![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.powned.tv/nieuws/binnenla...kee_gelee.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ja maar dat was toen, voordat ik was begonnen met mijn zelfstudie. Het was niet sexuele drang, want weet U hoe vaak ik mezelf letterlijk onder een dame heb los gewrikt. Ik denk eenzaamheid en dat is duidelijk iets anders dan sexuele drang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Eenzaamheid tijdens een huwelijk, tja, dan moet je vooral eens een huwelijk proberen uit liefde en respect in plaats van traditie en familie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk daar maar eens aan als je nog eens over "eer" komt zeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Ben jij dan ook geen hoer? Een man die met verschillende vrouwen naar bed is geweest is evengoed een hoer, je moet die geen leukere namen geven.
De vrouw moet vroom zijn en gesluierd en ervoor zorgen dat haar man niet naar de hoeren gaat, je zoekt het onmogelijke vrees ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eer heeft voor mij een andere defenitie. Eerst zeg je zelf dat u een warm persoon bent, vervolgens corresponteert u weer met anderen en zie hier het resultaat, ik ben een loser. Had het al lang zien aankomen, daarom kan ik me er niet zo druk om maken. Het ene moment aan je zijde om daarna tegen je te keren. Je zal me nooit kunnen betrappen op een negatief respons en dat is ons verschil. En anders zal ik het diplomatiek beargumenteren zonder te kwetsen om zodoende nog open te staan voor reactie mits persoon zich niet gekrenkt voelt in eer naar aanlijding van realiteit. Wat is het probleem en hoe kan men hieraan een oplossing vastkoppelen. Want voorts is het hopeloos havanna. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hierin heeft u gelijk vrees ik. De straf voor zowel man en vrouw zijn gelijk en hierin is geen onderscheid. Dus man en vrouw zijn gelijkwaardig. Dat neemt niet weg dat er nog steeds een probleem is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eerste reactie was beter. Eenzaamheid tijdens het huwelijk. Gelukkig heeft men voorts geduld met betrekking tot het geven van reacties. Stilte voor de storm laten we maar zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Man, man, man. Sommigen voelen echt de nood om hun genen wild in het rond te sproeien, hé? Geen wonder dat er tegenwoordig zoveel huwelijken kapot gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eer heeft voor een aantal moslims zeker een andere betekenis dan voor ons.
Eremoord. In vooral islamitische gemeenschappen leidt dat ertoe dat bijvoorbeeld een vrouw die overspel zou hebben gepleegd of haar familie anderszins tot schande zou hebben gemaakt wordt mishandeld, met zuur overgoten, in brand wordt gestoken of vermoord. Vaak worden de vrouwen beschuldigd van overspel, maar eremoorden worden ook gepleegd als de vrouw een partner heeft gekozen die door de familie wordt afgekeurd of een huwelijkskandidaat afwijst die door de familie was uitgekozen. Soms ook is niet de dood, maar verminking het doel van de aanslag. |
![]() |
![]() |