![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al wat "te vlaams" is in een cordon plaatsen en indien nodig.....toch geen Degrelleke doen hé.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat helpt ons land dan wel vooruit ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik stel toch gewoon een vraag aan u ? Maar ik ben in een goede bui vandaag. Ik zal het eens anders formuleren ![]() Waarom is er in uw "Belgique" een partij zoals het VB en de N-VA ? Ik wacht nog altijd op een antwoord van u betreffende welke franstalige partij zal met het VB en/of N-VA in een regering stappen zonder dat de PS deel uitmaakt van die regering.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De historisch heersende particratie is geperverteerd. Daarom dringt er zich een wisseling aan de macht op.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 17 november 2013 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is geen simpele oorzaak of aanleiding voor de federalisering van België, het is een complex, geleidelijk proces met veel oorzaken: taalkundige, culturele, economische verschillen ... Wil je je daarin verdiepen, lees het boek van Els Witte. Voor de vijftigste keer: IK BEN 39 JAAR. Print dat nu eens af en plak het op uw scherm. Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 november 2013 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.rtbf.be/info/belgique/det...sme?id=8136824
Congrès du CD&V: "confédéralisme positif plutôt que con-séparatisme" CD&V verwerpt op haar Inesto ledencongres het N-VA confederalisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Er is in belgië een partij als n-va om democratisch vlaams-nationalisme op georganiseerde manier aan politiek te laten doen. Er is in belgië een partij als vlaams blok omdat ook de racisten zich graag organiseren. Op wat pamflettaire slogans na is er geen enkele reden waarom er geen franstalige coalitiepartners zouden gevonden worden om in een federale regering met n-va te stappen als ze zoals Ben Weyts vraagt enkel moeten "zeggen" dat ook zij op termijn naar een confederalisme willen evolueren. Ooit. Met het VB uiteraard niemand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Belang zal ooit aan de macht komen of ooit verdwijnen. Ik hoop op het eerste.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zulke "zatlappen"-uitspraken duiken altijd opnieuw op. Ook nu gaan de tsjeven het kindergeld verhogen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hallo Petercam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is in Belgie een partij als de SPa omdat de corrupte graaiers en anti-Vlamingen zich graag organiseren.
![]() |
![]() |