![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Schepen
|
![]() Mijn vriendin is meestal al drie uur bezig eer ik mijn pantoffels uit sjot, mijn leeg pintje wegzet en de televisie uitschakel. Op vijf minuten heb ik de boel afgewerkt.
Enkel in emotionele tijden rijd ik wel eens de hele rit. Na een slaande ruzie, een sterfgeval, en meevaller of tijden een vakantie. Dat gaat dan meestal als vanzelf. Ik ![]() plastiek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dit gaat hen stemmen kosten in 2014 ! kans is groot dat de vlaams nationalisten hier niet meer van recupereren ! leve België ! Laatst gewijzigd door Anna List : 14 oktober 2013 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is net als godslaster bij vrije meningsuiting. Het is niet omdat jij het er lastig mee heeft dat de maatschappij daar rekening mee moet houden. Je hebt nog steeds de mogelijkheid om de winkel in kwestie te negeren
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat maakt uw waarden en normen objectief beter dan de mijne of een andere zijn normen?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hetgeen U duidelijk ontbreekt.
Citaat:
Puntje 2) U hebt geen idee over onze lichamelijke pleziertjes. Uw uitspraken daarover zijn gewoon typisch uitlokkertjes. Puntje 3) Begin jaren 90 kende ik mijn vrouw nog niet eens. Puntje 4) U brengt zoals gewoonlijk geen drol bij tot het topic.
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Oostende zeggen ze : "Iederèèn is vrie" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Preutse constipatie is niet hetzelfde als normen en waarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() ik zag nog afgelopen week in een supermarkt een hypermoderne naaimachine van singer die 1300 keren kan naaien per minuut, ja met zoiets heeft de belgische of hindoevrouw absoluut geen man meer nodig van vlees en bloed he, want geen enkele man heeft zulke snelle spieren. De kolebrie heeft wel zulke snelle spieren om zoveel slagen te maken per minuut in bed dus een oplossing is om die genen voor snelle neukspieren in de genen van mannen te spuiten, zodat de man van de toekomst kan winnen van deze Arisch duitse naaimachines van singer. Hitler zou wel trots zijn op deze duitse naaimachines denk ik als hij nu nog leefde, zo zou hij supersnel een heel miljoenen leger met arische soldaatjes bij elkaar kunnen laten naaien in zijn lebensborn neuk gruppes. Idee voor de toekomst.
dewanand en wieroe hindoe fundamentalisten alletwee lijden nu aan de gekke koelie ziekte door goedkoop en slecht kattenvoer uit toxisch slachtafval. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Ik ga zelf regelmatig naar zo'n shop. Sex is sowieso al een van de leukst mogelijk dingen om te doen, het nóg leuker maken is toch geweldig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, een kinderhand is gauw "gevuld". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Laten we alstublieft niet over kinderen beginnen in deze thread. Is ongepast.
|
![]() |
![]() |