![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij beslissen waar de centen van komen en waar de centen naartoe gaan. Wij beslissen hoeveel belastingen we waarop heffen. En kom nu niet af met de op- en afcentiemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. 40 % is veel maar lang niet alles. 2. Ik geloof die 40% niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De modale VLD er ook trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Partij A heeft een verkiezingsprogramma Partij B heeft een verkiezingsprogramma Partij C heeft een verkiezingsprogramma Partij D heeft een verkiezingsprogramma A, B en C vormen een meerderheid en leggen de programma's naast elkaar, daaruit blijkt dat 25 % van de verschillende programma's overeenkomen, deze realiseren is dus de evidentie zelf. Partij A & C hebben zelfs meer raakvlakken, zoals ook A & B, en B & C ook nog andere raakvlakken hebben. De partijen beginnen te onderhandelen en zo krijgt iedere partij nog enkele procentjes van haar programma in het regeerakkoord. Als je dan, zoals de OVLD meermaals in de meerderheid gezeten hebt, is 40% eigenlijk maar een mager beestje, terwijl ik niet geloof dat het werkelijk 40% is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag hoor. Ieder zijn dada. Al is dat would-be gevoel bij U nogal protserig. Waarom moet ik beter zijn? Het leven is mooi, tussen mensen die van zichzelf houden. Ik blijf graag bescheiden, liefst op de laatste bank. Zo zie je wat, hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |