Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 december 2013, 01:15   #81
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Wanneer zag je voor het laatst iemand die een andere partij dan N-VA verdedigt verklaren dat de ander er de ballen van snapt omdat die de voorkeurspartij aanvalt?

Ik denk ook wel dat over het algemeen de meerderheid van de mensen intellectueel oneerlijk is, maar het is ook een eerlijke vaststelling dat oneerlijkheid bij de N-VA'ers nóg meer voorkomt dan bij sympathisanten van andere partijen.
Ik denk dat het hier vooral voorkomt omdat blijkbaar 70% van de mensen op dit forum voor N-VA stemmen.
Oud 21 december 2013, 01:21   #82
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik denk dat het hier vooral voorkomt omdat blijkbaar 70% van de mensen op dit forum voor N-VA stemmen.
Ik zal de intellectueel oneerlijke berichten voortaan eens tellen. Mijn indruk is dat ondanks de nationalisten maar met vier keer meer op dit forum zijn dan niet-nationalisten zij samen minstens tien keer zoveel intellectueel oneerlijke berichten plaatsen. Maar, goed, tot ik de volgende 1000 intellectueel oneerlijke berichten die ik zie geteld heb, ga ik daar geen uitspraken over doen en die als feiten voorstellen. Na de examens begin ik te tellen.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2013, 10:12   #83
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waarom Nu? Bekijk bericht
Waarom moet die christelijke zooi zoveel geld krijgen als ze de bevolking pakken met belasting verhogingen?
Waarom mogen we niet weten wat het gat in de begroting is geworden?
Toen Beke nog schepen van Financien was liep het al tegen de 4 ton per jaar.
Nu is hij burgemeester en de spaarpotjes zijn leeg, belastingen gaan omhoog, en toch blijft hij met geld smijten.
Waarom moet ik betalen voor iets dat me geen biet kan schelen?
waarom moet u betalen voor iets dat u geen biet schelen kan ? zoiets heet democratie, men houdt ervan of men houdt er niet van. het staat u trouwens vrij om bovenstaande praktijken proberen te veranderen; desgevallend moet u via de verkiezingen voor het vlaemsche parlement proberen om de decreten op de de erediensten te wijzigen. ene heert bourgeois is verantwoordelijk voor de laatste aanpassingen aan deze zooi (uw sic).

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 december 2013 om 10:16.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2013, 13:00   #84
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

In Roeselare gaat in ieder geval 2,5 % van de begroting naar de kerk!Wordt het pensioenfonds van de ambtenaren geplunderd om de begroting op te smukken en is de kost voor het ocmw in enkele jaren verdubbeld.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2013, 13:17   #85
Waarom Nu?
Burger

Waarom Nu?'s schermafbeelding

Standaard

Dat is toch absurd, want de kerk staat al jaren leeg.
Waarom Nu? is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2013, 15:46   #86
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
In Roeselare gaat in ieder geval 2,5 % van de begroting naar de kerk!Wordt het pensioenfonds van de ambtenaren geplunderd om de begroting op te smukken en is de kost voor het ocmw in enkele jaren verdubbeld.
.. ik begrijp dat wanneer de kerk ter sprake komt, alle rationaliteit zoek is; maar quand même .. de kerk is de kerkfabriek niet .. ook lijkt het mij onmogelijk dat er 2,5 procent van de begroting van een gemeente/stad naar de kerkfabriek(en) zou gaan .. u haalt vermoedelijk de toelagen aan de kerkfabriek(en) en de investeringen aan het kerken patrimonium door elkaar .. het zou wel interessant zijn om te vernemen wie er heden ten dage eigenaar is van dit kerkenpatrimonium .. indien er sinds Bonaparte geen wijzigingen waren .. hoogstwaarschijnlijk de gemeente Rosslaare zelf .. hoedanook richt uw grieven jegens deze regelingen aan de verantwoordelijke minister, ene heert bourgeois uit het u wellicht bekende izzehem .. het decreet van het heertje heert zorgt ervoor dat gemeenten bijna geen grip hebben op de vetpotten van de kerkfabrieken .. doen, bel meuneire heert.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 december 2013 om 15:49.
Oud 21 december 2013, 18:18   #87
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. ik begrijp dat wanneer de kerk ter sprake komt, alle rationaliteit zoek is; maar quand même .. de kerk is de kerkfabriek niet .. ook lijkt het mij onmogelijk dat er 2,5 procent van de begroting van een gemeente/stad naar de kerkfabriek(en) zou gaan .. u haalt vermoedelijk de toelagen aan de kerkfabriek(en) en de investeringen aan het kerken patrimonium door elkaar .. het zou wel interessant zijn om te vernemen wie er heden ten dage eigenaar is van dit kerkenpatrimonium .. indien er sinds Bonaparte geen wijzigingen waren .. hoogstwaarschijnlijk de gemeente Rosslaare zelf .. hoedanook richt uw grieven jegens deze regelingen aan de verantwoordelijke minister, ene heert bourgeois uit het u wellicht bekende izzehem .. het decreet van het heertje heert zorgt ervoor dat gemeenten bijna geen grip hebben op de vetpotten van de kerkfabrieken .. doen, bel meuneire heert.
Idd. het was de kerkfabriek.Het is 2,5 %.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2013, 17:36   #88
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Idd. het was de kerkfabriek.Het is 2,5 %.
.. whoa .. 2.5 percent ongehoord .. burgemeestere martens gaat de opcentiemen weer moeten verhogen ..

Oud 26 december 2013, 20:59   #89
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. whoa .. 2.5 percent ongehoord .. burgemeestere martens gaat de opcentiemen weer moeten verhogen ..
De gemeenteraad -lees: het schepencollege- zal dat doen, niet de burgemeestere...

Laatst gewijzigd door Boduo : 26 december 2013 om 21:00.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be