![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij had al lang onder dwang moeten vertrekken, voordat hij zich hier kon integreren. Wil men bepaalde mensen hier niet, dan mag je ze hier niet te lang laten rondlopen ook. Een negatief besluit = vertrek naar de luchthaven onder politiebegeleiding.
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 21 november 2013 om 21:03. |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Vld is pro massa-immigratie. Die paar geïntegreerde Afghanen die ze terugstuurt brengen geen zoden aan de dijk. Voor een echt deftig immigratiebeleid moet Vlaanderen uit de EU (als je dagelijks in Brussel komt, weet je dat de massale instroom de ROMA zijn, niet de Afghaanse loodgieters), moet de huwelijksmigratie aangepakt worden, en de welvaartstaat, en als het even kan de globale verhoudingen. De rest is enkel uitstel van executie.
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En op basis van die uitslag kan ik wel begrijpen dat sommige NVA-ers ontgoocheld zijn, nu dat ze moeten vaststellen dat ze ver van de 40% staan waarvan ze droomden. En dat bovendien hun afgod, die nu veel minder goddelijk in een kliniek in een wit bed ligt te sukkelen, slechts op de derde plaats komt qua populariteit. Daar kan ik allemaal niet veel aan doen helaas. Als ik dat al zou willen. Laatst gewijzigd door system : 21 november 2013 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar goed, mocht er een aparte moslimpartij worden opgericht (lijst Islam); dan ziet het er ook niet zo goed uit voor onze linkse partijen. |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die anderen mogen NIET in het land blijven. Ze negeren de uitwijzingsbevelen, hierin gesteund door hun pro-deo advokaten, door ONS betaald !!!
|
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Waarom worden ze ook niet zoals die ene op het vliegtuig gezet? Of wou Maggie een symboolbeslissing doordrukken? En hoe zit het met die 1100 criminele Marokkanen in onze overvolle gevangenissen?
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou jij dat kùnnen weten ? Maandag a.s. is het nog een half jaar naar de verkiezingen. NVA zal nog 6 maanden stijgen ! ! ! Misschien wel tot 40%. Sukkelaar... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() Nochtans had Van Rompuy de nva al zo goed als doodverklaard
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na de symboolbeslissing volgen er anderen zoals gisteren te zien was in het nieuws op Eén. Die 1100 criminelen zitten daar op hun plaats. |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() O nee, De Wever ligt een paar dagen in het ziekenhuis. Nu ga ik zeker niet meer op de N-VA stemmen. Tja System/het Oosten; mocht ik politicus zijn, dan zou ik jou zeker niet als politiek adviseur aannemen. En die populariteitspolls in de kranten zijn politiek irrelevant. Wat telt zijn verkiezingsuitslagen en voorkeurstemmen. En ik ben er ook van overtuigd dat De Wever meer voorkeurstemmen zal halen dan De Block. Laatst gewijzigd door stropdrager : 21 november 2013 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hopelijk haalt Wallonië d'abord de kiesdrempel. Laatst gewijzigd door mvd : 21 november 2013 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben de rest van de topic nog aan het doornemen, maar ik verwacht mij alvast aan een volgend rondje Oosterse Systematische ontkenningsfase...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook onze eerste minister heeft in het verleden meermaals verklaard dat Brussel wel wat groter mocht worden. En ik ben het ook eens met je laatste zin. Hopelijk halen zo veel mogelijk kleine Franstalige partijen (PTB, Wallonie d'abord, PP, RWF) de kiesdrempel. Hoe meer versnippering in Franstalig België, hoe beter. |
|
![]() |