![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Onzin, U wilt gewoon dat Uw kliekje van anti-theïsten heerst.
![]() |
#82 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vandaag: U gelooft (in) wat u wil , ik geloof (in) wat ik wil , we leven samen op deze planeet , mij interesseert het niet dat jij gelooft , u mag op mij spugen , in welke betekenis ook !! (kan ik tegenreactie verwachten ??) !! Ik heb ook het recht niet akkoord te gaan met u of gelovige , u vindt dit natuurlijk zinloos , uw goed recht !! Wat heeft u bekeerd , of wat was de reden ?? Mijn Moeder is gelovig , ik zal haar niks doen !! U bent gelovig , ik zal u niks doen !! Ik heb op zich niks tegen gelovige , maar het geloof zelf is niet mijn theekopje !! Wat is daar problematisch aan ?? Waar het feitelijk om gaat: In Berlijn-Kreuzberg werd enkel het algemeen reglement toegepast , en dit schiet bij u & andere gelovige in het verkeerd keelgat !! Citaat:
In dat geval: Schelden op de persoon af , siert u prachtig !! Citaat:
waar haalt u het recht vandaan om dit te doen ?? Ik lees: http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=26 Ik heb religie nooit achterlijk genoemd , ik moet er voor mezelf niks van hebben , ik spreek dus enkel voor mezelf , dat is iets geheel anders !! Niemand hoeft of moet akkoord gaan met mij !! Als ze religiestoeten toelaten , ga ik hen niet tegenhouden , komt er wel geweld in voor , zal ik bij mijn woongemeente protesteren !! Citaat:
is er geen samenleving , en geen reden om te discussiëren !! Gelovige die de niet- of anders gelovige de mond willen snoeren , daar argumenteer ik graag mee , als (u) dit een hobby noemt , vreemd ??!! ![]() Mensen bekeren , of mensen doden omwille van een andere gedachte of geloof doden , valt zoiets ook onder een hobby ?? Citaat:
![]() Problemen worden kunstmatig gecreëerd , waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou u het vinden mocht:
Dat u omwille van enkele militante christenen , de feesten van de moslims wil verbieden ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie heeft het over Jezus geboorte? Ben je wel bij je hoofd? Kerstmis is de verchristelijke zonnewende. Verder mag je ja mij betreft er van maken van wat je wil. Bestudeer maar eens een klei beetje geschiedenis. Kerstmis heeft met het oosten totaal niets te maken.
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Ga je hier nu echt de link blijven onkennen tussen heidense feesten en kerstmis??
Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 december 2013 om 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Joelfeest
http://web.archive.org/web/200907280...eest_heden.htm http://web.archive.org/web/200907261..._joelfeest.htm
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling