Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: Op welke partij stem jij de komende federale verkiezingen 2014 ?
1. N-VA 98 55,37%
2. CD&V 8 4,52%
3. Sp.a 9 5,08%
4. Open VLD 15 8,47%
5. Vlaams Belang 32 18,08%
6. Groen 8 4,52%
7. LDD 10 5,65%
8. PVDA+ 17 9,60%
9. BUB/Belgische alliantie 6 3,39%
10. Prins Laurent for president 12 6,78%
11. Blanco/ongeldig/ik ga niet stemmen 17 9,60%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 177. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 13 oktober 2013, 13:32   #81
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
OVLD, 3 stemmen...
SPa, 1 stem... (al goed dat Peterke hier nog komt trollen of ze hadden er nul)
CD&V, nul stemmen.
Ik mag nog niet in de peiling meedoen maar ik ga mijn stem ook aan Open VLD geven. Er waait een nieuwe, liberale wind door de partij.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 13:36   #82
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik behoef jouw empathie niet. Ik waarder wel volop je frank-en-vrije mening die je hier ventileert.

Heb jij er ook een verklaring voor waarom zo weinig forumleden alhier verwijzen naar hun favoriete politieke partij in hun avatar ?
Heb je behoefte aan een avatar, als je uit de commentaren hun voorkeur kan opmaken?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 13:43   #83
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Ik mag nog niet in de peiling meedoen maar ik ga mijn stem ook aan Open VLD geven. Er waait een nieuwe, liberale wind door de partij.

Je blijft grappig, je weet toch wel dat ik één van de (weinige) fans van het eerste uur ben?

Allee, speciaal voor u:

OVLD, 4 stemmen op 51.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 oktober 2013 om 13:44.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 13:44   #84
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Het VB is een Vlaams-nationalistische partij, ze zijn opgericht uit zuiver Vlaams-nationale motieven.
Ja, opgericht door de (zelfomschreven) "passieve aanhanger van de Nieuwe Orde Karel Dillen". Met in zijn slipstream de fine fleur van uiterst rechtse nazi sympathisanten zoals Bob Maes, Bert Van Boghout,
Bouchery + nog een hele andere reeks van negationisten.
Die rotzak was de vertaler van een negationistisch boek van Bardèche, de idioot die schreef dat de concentratiekampen waren gemaakt met filmdecors. De fiere oprichter van de partij die meer dan dertig jaar na de oorlog nog een SS officier uitnodigde op zijn partijcongres. (Jef François).

Op dergelijke zonen mag vlaanderen zeer trots zijn...

jonge versie :

zoals we hem beter kennen :

Citaat:
Het anti-vreemdelingensentiment heeft pas later de bovenhand genomen, omdat de maatschappij ook veranderde en men die keuze ook gemaakt heeft.
Juist, nadat dat partijtje jarenlang een sluimerend bestaan kende onder de voorzitter voor het leven kwam de periode dat de bruggeling Philip de eerste stem kreeg en van toen af was de marsrichting duidelijk : "eigen volk eerst" en was geen enkele plattitude teveel als het aankwam om elk onheil op het conto van de allochtonen te steken.

En toen moet de partij "plots" overgelopen zijn van zuivere vlaams nationalisten want op de golven van het anti makakken discours dat in die tijd zonder veel schaamte de hoofdtoon voerde surfte de partij van de ene naar de andere verkiezingsoverwinning. Vlaams... mijn kloten ja.
Citaat:
Maar het Vlaams-nationale element is zeker ook aanwezig bij VB, dat ontkennen is gewoon belachelijk.
Het handelsfonds van het blok bleek onder de oude koers van negationist Karel Dillen niet veel mensen aan te trekken, logisch lijkt me. Normale mensen blijven liever weg van groupuscules die ruiken naar collaboratie verheerlijkers. Philip was veel slimmer, die sprak de mensen aan op hun latente vreemdelingenhaat en dat pakte. Ten hoogste kun je zeggen dat op de noodzakelijke momenten (ijzerbedevaart en later de Ijzerwake, zangfeest e.d.) de "vlaamse" accenten bovenkwamen maar die hebben nooit enige rol gehad in de verkiezingsoverwinningen van het blok. Of dacht jij soms dat het 70 puntenplan een soort blauwdruk is voor de vlaamse ontvoogding & een culturele leiddraad is voor de vlaamse burger ? Ga die zever maar aan je grootmoeder wijsmaken. Racisme in al zijn vormen is het cement waar Philip & consoorten het blok op bouwden.

Citaat:
Jij bent echt wel een dwaas, besef je dat?
Is het echt nodig dat ik je uitleg wat je fysiek kunt doen van mijn part met je mening ? Ik vermoed dat je het zonder uitleg ook wel snapt.

Citaat:
Je geeft aan moslims niet lief te hebben, gebruikt dan een woord dat door progressieven waar jij voor stemt als racistisch wordt bestempeld om dan vervolgens te beweren dat je je niet verlaagd tot plat racisme..
Voor jou vermoedelijk moeilijk te begrijpen, maar er zijn veel mensen die geen racist zijn maar wel elk uiterlijk vertoon van religie in al zijn vormen afkeuren in de openbare ruimte. Kopdoeken en crucifixen zijn daarin de voorbeelden. Beiden in de meest absolute manier te bestrijden voor zover het de publieke ruimte betreft. En dat allemaal zonder superioriteitsgedachten over ras en cultuur.
Laïcisme is te belangrijk om het over te laten aan het soortje van het vlaams blok die het toch alleen maar perverteren tot plat racisme.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 13:44   #85
Perzik
Parlementsvoorzitter

Perzik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Open VLD. Dat is de enige echt vernieuwende, dynamische en jonge (van geest) partij, die tevens ook nuchter is.
Dat dacht ik in 2010 ook. Maar toen vormden ze deze regering
Perzik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 13:48   #86
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht

Ja, opgericht door de (zelfomschreven) "passieve aanhanger van de Nieuwe Orde Karel Dillen". Met in zijn slipstream de fine fleur van uiterst rechtse nazi sympathisanten zoals Bob Maes, Bert Van Boghout,
Bouchery + nog een hele andere reeks van negationisten.
Die rotzak was de vertaler van een negationistisch boek van Bardèche, de idioot die schreef dat de concentratiekampen waren gemaakt met filmdecors. De fiere oprichter van de partij die meer dan dertig jaar na de oorlog nog een SS officier uitnodigde op zijn partijcongres. (Jef François).

Op dergelijke zonen mag vlaanderen zeer trots zijn...

jonge versie :

zoals we hem beter kennen :

Juist, nadat dat partijtje jarenlang een sluimerend bestaan kende onder de voorzitter voor het leven kwam de periode dat de bruggeling Philip de eerste stem kreeg en van toen af was de marsrichting duidelijk : "eigen volk eerst" en was geen enkele plattitude teveel als het aankwam om elk onheil op het conto van de allochtonen te steken.

En toen moet de partij "plots" overgelopen zijn van zuivere vlaams nationalisten want op de golven van het anti makakken discours dat in die tijd zonder veel schaamte de hoofdtoon voerde surfte de partij van de ene naar de andere verkiezingsoverwinning. Vlaams... mijn kloten ja.

Het handelsfonds van het blok bleek onder de oude koers van negationist Karel Dillen niet veel mensen aan te trekken, logisch lijkt me. Normale mensen blijven liever weg van groupuscules die ruiken naar collaboratie verheerlijkers. Philip was veel slimmer, die sprak de mensen aan op hun latente vreemdelingenhaat en dat pakte. Ten hoogste kun je zeggen dat op de noodzakelijke momenten (ijzerbedevaart en later de Ijzerwake, zangfeest e.d.) de "vlaamse" accenten bovenkwamen maar die hebben nooit enige rol gehad in de verkiezingsoverwinningen van het blok. Of dacht jij soms dat het 70 puntenplan een soort blauwdruk is voor de vlaamse ontvoogding & een culturele leiddraad is voor de vlaamse burger ? Ga die zever maar aan je grootmoeder wijsmaken. Racisme in al zijn vormen is het cement waar Philip & consoorten het blok op bouwden.

Is het echt nodig dat ik je uitleg wat je fysiek kunt doen van mijn part met je mening ? Ik vermoed dat je het zonder uitleg ook wel snapt.

