Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 november 2013, 23:32   #81
Clearly view
Banneling

Standaard

Moslis jongeren hebben een realiteitsprobleem en een gebrek aan klare visie en zitten vol tegenstellingen.

De Amerikanen zijn de grote boosdoeners . en dat klopt deels ook , Maar

Ze zuipen coca Cola en Red Bull met sloten .
Hun smikkel staat nooit stil onder de chips en junk food .
Clearly view is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2013, 00:01   #82
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dat is dan wederkerig. Dan ook geen gebruiksgoederen meer van het slechte Westen voor de moslimlanden: geen auto, geen GSM, geen flatscreen, geen radio, geen medische apparatuur, de lijst is lang. Of gaan jullie dat allemaal zelf produceren? Welke vorderingen hebben de moslimlanden trouwens gemaakt de laatste 1400 jaar? Ik kan er hooguit drie vernoemen: de verbeterde techniek om stenen te gooien, mensen ophangen en bommen maken. Hallucinant. Nobelprijswinnaars? Uitvindingen? Zonder het Westen wisten jullie nog niet eens dat er olie in de grond zit. En dan hebben zij het lef om ons hier de les te komen spellen.
Yep. Speel het spel hard, zo zou ik zeggen. Ikzelf ben nog jong, maar ik ben onze softe, ruggegraatloze politici al meer dan beu. Telkens ik een kopvoddeke met vier koters op de tram zie zitten, heb ik zo'n gevoel van 'die hoort hier niet' en 'daar gaat later de helft van mijn loon naartoe', om het zo maar te zeggen. Waarom zou ik bijdragen aan het OCMW als ik helemaal niet 'solidair' wil zijn met een bende inteelt uitzuigers die hier enkel geimporteerd werden voor de linkse partijen hun kiesvee? Ik wil niets met zulk uitschot te maken hebben, waarom zou ik er dan godverdorie nog voor moeten werken ook? Dat ze zelf eens behoorlijk Nederlands leren, dat ze zelf eens deftig studeren en een diploma behalen, in plaats van te teren op mijn centen! Solidariteit is op zich toch al een relatief begrip... Noem me een egoist, ik ben al dat 'halal/haram' en Offerfeest gedoe meer dan beu. Weet je wat eerlijk zou zijn? Dat mijn kinderen later ook de les mogen missen op de dag van het Offerfeest. Want al die Marrokaanse kindjes krijgen toch ook Kerstvakantie? Zij krijgen dus dubbel vakantiedagen. Is dat dan geen discriminatie? Allez, ik werp hier maar een voorbeeldje op tafel, hé. Tegenwoordig is er zelfs geen Kerstviering meer in mijn oude school, simpelweg omdat 3/4 van de leerlingen nu al Marrokaans inteeltgebroed is. En ook geen gebedje meer voor de lunch. Want dan zouden al die Maroefjes er hun papa gaan bijhalen en bleiten dat ze 'gediscrimineerd' worden... Mocht ik juffrouw zijn in het onderwijs, ik zou dat allemaal niet toelaten, hoor. Maar ja, dan zou ik ook weer om de haverklap bedreigd worden en ontslagen worden wegens te racistisch...
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2013, 00:27   #83
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

namaste Dutch Strawberry,

Ik sta echt achter de standpunten in jouw betoog, hoewel ik zelf een hindoestaan ben die geboren is in suriname en dus geen originele witte Hollander. Maar hoe vind jij het dat de gewone hindoestanen mij nu vreselijk discrimineren en zelfs lagere kaste vinden omdat ik volgens hen te blank ben, te Hollands, te Westers, en ik ken hun hindi en sarnami niet eens. Zelfs mijn eigen hindoe vader discrimineert mij keihard hierom en wil mijn intelligente Hollandse kanten gewoon vernietigen en hij praat mij zo de dood in (gisteren opnieuw meegemaakt, hard is hij, duivelse vies bruine, hindoe fascist is hij die blanken haat als de pest).

Ja die trojaanse paarden hier ben ik ook zat, incl al die nutteloze meute hindoestanen die ook niets presteren in Nederland. Wij zitten met de rotzooi nu opgescheept van 40 jaar verraderlijke linkse apen politiek. De vraag is of Wieroe als geniale SS Hindoe kat in staat is om dit probleem voor het verdoemde Holocaust jaar 2040 op te lossen op een intellligente manier die mensenleed kan voorkomen en die ook nog goedkoper zal zijn. Wieroe's SS kattenkopje maakt overuren als hij bloot in zijn warme mandje aan het denken, itereren en rekenen is.

