![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Wat moet je in het meertalige België met taalgesplitste partijen? Je kan evengoed op de Noordpool voor Fidel Castro stemmen.
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed, het zijn maar peilingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Troost U, nu zijn er de windmolens op zee van Johan Van de Lanotte. Die gaan praktisch gratis stroom leveren. Als we hem mogen geloven natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kostprijs van die 2 is al hoger dan het gemiddeld rendement van die molen. Zonder miljarden subsidies gaan die windmolenparken één voor één failliet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België is alleen in die zin meertalig dat er verschillende gewesten zijn, maar elk van die gewesten is officieel eentalig, op Brussel na. Brussel is officieel tweetalig, dus niet meertalig, maar niet in de feiten. Vlaanderen is in grote mate meertalig. In Wallonië is er van tweetaligheid nauwelijks sprake. Om dat vast te stellen hoef je maar te luisteren naar de Waalse premier de anno 2013 een briefje afleest. Steek je "taalgesplitste partijen" maar gauw waar de zon nooit schijnt.
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie waarde hecht aan accurater peilingen kan beter die van La Libre en Le Soir afwachten.
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#91 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het wordt nu wel heel duidelijk Maggie De Block moet de verkiezingsmeubelen voor de VLD redden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Maggie Be Block beroert blijkbaar veel Vlaams nationalisten.
Leuk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() het enige aan dikke maggi dat mij bezord maakt zijn de budgetten die nodig zijn als maggi op een lijst staat om aan te schuiven ,en het is en staatsdiner ,die kosten rijzen de pan uit man man toch
Laatst gewijzigd door ouwe knar : 22 november 2013 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt. Het enige wat ik fascinerend vind is dat de media zegt dat ze goed bezig is en dat dit eigenlijk helemaal niet gesteund moet worden door cijfers om het de bevolking te doen geloven. Haar gewoon het imago van harde maar faire tante toemeten door er enkele geisoleerde dossiers uit te pikken is klaarblijkelijk voldoende om heel haar beleid de hemel in te prijzen. Dat vind ik fascinerend ja, maar dat heeft in feite weinig te maken met de sympathieke verschijning van Maggie Deblock.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik ben ook zo een simpele ziel,als bijna 18 jarige mijn eerste spaarcentjes op een arcopar rekening gezet,enkele jaren later na de aankoop van een huis was dit het enige geld dat ik nog had,op aanraden van mijn vader dat laten staan en hij schoot mij 25 000 frank voor om eten en zo te kopen tot aan ons volgend loon.Mijn vrouw mee op de arcopar boot getrokken om een woonlening te krijgen.En nu meer dan 6000 euro in rook opgegaan.Gelukkig zijn de bevoorrechte schuldeisers terugbetaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() CD&V haalt wellicht kiesdrempel niet.
Is volgende slogan niet beter? CD&V verdient het niet om de kiesdrempel te halen. Jean-Lucske is in Nederland nog eens gaan zeggen dat de coalitie partijen altijd alles op de anderen steken, Wel... dat is de eerste keer dat ik die man de waarheid hoor spreken, en het is namelijk iets wat de Tjevenpartij niet kan zeggen, " dat het de anderen hun schuld is " Wand onder tjevenbeleid zijn het Fortis-corupten die ons fortuinen hebben afgenomen. Onder Tjevenbeleid hebben Vlamingen zich in de hoek laten zetten op Belgisch politiek niveau . en zo kan je nog even door gaan. Tjeven partij steekt toeren uit die ons decennia nazinderen met miljoenen aan schulden en fratsen, maar ze stoefen dat ze er van blinken dat het alsnog het beste was wat ze gedaan hebben. |
![]() |
![]() |