Voor jou vermoedelijk moeilijk te begrijpen, maar er zijn veel mensen die geen racist zijn maar wel elk uiterlijk vertoon van religie in al zijn vormen afkeuren in de openbare ruimte. Kopdoeken en crucifixen zijn daarin de voorbeelden. Beiden in de meest absolute manier te bestrijden voor zover het de publieke ruimte betreft. En dat allemaal zonder superioriteitsgedachten over ras en cultuur.
Laïcisme is te belangrijk om het over te laten aan het soortje van het vlaams blok die het toch alleen maar perverteren tot plat racisme.
Eén tip peter, het is te langdradig en te droog om goede standup comedy te zijn. probeer er toch wat meer humor in te werken. Op het eerste zicht lijkt het wel alsof je het allemaal meent en dat Vlaanderen zich collectief schuldig moet voelen om die fratsen uit een ondertussen toch wel ver verleden.

Je kan toch niet moedwillig en ongestraft in het verleden blijven leven, dat bewijs je wel doordat je duidelijk geen voeling meer hebt met het heden.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 oktober 2013 om 13:58.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 14:01   #87
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Heb je behoefte aan een avatar, als je uit de commentaren hun voorkeur kan opmaken?
Een partijpolitieke avatar heeft het voordeel van duidelijkheid en herkenbaarheid. Het nadeel is dan weer dat een partijpolitieke avatar duidelijk en herkenbaar is. Zonder wordt je commentaar minder herinnerd en minder deftig gelezen. Met een avatar trekt men partijpolitieke conclusies en leest men met meer vooringenomenheid.

Mocht de moderatie falen dan zou het gebruik van avatars hier leiden tot clanwars.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 14:07   #88
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Opnieuw : zoek maar even wat reacties van mij op in bv het draadje over het gentse hoofddoeken debacle. En als je dan nog zegt dat ik nooit kritiek geef op sp.a, dan begrijp ik het ook niet meer.
Waarom ontken je niet gewoon dat jij de s SP.A een stem gaf?
Oud 13 oktober 2013, 14:14   #89
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat is dat, "plat racisme"? Volstaat het voor de rooien en groenen soms niet om tegen "kopvodden" te zijn om een racistische stempel te krijgen? Of heeft een slimme kop zoals jij nog niet gemerkt dat het tegenwoordig al racisme is dat de klok slaat? Wie zijn zin niet krijgt hoeft er maar "racisme" als doorslaggevend argument bij te sleuren om zijn slag alsnog te kunnen thuis halen.

Ik weet uit ervaring dat de Vlaams-nationalisten niet gek lang geleden weinig andere keus hadden dan voor het VB te stemmen. De N-VA begon pas goed aan haar opmars toen het kartel met de tsjeven van de baan was. Die partij is de erfgenaam van de VU. En de VU heeft, om redenen die jou zeker niet onbekend zullen zijn, veel Vlaams-nationalisten weggejaagd naar het VB. Dat had geen zak met moslimhaat te maken maar met het verzeild geraken van de VU in de Belgische salons, en de gevolgen daarvan.

Het is Dewinter die het VB een islamvijandige naam gaf. Ik heb Dewinter nooit gemogen, maar als vrouw moet ik tegelijkertijd toegeven dat de man ergens gelijk had. Dat wordt trouwens alle dagen, en over de hele wereld, bewezen. Ik heb een afkeer van pilarenbijters, maar vrouwen-en homohaters jagen me veel harder de stuipen op het lijf dan het VB. En ik denk dat ik niet de enige vrouw ben die er zo over denkt.

Geen enkele partij heeft er een probleem mee om VB-kiezers met open armen te ontvangen. Net zomin als ze er problemen mee hebben om de stemmen van islamgekken te verwelkomen. Meer nog, ze azen daar zelfs op.
De "moslimhaters" van het VB kiezen echter niet toevallig NIET voor de traditionele partijen maar voor een andere Vlaams-nationalistische dan de hunne. Dit in de hoop dat ze door die partij tenminste vertegenwoordigd MOGEN worden.