Heb vertrouwen in de geniale SS Hindoe kat, Wieroe die toch elke dag geniet van originele duitse kattenbrokjes uit 1940.

Dewanand en Wieroe

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2013, 00:55   #84
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Beste dewanand, tja, ik ken je achtergrond niet, maar ik vind discriminatie op zich al eigenlijk een onnozel begrip dat tegenwoordig vooral dient om de eigen zwakheid te masceren en dat vooral door politiek correct kalvervee tot in den treure misbruikt wordt. Zelf heb ik niet zo'n duidelijk kijk op het kastesysteem bij de Hindoes, maar ik vind het op zich al dom om iemand al vanaf de geboorte een sociaal label op te kleven. Ik zou jou gelijk wie dan ook behandelen en dus geen rekening houden met een of andere kaste. Ik stel het op prijs dat je moeite doet om je als Hindoe in een Westers land te integreren. Vind ik dat je heel je achtergrond moet weggooien? Natuurlijk niet. Maar dring ze gewoon niet aan anderen op, zoals ik in het voorbeeld van Kerst en het Offerfeest beschreven heb. Dat is het enige dat mij aan de Islam echt stoort, namelijk het feit dat ze zichzelf echt aan ons opdringen in alle lagen van de maatschappij en weigeren om zich ook maar een beetje aan te passen. Voor mensen die dat echter wél doen, zoals u, heb ik veel respect. Spreek thuis gerust je moedertaal, maar doe gewoon ook echt moeite om je het Nederlands eigen te maken, zoals je, te merken uit je comments, ook doet. Goed zo! Ik heb veel respect voor diegenen die willen integreren, werken en zich aanpassen. Zover moet dat voor mij niet gaan. Maar probeer jezelf niet op te dringen aan anderen. Heel deze post is niet persoonlijk aan jou bedoeld, ik bedoel deze eerder in het algemeen tegen alle moslims die hier wonen en geen poot uitsteken...
P.S.: Als kattenliefhebber moet ik het wel vragen: wat voor ras is uw kat Wieroe?

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 17 november 2013 om 00:57.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2013, 01:26   #85
dewanand
Minister-President

Standaard Wieroe ras?

hallo dutch strawberry,

je vroeg iets over het ras van Wieroe. Mijn ex vrouw en ik haalden Wieroe op uit een slum kattennest in Rijswijk toen hij een paar weken oud was en doodziek. Ik kocht snel luizen spray en redde zijn leven, na een te duur consult bij de dierenarts, prikjes en goede zorg. Wieroe is een raszuivere Hollandse straatkat geloof ik, en hieronder kan je wat foto's zien van hem toen hij zijn eerste geliefde ontmoette, een Afghaanse buurkat zonder hoofddoekje he, die even kwam stoeien toen haar kleingeschapen besneden moslim kater naar de moskee ging voor het vrijdag gebed. Ja deze hete moslim poes, lulu was toch de islamitische flat slet en je kan het lezen in onderstaand verhaaltje uit 2007.

Liefdesleven (14 pictures) van Wieroe, de cyberkat van Nederland

Offeraar Dewanand
Offercode wieroe01
Offerdatum 30 maart 2007

http://www.dewanand.com/wieroe01.htm

Ik zie een sterke toename van blankenhaat bij erg veel Hindoes in Nederland en velen zijn radicaal anti Hollands en anti westers. Deze Hindoes en arya samajis discrimineren mij altijd als zij merken dat ik zo Hollands/blank/ niet hindoestaans ben en mijn hele Hollandse accent maakt hen erg gewelddadig jegens mij en ik ben vaak bedreigd en weggejaagd door hen. En heel vaak weigerden deze Hindoes en Arya Samajis om mij te woord te staan of om mij ook maar een hand te geven of naar mij te kijken, ik ben erg kort, mager, bruin en tussen hindoestaanse mannen ben ik fysiek inderdaad erg inferieur en zwak, en veels te Hollands, qua gedrag, spraak, manieren, voorkomen enz. Bij Hindoestanen is alles hogere kaste en lagere en ze zijn erg discriminerend en intolerant in de praktijk. Hindoestanen discrimineren vaak blanken op een brute manier en klagen wel overal dat men hen discrimineert.

dewanand en Wieroe

Laatst gewijzigd door dewanand : 17 november 2013 om 01:28. Reden: tikfoutje update
Oud 18 november 2013, 17:15   #86
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Yep. Speel het spel hard, zo zou ik zeggen. Ikzelf ben nog jong, maar ik ben onze softe, ruggegraatloze politici al meer dan beu. Telkens ik een kopvoddeke met vier koters op de tram zie zitten, heb ik zo'n gevoel van 'die hoort hier niet' en 'daar gaat later de helft van mijn loon naartoe', om het zo maar te zeggen. Waarom zou ik bijdragen aan het OCMW als ik helemaal niet 'solidair' wil zijn met een bende inteelt uitzuigers die hier enkel geimporteerd werden voor de linkse partijen hun kiesvee? Ik wil niets met zulk uitschot te maken hebben, waarom zou ik er dan godverdorie nog voor moeten werken ook? Dat ze zelf eens behoorlijk Nederlands leren, dat ze zelf eens deftig studeren en een diploma behalen, in plaats van te teren op mijn centen! Solidariteit is op zich toch al een relatief begrip... Noem me een egoist, ik ben al dat 'halal/haram' en Offerfeest gedoe meer dan beu. Weet je wat eerlijk zou zijn? Dat mijn kinderen later ook de les mogen missen op de dag van het Offerfeest. Want al die Marrokaanse kindjes krijgen toch ook Kerstvakantie? Zij krijgen dus dubbel vakantiedagen. Is dat dan geen discriminatie? Allez, ik werp hier maar een voorbeeldje op tafel, hé. Tegenwoordig is er zelfs geen Kerstviering meer in mijn oude school, simpelweg omdat 3/4 van de leerlingen nu al Marrokaans inteeltgebroed is. En ook geen gebedje meer voor de lunch. Want dan zouden al die Maroefjes er hun papa gaan bijhalen en bleiten dat ze 'gediscrimineerd' worden... Mocht ik juffrouw zijn in het onderwijs, ik zou dat allemaal niet toelaten, hoor. Maar ja, dan zou ik ook weer om de haverklap bedreigd worden en ontslagen worden wegens te racistisch...
Mosliminvasie heeft van ons land een maatschappij gemaakt waarin autochtonen hun mond moeten houden.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2013, 17:52   #87
dewanand
Minister-President

Standaard islam is verarming voor nederland en EU? ja of nee?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Beste dewanand, tja, ik ken je achtergrond niet, maar ik vind discriminatie op zich al eigenlijk een onnozel begrip dat tegenwoordig vooral dient om de eigen zwakheid te masceren en dat vooral door politiek correct kalvervee tot in den treure misbruikt wordt. Zelf heb ik niet zo'n duidelijk kijk op het kastesysteem bij de Hindoes, maar ik vind het op zich al dom om iemand al vanaf de geboorte een sociaal label op te kleven. Ik zou jou gelijk wie dan ook behandelen en dus geen rekening houden met een of andere kaste. Ik stel het op prijs dat je moeite doet om je als Hindoe in een Westers land te integreren. Vind ik dat je heel je achtergrond moet weggooien? Natuurlijk niet. Maar dring ze gewoon niet aan anderen op, zoals ik in het voorbeeld van Kerst en het Offerfeest beschreven heb. Dat is het enige dat mij aan de Islam echt stoort, namelijk het feit dat ze zichzelf echt aan ons opdringen in alle lagen van de maatschappij en weigeren om zich ook maar een beetje aan te passen. Voor mensen die dat echter wél doen, zoals u, heb ik veel respect. Spreek thuis gerust je moedertaal, maar doe gewoon ook echt moeite om je het Nederlands eigen te maken, zoals je, te merken uit je comments, ook doet. Goed zo! Ik heb veel respect voor diegenen die willen integreren, werken en zich aanpassen. Zover moet dat voor mij niet gaan. Maar probeer jezelf niet op te dringen aan anderen. Heel deze post is niet persoonlijk aan jou bedoeld, ik bedoel deze eerder in het algemeen tegen alle moslims die hier wonen en geen poot uitsteken...
P.S.: Als kattenliefhebber moet ik het wel vragen: wat voor ras is uw kat Wieroe?

Hallo Dutch strawberry,

Je visie ondersteun ik honderd procent, ik sympathiseer met white power sinds het verre verleden al sinds 1990 toen ik studeerde in delft, technische universiteit, werktuigbouwkunde. Ja, ik vind vaak islam een verarming voor nederland en heel europa. Kijk naar de praktijk dan weet je genoeg. Hoeveel kost de islam het land? Wat is de schade die islam hier al jarenlang heeft toegebracht? Laat iemand dat eens aub berekenen, en met feiten onderbouwen uit de harde praktijk en dit hele monetaire rapport moet die persoon maar integraal op het internet publiceren voor alle arme, uitgebuite Europeanen die het meer dan zat zijn. Jij bent niet de enige.

Principieel vind ik ook als Hindoelander (zie hindoelander doctirne op mijn site, door ontwikkeld) dat ook hindoes, hindoestanen en Indiers hier een vervuiling zijn en een verarming voor nederland en europa omdat dit kleurlingen zijn en geen raszuivere Germanen of hogere blanke Ariers. HIer ben ik erg consequent mee bezig en het geeft mij een goed gevoel, deed het vandaag nog toen ik met een raszuivere Arische Nederlander sprak, en zo toon ik als individu respect voor de uitgebuite inheemse bevolking hier te lande waar ik te gast ben. Gasten blijven gasten en ooit moeten zij maar echt oprotten naar hun eigen exotische huisjes en slums.

Ik heb al mooie elegante oplossingen ontwikkeld om de ontwitting aan te pakken, en om het hier toch etnisch te zuiveren op pacifistische manier, dus zonder enige bloedvergieten. Ik wil dit idee snel uitwerken in een rapport en het aanbieden aan alle rechtse politieke partijen in heel Europa. Ja, dit moet mijn maart offensief worden dat ik moet doen volgend jaar, als de God Mars weer ten strijde zal trekken op Europese bodem.

En Wieroe strijd heldhaftig mee, en maakt overuren als mijn denktank in zijn luie, warme mandje dag en nacht. Elke dag rapporteert hij om 17 uur en dan krijgt hij zijn daglloon van 20 eurocent en daarmee kan hij dan duitse kattenbrokjes van 1940 uit de muur trekken in de hal beneden van onze zelfmoordflat in Delft.

Dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten

Oud 21 november 2013, 21:48   #88
BonBon
Banneling

Standaard

Een medisch onderzoek naar borstkanker in Algerije (het land van onze 'Franse' schutter), daar komt een kankerverwekkend mutatief gen veel voor door het inteelt gedrag.

Meer dat 50% van de borstkankers zijn het gevolg van dit gen waar dit maar 5% mag zijn, tevens op veel jongere leeftijd. Meer dan 10x meer kans op deze kanker dus, zoals met zowat alle genetische ziektes trouwens.

http://www.medsci.org/v05p0197.htm
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2013, 09:17   #89
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik zie twee keer per week wie er zo al op de spoed in een ziekenhuis zit, dat zijn 9 op 10 mensen van andere origine!
Vaak met de hele familie, waarom gaan die mensen niet naar de dokter van wacht, het zou best goed zijn origine op de spoeddiensten een tijd te registreren, want waarom komt de ene bevolkingsgroep veel meer dan andere? Dan kun je daar iets aan doen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2013, 11:25   #90
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik zie twee keer per week wie er zo al op de spoed in een ziekenhuis zit, dat zijn 9 op 10 mensen van andere origine!
Vaak met de hele familie, waarom gaan die mensen niet naar de dokter van wacht, het zou best goed zijn origine op de spoeddiensten een tijd te registreren, want waarom komt de ene bevolkingsgroep veel meer dan andere? Dan kun je daar iets aan doen!
Ik geloof dat ze de prijs voor een consult op de spoedafdeling als een verhoogd hebben. Blijkbaar helpt dat niet.

Ook mijn Poolse poetsvrouw krijgt het maar niet geleerd. Ik heb al tig keer gezegd dat de spoed niet dient voor verkoudheden, griepjes e.d. maar om de zoveel maandag komt ze binnen met "we zijn naar de spoed geweest". Blijkbaar nog een overblijfsel uit hun oud-communistisch land?

Van een dokter van wacht hebben ze precies nog nooit gehoord (zal ik nog eens moeten verduidelijken) en verder blijven ze bij hun vroegere huisarts die hier 50 km van af woont.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2013, 13:59   #91
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik geloof dat ze de prijs voor een consult op de spoedafdeling als een verhoogd hebben. Blijkbaar helpt dat niet.

Ook mijn Poolse poetsvrouw krijgt het maar niet geleerd. Ik heb al tig keer gezegd dat de spoed niet dient voor verkoudheden, griepjes e.d. maar om de zoveel maandag komt ze binnen met "we zijn naar de spoed geweest". Blijkbaar nog een overblijfsel uit hun oud-communistisch land?

Van een dokter van wacht hebben ze precies nog nooit gehoord (zal ik nog eens moeten verduidelijken) en verder blijven ze bij hun vroegere huisarts die hier 50 km van af woont.
Ik vind dat ze op de spoed moeten zeggen " u belt de dokter van wacht, u mankeert niets wat hier thuishoort" want zolang je die zorg verleent, blijven ze komen met liefst de hele familie!
Het is echt opvallend, 9 op 10 van andere origine!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2013, 14:01   #92
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Heb jij een eigen poetsvrouw, ja?

Krijgt ze betaald of moet ze het doen met een aai over de bol?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2013, 14:15   #93
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Heb jij een eigen poetsvrouw, ja?

Krijgt ze betaald of moet ze het doen met een aai over de bol?
nee lieverd. Mijn Pools poetsvrouw werkt officieel in het wit met dienstencheques.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 23 november 2013, 14:16   #94
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nee lieverd. Mijn Pools poetsvrouw werkt officieel in het wit met dienstencheques.
Oke schatje. Maar waarom heb je überhaupt een poetsvrouw?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2013, 14:20   #95
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik kuis niet graag. Jij wel?
Ik heb trouwens ook een tuinman, een klusjesman, een schilder, een garagist en een groentenboer.

Oud 23 november 2013, 14:21   #96
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat het toedienen van vaccinatie aids heeft verspreid onder de bevolking van Afrika.

Medical warfare.

Zoals de Zimbabwaanse president Robert Mugabe destijds aangaf:
deze kinderen zien er niet ziek uit toen de Fransen, kinderen wilden smokkelen naar het buitenland met de smoes dat de kinderen ziek waren.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2013, 14:31   #97
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Omdat ik liever achter mijn draaibank sta, dan met een stofvod of dweil rond te lopen.

En ja, dienstencheques zijn leuk. Dat maakt de verhouding nog beter.

Bedenk maar eens wat U een loodgieter per uur mag betalen. Awel, elk uur achter de draaibank heeft die waarde voor me. Dan zijn die €8.5 per uur ( en een leuk stuk terug via de belastingen) geen grote investering.
Oud 23 november 2013, 15:02   #98
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Ik denk dat het toedienen van vaccinatie aids heeft verspreid onder de bevolking van Afrika.

Medical warfare.

Zoals de Zimbabwaanse president Robert Mugabe destijds aangaf:
deze kinderen zien er niet ziek uit toen de Fransen, kinderen wilden smokkelen naar het buitenland met de smoes dat de kinderen ziek waren.
och ja, de TBC-vaccinatie hoax. Tuurlijk is dat de oorzaak. Dat waren de witte Belgen die dat gedaan hebben, de smeerlappen.

En die Fransen die kinderen uit Zimbabwe smokkelden om ze in Frankrijk te laten adopteren : ze hadden die kinderen blijkbaar met een smoes van bij hun ouders gehaald. Dit kan onder geen beding toegelaten worden;

Echter andere weesjes naar Europa brengen ter adoptie? Als Mugabe dat niet wil, dat hij ze dan in zijn eigen land laat creperen hé.

Oud 23 november 2013, 15:42   #99
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik kuis niet graag. Jij wel?
Ik heb trouwens ook een tuinman, een klusjesman, een schilder, een garagist en een groentenboer.
Een 'goede' man die je af en toe sex geeft doet zo'n zaken 'gratis'.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2013, 16:46   #100
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Een 'goede' man die je af en toe sex geeft doet zo'n zaken 'gratis'.
klopt. ik heb dat dus ook afgewogen.

Maar daarvoor moet ik dan dagelijks koken, afwassen, kleren wassen, zijn onderbroeken opvouwen en zijn hemden strijken, luisteren naar zijn gezaag, hem overal mee naartoe nemen (hij kan me natuurlijk ook wel eens overal mee naartoe nemen, dus dit is kifkif). Ik kan dan niet meer kiezen naar welke TV programma's ik kijk (tenzij ik in mijn slaapkamer ga kijken terwijl beneden voor hem mijn chauffage moet blijven branden).

Er waren nog wel voordelen aan hoor, maar die vallen dus allemaal in het niet bij de kost die ik betaal aan mijn tuinman (3 keer per jaar), schilder (1 keer om de 10 jaar) garagist (1 keer per jaar) en ik was de kapper (3 keer per jaar) nog vergeten. en op mijn leeftijd een toyboy.... daar volg ik dus MMS-ritmes (matin, midi, soir is al lang geleden, mardi mercredi samedi hoeft ook al niet meer, het zal dus eerder Mars Mai en Septembre worden.

Een vaste man in huis moet dus wel meer opbrengen dat dan hé.

Laatst gewijzigd door circe : 23 november 2013 om 16:52.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be