![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geldwolven EN geldzieken, hé Plakker. U mag A zeggen, maar B moet U! Bellens, de gekende bankcriminelen, en vele anderen.... Of dacht U dat WIJ die niet betalen. Niet te naief, hé Plakker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Ik ben helemaal niet naïef, maar ook niet hypocriet. Het is niet omdat pakweg Bellens een schande is, dan men zomaar alles moet gaan toelaten, want "kijk, er zijn nog schandalen"
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen meiske, investeer het in het organiseren van arbeid hier ten lande, de kerktoren zal mij worst wezen, de kerkfabriek heeft geld genoeg.
Laatst gewijzigd door Skobelev : 14 november 2013 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat iedere inwoner mij jaarlijks 3 euro geven. Maakt voor het individu niets uit, voor mij echter wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, maar hij vervult andere functies dan wat de Koning nu doet. Als hij dat allemaal moet doen, zal het anders georganiseerd en gefinancierd moeten worden.
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een zelfstandige bekijkt iedere eurocent! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien de koninklijke schenking niet bestond dan hadden de Coburgs nu niets meer (successierechten waar de gewone burger niet onderuit kan) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je goed wilt trollen, zal je uw eetgewoontes moeten aanpassen, hoor. Teveel groenten is slecht voor de tanden.
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat ligt zo niet in onze volksaard. Zelfs niet in de volksaard van de flaminganten ! Dat zot Oranje gedoe in Nederland vergelijk ik met het zot gedoe van supporters van eenderwelke voetbalploeg of van de sotternij tijdens het Aalsterse karnaval 's avonds. De meesten van ons zijn heel wat nuchterder: wij wensen een fatsoenlijk bestuur. En dat is niet mogelijk in een gewrongen duo-democratie. Dat is niet mogelijk met een besmette monarchie en daarbij is monarchie ook het tegengestelde van democratie. Wij wensen in onze streek de taal, cultuur enz. van onze moeder te kunnen blijven hanteren zonder bestendig te moeten weten dat achter onze rug ze dat maar een lokaal geblaft boerentaaltje vinden enz. .... bla bla .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
seffens gaat ge nog pleiten om ons vrolijk en eensgezind te kunnen laten doen, we naast de koning nog een keizer zouden moeten hebben, allez, een keizer met familie, voor 5 euro per inwoner : dat is toch een ster-aanbieding !! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tevreden dat we zijn, wij allen die werken, sparen, ondernemen, verantwoordelijkheid opnemen ... !!! .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mag nog van geluk spreken dat mijn politieke overtuiging niet tot gevolg zou hebben dat ik mijn stemrecht zou verliezen.
Dus ja, ik betaal want ik word afgeperst en de dreiging die boven mijn hoofd hangt als ik niet zou betalen, is te groot. Zwijgen: iets minder. Stemmen: graag !! .
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Iemand die echt en geloofwaardig fier is Vlaming te zijn, laat zich als Vlaming respecteren, en daar is niets kleingeestig aan, integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Vlamingen zijn gedeeltelijk, mijn landgenoten. Maar ik ben een Brabander. De "Vlaamse" regering is dan ook een kolonialistische en overbodige overheid.
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |