![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Prostitutie: moet dit onder controle worden gehouden | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 42,86% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 42,86% |
Geen idee. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,29% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Wat is vreemdgaan voor jullie eigenlijk?
Halfbezopen staan muilen met een lokale sloerie op een chirofuif, terwijl liefje in pijama thuis met mama naar VTM zit te kijken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat je fantasie niet te hard werken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In welke gore ballententen ben jij dan wel geweest?
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder jonge mensen is vreemdgaan mainstream geworden. Punt.
Dat kan jij niet weten als bejaarde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan jij op een vrouw kruipen die dagelijks allerhande venten over haar krijgt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een chirofuif lijkt me niet meteen de plaats om een ander binnen te doen, tenzij het een fuif van de guides catholiques ergens in Beneden-Luxemburg is of zo.
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij beweert dat prostitutie "vies, vuil, goor en marginaal" is. Ik ben benieuwd waar jij die wijsheid opdeed. Ik vermoed in een of andere louche cabardouche waar het niet teveel moest kosten. Spreek me tegen als je er elders achter kwam (thuis in een pluchewinkel gewoond, bij een vriend wiens moeder een sigarettenhoer was gaan spelen, een vriendinnetje gehad die alleen 'nachtwerk' presteerde,....)
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je zou 'n zeer dure exclusieve call girl moeten bezoeken, die op z'n minst diezelfde dag nog geen 'klant' gehad heeft, kan ook èh. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij weigert om te antwoorden. Ik beargumenteer mijn uitspraken. En jij zit te zwetsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag hoe jij dat weet. Jij beantwoordt mijn vraag met een wedervraag. Ik stel mijn vraag opnieuw. Jij zegt dat ik je niet wil antwoorden en ontwijkt voor de tweede maal mijn vraag. Ik zal ze nog een laatste maal stellen: "Hoe weet jij dat prostitutie een gortige aangelegenheid is?" Als je niet wil of kan antwoorden, zeg het dan. Je kan ook antwoorden:" Ik maakte een wilde bewering zonder dat ik er eigenlijk het fijne van afweet." Mij om het even.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euch wat heeft vreemdgaan met prostitutie te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemdgaan en prostitutie: vaak koek één deeg.
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik denk dat 't best hard en moeilijk is, en niet iedereen kan 't, ik zou 't echt niet kunnen denk ik. Verbieden is gewoon absurd. Vrouwenhandel en zo moet wel tegengegaan worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hihihi...
![]() Ik heb er geen probleem mee, vrijheid blijheid, iedereen doet wat ie niet laten kan of wat ie denkt te moeten doen. Zolang...zolang er geen vrouwen verplicht, onderdrukt, verhandeld e.d.m. mee gemoeid is.
![]() |
![]() |