Jij weet evengoed als ik dat Annemans opgescheept zit met wat er rest van de steunpilaren van Dewinter. Die harde kern kotst op de N-VA. Jij weet ook evengoed als ik dat niet alleen het VB moslimhaters in huis heeft. Belgicisten waar ik het in mijn vorige forumleven NOOIT van zou verwacht hebben gaan vandaag, OPENLIJK, verder dan het VB. Bovendien groeit hun aantal. Ze schreeuwen het alleen niet van de daken uit schrik hetzelfde stempel opgeplakt te krijgen dat ze anderen met zoveel overtuiging hebben opgeplakt.
Tegen hoofddoeken (voor mij : kopvodden) zijn heeft NIETS met racisme te maken. Voor zover men tenminste rechtlijnig is en tegen alle religieuze uiterlijke kenmerken in het publieke leven opkomt. Wat bij mij het geval is. In elke publiek ruimte moet men de crucifix even hard bestrijden als die doek. Op dat vlak ben ik tegen elke vorm van hypocrisie en tegen elk compromis. Je kunt nu een maal niet "een beetje zwanger zijn". Ofwel gaat men voor een maatschappij waar men alle religieuze kenmerken toelaat in het publieke domein, ofwel net geen enkele. Ik ga voor 100% mee in het tweede geval. La Laïcité is een principe dat me zeer dierbaar is.
Wat bijvoorbeeld recent in Gent gebeurde is dan ook een echte nederlaag voor mij. Het opgeven van het verbod op religieuze kenmerken in loketfuncties is voor mij extreem ernstig. Tsjeverige praat daarover dat er geen gevaar uitgaat van hoofddoekjes (steve stevaert bv) zul je van mij alvast nooit horen. Het gaat hier om enkele principes, waar men beter niet mee solt. Puur politiek krijgt dit nog wel een staartje. Wat tante Freya in Gent flikte ligt veel mensen op de maag.

Waar ik je absoluut niet in kan volgen, noch begrijpen is als je zegt dat je het begrijpt dat er een tijd was waarin je begrijpt dat vlaams nationalisten op het VB stemden. Sorry hoor, maar toen bestond de VU toch nog ? Heeft die partij ooit gestopt met vlaams nationalist te zijn ? Ik weet ook wel dat schiltz en veel later anciaux de partij in een richting wou duwen die afweek van de klassieke marsrichting, maar was dat intermezzo dan zo existentieel dat het de kiezer richting een partij duwde die opgericht is door een Nieuwe Orde fanaat en later is gekaapt door een die hard racist ? Bekijk oud campagnemateriaal van het blok ten tijde van hun grootste electorale overwinningen : dat draaide voor 90% op migranten thematiek. Was dat dan de vluchthaven voor de ontgoochelde VU kiezer ? Sorry maar dat begrijp ik niet.

En ik weet inderdaad dat Annemans nu de patron is van een boite waar de Philip getrouwen de dienst uitmaken. Waar ik minder zeker van ben, is of hem dit eigenlijk wel stoort. Annemans is een stuk slimmer dan Philip, weet dat hij de rechtstreekse confrontatie met hem nooit zal kunnen overleven en plooit zich daarnaar. Maar ik kan me van hem geen enkele spijt uitdrukking herinneren over het originele 70 ptn plan, noch een uitspraak waarbij hij echt afstand nam van de fouten uit het partijverleden. De wolf in schapenvacht, minder vuilgebekt en als advocaat wat slimmer in zijn bewoordingen maar echt fundamenteel anders dan Dewinter ? Ik denk het niet.
Oud 13 oktober 2013, 14:17   #90
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
? je kunt volgens mij stemmen van zodra je 100 reacties hebt op het forum.
Oud 13 oktober 2013, 14:20   #91
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het lijkt misschien om een nieuwe wind, maar het is nog steeds dezelfde warme lucht....
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 14:23   #92
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Eén tip peter, het is te langdradig en te droog om goede standup comedy te zijn. probeer er toch wat meer humor in te werken. Op het eerste zicht lijkt het wel alsof je het allemaal meent en dat Vlaanderen zich collectief schuldig moet voelen om die fratsen uit een ondertussen toch wel ver verleden.

Je kan toch niet moedwillig en ongestraft in het verleden blijven leven, dat bewijs je wel doordat je duidelijk geen voeling meer hebt met het heden.
Je klinkt nu echt als een soort Jaak Gabriëls. 't is lang geleden, laat ons erover zwijgen en doen alsof we het niet weten. Tenslotte is Dillen al lang dood en nu zijn er andere katten te geselen. Is het zoiets ?
Oud 13 oktober 2013, 14:26   #93
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Waarom ontken je niet gewoon dat jij de s SP.A een stem gaf?
Ik heb zelfs nog geen antwoord gegeven in de enquete
Oud 13 oktober 2013, 14:31   #94
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Ik heb toch gestemd, maar eerlijk nu.
Denk jij dat dit zin geeft zo een stempeiling hier op het forum ?
Elders wel?
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 14:32   #95
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Je vergeet Vlaams Belang. Het gaat intussen al richting 90% zelfs.
Maakt hem nu niet bang hé.
Oud 13 oktober 2013, 14:32   #96
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Wat is het nu eigenlijk Peter ? Een kopdoek of een hoofddoek ?
Wat is het nu eigenlijk Peter ? Een kopdoek, kopvod of een hoofddoek ?
Sorry hoor maar voor mij is het simpelweg een hoofddoek en ik ben er tegen. Als je spreekt over een kopvod dan draagt dat niet bij aan een zinvolle discussie en ga je wel degelijk de racistische toer op.
Dus hou het maar op hoofddoeken.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 13 oktober 2013 om 14:34.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 14:35   #97
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
Moet niet hebben van kazakkendraaiers die om de 5 minuten veranderen om het postje veilig te stellen dus VB
idem
Oud 13 oktober 2013, 14:54   #98
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
idem
En kazakkendraaiers die anderen uit hun partij buitenkloten omdat ze te populair werden en omdat er onbeantwoorde gevoelens waren dan?

