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef me uw beste prijs.
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De return van de middeleeuwen dus,de beroemde 10 de penning.... Jaja,als de overheid het feit er kan doordrukken dat alle gegevens moeten worden bijgehouden kunnen zij later lekker in hun uppie met sleutelwoorden alle gemaakte berichten gaan scannen van diegenen die de vermetelheid hebben om al hun geld van hun rekeningen en spaarboekjes te durven halen én dit thuis te verstoppen... Werk voor het SIE dus... sarcasm modus on : Dat worden dan belastingsontduikers met zwart geld waar uiteraard een boete van 100% wordt opgeheven sarcasm modus of... Laatst gewijzigd door Svennies : 11 oktober 2013 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vadertje staat heeft dus controle op wat wij met onze centen doen. Daar is het ook om te doen.
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je 14 dagen aan een stuk 1000€ er dag afhaalt, heb je al een boel geld van je rekeningen gehaald en je kan zo nog een tijd doorgaan. Geen mens dat je dat kan verbieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies !!
Dat er van hogerhand is ingegrepen staat vrijwel vast. In de vooravond stond de teller van de lezersbrieven al bijna op 550 en de commentaar was niet mals voor Europa/de overheid. Laatst gewijzigd door daiwa : 11 oktober 2013 om 00:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() De Vlamingen zijn een schijtvolk die het verdienen stampen tegen zijn kloten te krijgen.
10% belastingen op spaargeld is nog veel te weinig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad is de doorsnee Vlaming te laks om op te komen voorzijn belangen, maar deze keer treft het niet louter de doorsnee Vlaming. Om binnen België te blijven alleen al, treft het deze keer ook de Walen en vooral zal het ook in Vlaanderen de boeren treffen en die zijn niet zo goedschiks al zijn het dan ook Vlamingen. Wanneer ge die tegen hun kar rijd schrikken die voor niets terug. Ook de Walen, zeg het zoals het is, hebben heel wat meer haar op de tanden. Reken dan ook nog maar heel wat tegenwind van elders uit Europa. Ik denk dat we woelige tijden tegemoet gaan. Laatst gewijzigd door Garry : 11 oktober 2013 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de niet bepaald eerbiedige draad met enquête van ViveLaBelgique over Martens is er geen spoor meer te bekennen.
![]() |
![]() |
#100 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een bail-in Gutt operatie zit eraan te komen.
Wie niet weg is is gezien !!! |
![]() |
![]() |