![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Doch in plaatst van correct te reageren, bent u ineens met niets meer in regel. U wordt met alle stomme uitleg bestookt tot het nummerplaatje van uw huis. Het is verschenen enz... Daarom is het wachten tot voldoende gewone mensen u direct of onrechtstreeks geloven en op de een of andere manier beter gaan kiezen of zwijgen waarom ze niet gaan kiezen zolang ze niet gestraft worden voor hun verzuim! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn nochtans franstaligen die verantwoordelijk zijn voor het separatisme van 1830. Het zijn franstaligen die al in 1912 op federalisme aanstuurden. Op een federalisme op zijn belgisch wel te verstaan: lees, één federalisme waarbij de Vlaamse meerderheid tot machteloze underdog van de francofonie wordt gedegradeerd. En zo geschiedde. De francofonie eiste, en kreeg grendels, pariteitswetten, alarmbellen en vetorechten. Sindsdien gaat het van kwaad naar erger in dit land. Het is onbegrijpelijk dat er nog altijd "Vlamingen" zijn die zo verblind en geïndoctrineerd zijn dat ze niet alleen genoegen nemen met deze koloniale toestand, maar die een partij die voor de rechten van de Vlamingen opkomt als de baarlijke duivel helpen afschilderen.
![]() |
![]() |
#84 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() En wat moet men dan doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Momenteel leef in het geheim, zoals ze eigenlijk wensen. Maar ik blijf rustig hun reclame bezorgen. Ik heb geleerd min of meer luxeloos van de natuur te leven. Van de een mag ik internetten. Van de ander krijg ik 2de hand-schoenen. Enz en dit bijvoorbeeld allemaal door in de plaats boodschappen te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door peter1962 : 11 november 2013 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten dat veel meer in het daglicht plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Lang geleden zou ik zo zeggen, al hoewel dit niet hoefde! Nu niet antwoorden is voor "open VLD" dodelijk en ik hoop dat u mij geloofd zoals op uw eerste D-dag (triangel) organisatie.
Op internet verschijnen, circuleren dingen zoals: 1. Trouwens het is crimineel, misdadig dat een staat die opkomstplicht als democratiebeginsel heeft bij kieswet, de op- vervolging hiervan via haar minister van justitie, hier in België "open-VLDster Annemie Turtelboom" niet prioritair toepast. 2. Als federale regering nu valt over bvb "Bellens", dan krijgen wij één (verkiezings-) duel-Peeters/DeWever en groen-Besien tegen spa haar vrouwen in de provincie Antwerpen (na de kerstvakantie in begin januari 2014). 3. Parket (openbaar ministerie) heeft na 70 dagen nog altijd niet de Sint-Niklase organisatoren v/h huisvuilreferendum over de ophaling als de misdadiger(s) voor de rechter gebracht. 4. ..... M.a.w.: Als u of gelijk wie een referendum houden; dan dient dit niet valselijk te gebeuren zoals op 01/09/13 in Sint-Niklaas wat de uitslag, noch het gevolg wezen. Wettelijk. te weinig en te slechte gelegen locaties + te weinig kiesbureau's dienaangaande zonder gerechterlijke vervolging = meer dan blaam voor de huidige Justitie Minister Turtelboom, "open-VLD". Temeer omdat ze de verzuimers v/d opkomstplicht op 14/10/12 tevens niet wou bestraffen. Dat de klassieke of gekleurde pers, media hierbij ook van haar pluimen laat is mooi meegenomen door de mensen, zoals ik! Enige reactie vanwege u, open-VLD zou hierbij meer dan nodig zijn om de nva verandering om te zetten in (vld) verbetering! Zo zou schuld bekennen voor 1) het referendum in Sint-Niklaas 2) de (nog steeds) niet vervolging bij verzuim v/d opkomstplicht, alles en nog meer desbetreffend kunnen rechtzetten daar de kiezers nog steeds bewuster worden v/d macht of misdaad v/d politiek! Hoogachtend Laatst gewijzigd door Links in Democratie : 13 november 2013 om 13:50. Reden: Wou nieuw artikel |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Zoals het feodale stelsel. Dat was er ook en dat is ook gebleven.
Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |