![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Op welke partij stem jij de komende federale verkiezingen 2014 ? | |||
1. N-VA |
![]() ![]() ![]() |
98 | 55,37% |
2. CD&V |
![]() ![]() ![]() |
8 | 4,52% |
3. Sp.a |
![]() ![]() ![]() |
9 | 5,08% |
4. Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
15 | 8,47% |
5. Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
32 | 18,08% |
6. Groen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 4,52% |
7. LDD |
![]() ![]() ![]() |
10 | 5,65% |
8. PVDA+ |
![]() ![]() ![]() |
17 | 9,60% |
9. BUB/Belgische alliantie |
![]() ![]() ![]() |
6 | 3,39% |
10. Prins Laurent for president |
![]() ![]() ![]() |
12 | 6,78% |
11. Blanco/ongeldig/ik ga niet stemmen |
![]() ![]() ![]() |
17 | 9,60% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 177. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb je behoefte aan een avatar, als je uit de commentaren hun voorkeur kan opmaken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je blijft grappig, je weet toch wel dat ik één van de (weinige) fans van het eerste uur ben? Allee, speciaal voor u: OVLD, 4 stemmen op 51.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 oktober 2013 om 13:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote]
Citaat:
Bouchery + nog een hele andere reeks van negationisten. Die rotzak was de vertaler van een negationistisch boek van Bardèche, de idioot die schreef dat de concentratiekampen waren gemaakt met filmdecors. De fiere oprichter van de partij die meer dan dertig jaar na de oorlog nog een SS officier uitnodigde op zijn partijcongres. (Jef François). Op dergelijke zonen mag vlaanderen zeer trots zijn... jonge versie : ![]() zoals we hem beter kennen : ![]() Citaat:
![]() En toen moet de partij "plots" overgelopen zijn van zuivere vlaams nationalisten want op de golven van het anti makakken discours dat in die tijd zonder veel schaamte de hoofdtoon voerde surfte de partij van de ene naar de andere verkiezingsoverwinning. Vlaams... mijn kloten ja. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laïcisme is te belangrijk om het over te laten aan het soortje van het vlaams blok die het toch alleen maar perverteren tot plat racisme. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan toch niet moedwillig en ongestraft in het verleden blijven leven, dat bewijs je wel doordat je duidelijk geen voeling meer hebt met het heden.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 oktober 2013 om 13:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht de moderatie falen dan zou het gebruik van avatars hier leiden tot clanwars.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ontken je niet gewoon dat jij de s SP.A een stem gaf?
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat bijvoorbeeld recent in Gent gebeurde is dan ook een echte nederlaag voor mij. Het opgeven van het verbod op religieuze kenmerken in loketfuncties is voor mij extreem ernstig. Tsjeverige praat daarover dat er geen gevaar uitgaat van hoofddoekjes (steve stevaert bv) zul je van mij alvast nooit horen. Het gaat hier om enkele principes, waar men beter niet mee solt. Puur politiek krijgt dit nog wel een staartje. Wat tante Freya in Gent flikte ligt veel mensen op de maag. Waar ik je absoluut niet in kan volgen, noch begrijpen is als je zegt dat je het begrijpt dat er een tijd was waarin je begrijpt dat vlaams nationalisten op het VB stemden. Sorry hoor, maar toen bestond de VU toch nog ? Heeft die partij ooit gestopt met vlaams nationalist te zijn ? Ik weet ook wel dat schiltz en veel later anciaux de partij in een richting wou duwen die afweek van de klassieke marsrichting, maar was dat intermezzo dan zo existentieel dat het de kiezer richting een partij duwde die opgericht is door een Nieuwe Orde fanaat en later is gekaapt door een die hard racist ? Bekijk oud campagnemateriaal van het blok ten tijde van hun grootste electorale overwinningen : dat draaide voor 90% op migranten thematiek. Was dat dan de vluchthaven voor de ontgoochelde VU kiezer ? Sorry maar dat begrijp ik niet. En ik weet inderdaad dat Annemans nu de patron is van een boite waar de Philip getrouwen de dienst uitmaken. Waar ik minder zeker van ben, is of hem dit eigenlijk wel stoort. Annemans is een stuk slimmer dan Philip, weet dat hij de rechtstreekse confrontatie met hem nooit zal kunnen overleven en plooit zich daarnaar. Maar ik kan me van hem geen enkele spijt uitdrukking herinneren over het originele 70 ptn plan, noch een uitspraak waarbij hij echt afstand nam van de fouten uit het partijverleden. De wolf in schapenvacht, minder vuilgebekt en als advocaat wat slimmer in zijn bewoordingen maar echt fundamenteel anders dan Dewinter ? Ik denk het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt misschien om een nieuwe wind, maar het is nog steeds dezelfde warme lucht....
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry hoor maar voor mij is het simpelweg een hoofddoek en ik ben er tegen. Als je spreekt over een kopvod dan draagt dat niet bij aan een zinvolle discussie en ga je wel degelijk de racistische toer op. Dus hou het maar op hoofddoeken. Laatst gewijzigd door stuyckp : 13 oktober 2013 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Staatssecretaris
|
![]() Moet je nu echt de NVa erbij sleuren ?
![]() |