Ook Pas zal het VB tij niet keren hoor.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 14:58   #99
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Tegen hoofddoeken (voor mij : kopvodden) zijn heeft NIETS met racisme te maken. Voor zover men tenminste rechtlijnig is en tegen alle religieuze uiterlijke kenmerken in het publieke leven opkomt. Wat bij mij het geval is. In elke publiek ruimte moet men de crucifix even hard bestrijden als die doek. Op dat vlak ben ik tegen elke vorm van hypocrisie en tegen elk compromis. Je kunt nu een maal niet "een beetje zwanger zijn". Ofwel gaat men voor een maatschappij waar men alle religieuze kenmerken toelaat in het publieke domein, ofwel net geen enkele. Ik ga voor 100% mee in het tweede geval. La Laïcité is een principe dat me zeer dierbaar is.
Wat bijvoorbeeld recent in Gent gebeurde is dan ook een echte nederlaag voor mij. Het opgeven van het verbod op religieuze kenmerken in loketfuncties is voor mij extreem ernstig. Tsjeverige praat daarover dat er geen gevaar uitgaat van hoofddoekjes (steve stevaert bv) zul je van mij alvast nooit horen. Het gaat hier om enkele principes, waar men beter niet mee solt. Puur politiek krijgt dit nog wel een staartje. Wat tante Freya in Gent flikte ligt veel mensen op de maag.

Waar ik je absoluut niet in kan volgen, noch begrijpen is als je zegt dat je het begrijpt dat er een tijd was waarin je begrijpt dat vlaams nationalisten op het VB stemden. Sorry hoor, maar toen bestond de VU toch nog ? Heeft die partij ooit gestopt met vlaams nationalist te zijn ? Ik weet ook wel dat schiltz en veel later anciaux de partij in een richting wou duwen die afweek van de klassieke marsrichting, maar was dat intermezzo dan zo existentieel dat het de kiezer richting een partij duwde die opgericht is door een Nieuwe Orde fanaat en later is gekaapt door een die hard racist ? Bekijk oud campagnemateriaal van het blok ten tijde van hun grootste electorale overwinningen : dat draaide voor 90% op migranten thematiek. Was dat dan de vluchthaven voor de ontgoochelde VU kiezer ? Sorry maar dat begrijp ik niet.

En ik weet inderdaad dat Annemans nu de patron is van een boite waar de Philip getrouwen de dienst uitmaken. Waar ik minder zeker van ben, is of hem dit eigenlijk wel stoort. Annemans is een stuk slimmer dan Philip, weet dat hij de rechtstreekse confrontatie met hem nooit zal kunnen overleven en plooit zich daarnaar. Maar ik kan me van hem geen enkele spijt uitdrukking herinneren over het originele 70 ptn plan, noch een uitspraak waarbij hij echt afstand nam van de fouten uit het partijverleden. De wolf in schapenvacht, minder vuilgebekt en als advocaat wat slimmer in zijn bewoordingen maar echt fundamenteel anders dan Dewinter ? Ik denk het niet.
je pretendeert het Blok/Belang te kennen maar het enige wat je doet is de idioterieën van DM/SPa klakkeloos en eindeloos te herhalen, niet beseffend daardoor uw eigen ik volledig te ontbloten : een simpele verdwaasde partijslaaf
Oud 13 oktober 2013, 14:59   #100
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
En kazakkendraaiers die anderen uit hun partij buitenkloten omdat ze te populair werden en omdat er onbeantwoorde gevoelens waren dan?
Moet je nu echt de NVa erbij sleuren ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be