![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En voor wie het zelf nog even wil nakijken en nalezen: http://breedband.telenet.be/nieuws/vrtnieuws/ Ga naar zoeken en tik daar "IJzerwake" in. Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 27 augustus 2004 om 21:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het loont echt wel de moeite om de leugenachtige discussietechniek van Jan van den Berghe eens door te lichten.
Uiteraard gaat het hier om de aanwezigheid van de fascistische Nationale Alliantie op het privéfeestje van Voorpost de avond voor de Zwarte Ijzerebedevaart. Het wordt ja, nee, misschien, ja, en dan weer nee... en nu waarschijnlijk weer misschien, en de laatste ja zullen we nooit krijgen. Maar hoedanook, onze Jan spreekt altijd de waarheid en Piano is altijd de leugenaar. ![]() thePiano: "Ik weet natuurlijk niet of je de avond voordien op de 'kameraadschapsavond' van Voorpost bent geweest. Ik verwacht ook niet -jou kennende- dat je dat hier zal toegeven. Maar ga je de aanwezigheid van NA op die avond weer blijven ontkennen totdat we 'bewijzen' hebben getoond? Of leg je er bij neer dat het zo was?" Jan van den B: "Trouwens, u gaat weer de leugenachtige toer op. Waar heb ik in een eerder bericht de mogelijke aanwezigheid van NA-leden ontkend? En waar heb ik dat "blijven ontkennen"? Waar? Eens te meer een leugen in uw betoog. Niet de eerste natuurlijk." thePiano: "Misschien dat onze geeuwende Betweter hier een 'correct' verslag kan neerpoten? Tenzij het een groot geheim is, en ja dan moeten we zelf maar wat trachten in te vullen." Jan van den B: "Er werd flink en goed gezongen. En alles verliep in een opperbeste sfeer. Voor de rest moet u uw bronnen maar raadplegen." thePiano: "Oh, ik ben al tevreden dat hij toegeeft dat de Nationale Alliantie op zijn privéfeestje aanwezig was." Jan van den B: "Oja? Waar heb ik dat dan geschreven? Blijkbaar leest u eens te meer wat u graag wilt lezen..." Tussendoor krijg je dan ook nog de reactie van Johan, die met die avatar met dat runeteken van de Zwarte Brigade op zijn leeuweschildje, en dan wordt het helemaal te gek: Johan: "Ik was op de kameraadschapsavond van Voorpost en ik heb die vereniging niet eens opgemerkt." Sjonges toch, ze willen de grote Jan uithangen, maar ze durven niet eens toe te geven waar ze zaten en met wie ze allemaal hun avondje doorbrachten. Ik heb daar vroeger nooit geen moeite mee gehad om dat toe tegeven. De generatie Vlaams-nationale lafaarden is na mij geboren, da's wel duidelijk. ![]()
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 27 augustus 2004 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In welke krant stond er ook alweer dat er minder dan vierduizend waren? Heeft u ook nog de verwijzing bij de hand? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag dus de tekst van het artikel waarin staat dat er minder dan vierduizend bezoekers waren. Of heeft u dat ook gelogen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog steeds wacht ik op de tekst van het artikel waarin volgens u stond dat er minder dan vierduizend aanwezigen op de IJzerwake waren. Of loog u daarover? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als men élke etnische nationalist (een pleonasme) trouwens 'nazi' gaat noemen, tja dan ben ik er ook een zeker? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U bent zo gefrustreerd op alles wat met hetVLAAMS BLOK te maken heeft,dat Uw geestelijke toestand er erg onder te lijden heeft. Drink eens een goede pint met Uw alsielzoekers( en betaal ze eens zelf), dan zal U wel wat meer plezier in het leven krijgen. U trapt behoorlijk door! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Gouverneur
|
![]() @ labyrinth
Onderaan bij jou staat de tekst 'Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is', wil je daar mee zeggen dat een migrant zich nooit kan integreren??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dit is dus de geheime bron van GC: http://www.vjm.cc Kan iemand me de link met het Vlaams Blok duidelijk maken?
Laatst gewijzigd door Betweter : 27 augustus 2004 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Iemand's uiterlijk op dit forum gaan bespotten vind ik veel erger dan duizend programmapunten over dierenbescherming.
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar we zullen je kritiek ons herinneren wanneer je het nog eens waagt om het uiterlijk van onze politiekers te bespotten, gelijk welke politieke partij (uitgez. het Blok uiteraard) ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 28 augustus 2004 om 00:42. |
|
![]() |
![]() |