![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
he ooit gehoord van de maan euiropa waar er kilometersdikke ijslagen zijn en daaronder moet er in theorie leven zijn, net zoals het leven in de diepzee, zonder zonlicht en niet op basis van fotosynthese en de zuurstofkringloop. Daar is de kans op leven zoals op aarde bijna 99 procent zeggen experts. Dus Inida schoot de raket verkeerd af, het moest richting Europa gaan met een sonde om door die kilometers ijs te boren naar het vloeibare water daaronder, technisch kan dit al. IK las hierover iets ergens. Daar is erg veel water op maan Europa dus kans op leven is dan 99 procent. dewanand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Volgens welke theorie mag dat dan wel zijn? Vanwege een nieuwsgierige bioloog. Citaat:
Wie zijn die experts dan wel? Volgens mij is die hun kansrekenen even belabberd als hun biologie. Citaat:
![]() Citaat:
Dat alle leven op deze planeet (de enige planeet waar we leven hebben gevonden) water nodig heeft, wilt niet zeggen dat waar water is leven is. Leven heeft ook suikers nodig op deze planeet. Dat wilt niet zeggen dat waar suiker is, leven is. Leven heeft ook een genetische code nodig op deze planeet in de vorm van DNA of RNA. Maar ik kan een staal opgezuiverd RNA in RNAse-vrij water 20 jaar afgesloten in het labo laten staan, daar gaat zich geen leven in vormen. etc.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 6 december 2013 om 22:51. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk jij echt dat enkel de Aarde levend organisme bevat ?? Trouwens , hoe zou ander levend organisme over de mens denken ?? Citaat:
Citaat:
Citaat:
In eenderwelke naamvorm & gebruik !!!! Dus geen haat , maar hekel & walging !! Op dat punt ga ik u , ondanks mijn visie , gelijk geven !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je kan je hier niet uitlullen, cookie. Je beweerd dat alles waar geen bewijs voor is nutteloze onzin is, maar als een paar mediageile wetenschappers het verkopen als 'mogelijkheid' zonder enig bewijs, dan slik je het. Hypocrisie ten top.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 7 december 2013 om 09:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Geweldig, die atheïsten...
![]() Geloven in God is belachelijk en kinderachtig, maar dit kan er mee door ("is mogelijk") tot iemand het tegendeel kan bewijzen. ![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 7 december 2013 om 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Zolang wij niet kunnen bewijzen of leven op andere planeten wel of niet bestaat is de stelling dat er geen leven op andere planeten mogelijk is eerder een uiting van domweg geloven want volgens de waarschijnlijkheidsleer met de miljarden en miljarden planeten die er bestaan, waaronder meerdere miljoenen onder gelijklopende voorwaarden dan de aarde is het heel onlogisch en zelfs dom om te zeggen dat er alleen op aarde leven is, zelfs blijft het heel ongelooflijk te stellen dat er op andere planeten geen leven op niveau van de aarde op hoger zou bestaan. Dus lach niet te vlug de andere uit voor dwaze gelovige, als blijkt dat het misschien uzelf bent die een dwaze gelovige is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Ik heb nooit opgemerkt dat Jezus leefde. Integendeel zelfs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijkheidsleer? Dat soort zever is al ongeveer een decennium achterhaald hoor. Geen wonder ook, de hele zaak is op observation bias gebaseerd (hier is leven, dus ergens anders zal dat ook wel zijn), zonder enige bewijsvoering of zelfs hint in de richting van buitenaards leven. Welke waarschijnlijkheid? Voor zover we weten zijn we alleen. Je kan evenwel het bestaan van de Kerstman hard maken met dat soort zever. U "gelooft" in (de mogelijkheid) van buitenaards leven, zonder enige observaties of bewijsvoering. Geef het gewoon toe.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 7 december 2013 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb nog geen tegenspraak gehad van atheïsten in deze draad. Cookie, maria daenen en Piero geloven in de mogelijkheid van buitenaards leven zonder enig bewijs. Als je bekend bent met de internet-atheïsten, weet je dat ze de trend volgen.
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je was dus gewoon aan het veralgemenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik heb het nergens over alle atheïsten. Ik ga alleen het bovenstaande niet in elke zin uitschrijven als onderwerp, maar ik denk dat het duidelijk genoeg is welk soort atheïsten ik bedoel.
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Toch wel.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien niet, dan "gelooft" u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook aan Jan van den Berghe:
Kijk eens rondom je heen , bv , de zon , die leeft , anders bestond ze niet !! Citaat:
maar dan zijn uw ouders , die kopen al die spullen in de winkel ![]() Citaat:
![]() Wat lees ik in een andere thread , gedeeltelijk gequote: Citaat:
dat u verandert van geloof of gedachte kan natuurlijk !! en nu .... Weet je: Wat een ander denkt over geloofsgeloof , i don't give a shit !! Verder: Ik zal hen niet achterlijk noemen , ondanks dat ik niet akkoord ga !! En btw: Waar schrijf ik achterlijke onzin over geloof ?? Of waar noem ik geloof hier achterlijk ?? Ik spreek voor mijn of uit eigen overtuiging !!!! Ik kom met simpele zinnen , ik hou niet van moeilijk geschrijf !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 december 2013 om 19:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leeft de mens feitelijk wel ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |