![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want ze hebben schrik dat het gerecht hen zwaar gaat veroordelen voor de vrijwillige verkregen minigiften, die nu als afgeperste fooien aanzien worden. Mag ik mijn facteur nog iets aanbieden of moet ik wachten tot ik hem eens tref in een café? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Dan kan hij u nog eens terug trakteren van zijn extra afpersgeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Jaja, we weten het.
Bart de Wever is ev0l en Antwerpen is een fascistische stadstaat. We hebben allemaal heimwee naar de tijd dat Chantal Pauwels schoenen kocht met haar Visa-kaart van de stad. Laatst gewijzigd door Thuleander : 20 december 2013 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
http://www.antwerpen.be/eCache/ABE/1/561.html En nu nog het woordenboek nemen en het woord 'onafhankelijk' opzoeken. Stuur het misschien ook eens door naar de schrijver van dit stukje. ![]()
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik weet niet waar ze het lef vandaan halen die vuilnismannen, bij mij kregen ze elk jaar de deur in hun gezicht.
Tegenwoordig staat er geen hooggeschoolde meer op de kar, alles gebeurt automatisch, enkel nog een bestuurder, zouden ze in Antwerpen ook eens over moeten nadenken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Iedereen weet dat vuilniszakken al eens sneller blijven staan aan huizen die geen fooi geven. En dat men al eens sneller wat extra vuil meeneemt bij huizen waar men een fooi had gekregen. Met containers deed men het anders: die bleven staan als er iets inzat wat niet mocht. Tenzij men er een plastic zakje aanhing met een paar cola's en 10 euro. Dan mocht men er ook nog 15 vuilniszakken naast zetten: mee gingen ze.
Maar klaarblijkelijk moet het zo, volgens Jan Blommaert. Laatst gewijzigd door The Bold Revenger : 20 december 2013 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het probleem is niet de vuilman want gij zult dan, logisch gezien, vaker en in andere situaties eveneens gevoelig zijn aan groepsdruk en groepsdenken Laatst gewijzigd door 1207 : 20 december 2013 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk mag je dat van mij, wacht hem op in uw deuropening en als je vindt dat hij een fooi verdient mag je die gerust geven, dat is helemaal iets anders dan wanneer hij komt aanbellen aan uw deur om een fooi te vragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Oh no , he is using the Mandela defence
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() En Mandela: de zoveelste pippo die zijn laatste adem heeft uitgeblazen. Weken zijn ze al over die vent aan het zagen en zeveren. Ondertussen stinkt die al uren in de wind dus waarom blijven ze die toch de hemel in prijzen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of Antwerpen (als overheid) Stilaan degoutant aan't worden is moet ik tegenspreken. Voorheen heb ik ook meer dan genoeg degoutanten aan't loket mogen ontmoeten (naast de vele wel behulpzamen) Het is wel vervelend als ze komen bellen, om GEEN fooi te geven. Het risico om dan meer naar het boekje behandeld te worden als je buur is dan een echt risico. Bovendien met minder dan een briefje van 10 € kan er nauwelijks een bedankje vanaf. Als je weet dat dan ook nog eens de facteur (2x als je ook een kranten abonnement hebt) en de brandweer - meestal met een kalender in de hand- langs komen, wordt het menigeen toch te gortig. Anderzijds heb ik gehoord dat die nieuwjaarsgelden bij de vuilkar in een gezamelijke pot gegooid worden, waarin de anciens (meestal ook zeer vakbondsactief) zich eerst mogen bedienen. Bleukes krijgen alleen wat kruimels.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 20 december 2013 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat gezegd zijnde geef ikzelf geen fooi aan de kar (mag hier niet meer maar het werkt ook corruptie in de hand) maar wel aan de postbode omdat ze soms extra moeite doet om de pakjes bij me thuis te krijgen. Laatst gewijzigd door BonBon : 20 december 2013 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Door dit stuk bewijst hij zelf een exponent ervan te zijn..
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijwillige schenkingen moet kunnen , dat is ieder haar/zijn goesting !!
Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 december 2013 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of was dat dezelfde ? ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 20 december 2013 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mensen stemmen op de N-VA om iets te doen tegen de immigratie en om Vlaanderen meer autonoom te maken. Ze stemmen niet op de N-VA om voor elke scheet die ze laten een GAS-boete tegen hun kloten te krijgen. De N-VA'ers moeten dus niet janken van "ze zijn tegen ons", jullie zoeken het zelf.
|
![]() |
![]() |