![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij huren woningen op de privémarkt en verhuren die aan mensen die ze nodig hebben. Zolang ik, namens het OCMW, in het SVK gezeten heb, kwamen mensen zoals u zelfs niet in aanmerking voor het SVK. Het SVK moet je zien als een tijdelijk onderkomen, het dient om mensen met een plotse woningnood te helpen tot ze een andere woning gevonden hebben. Bij ons moet iemand die in het SVK een woning krijgt, zich op meerdere plaatsen inschrijven voor een sociale woning. Om extra stimulans te geven, wordt de huurprijs iedere maand iets duurder. Het SVK zal nooit iemand een definitieve woning toekennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze dienst zorgt ervoor dat de woning perfect in orde is als je erin stapt. Zij staan ook in voor het onderhoud van de CV. Let op, niet alle klusjes zijn gratis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De huurders krijgen ook regelmatig sociaal assistenten over de vloer. Deze zien meer dan je denkt. Zij rapporteren bv ook over de staat van de woning (nadat de huurder erin getrokken is). De herstellingen zijn ook niet gratis hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben hier een lijst waaraan woningen moeten voldoen, dat is toch niet onoverkomelijk voor een verhuurder, temeer daar hij weet dat hij steeds zijn geld krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SVK Misschien las ik het wel verkeerd ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 december 2013 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Euch ik weet niet wat jij met "tijdelijk" bedoelt.. mij is altijd gezegd geweest dat het toch voor maximum een termijn van 9 jaar is, en dat de huursubsidie om de 2 jaar daalt.. (cf. www.wonenvlaanderen.be) Citaat:
Citaat:
Ik stel mij echter vragen bij dit - ook gepubliceerd op www. wonenvlaanderen.be: Citaat:
Betekent dit dat het 120e subsidie zal zijn en niet 230? (???) Ik kan er niet echt goed meer aan uit.... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Huh? Daar heb ik nog nooit over gehoord.. Ik dacht dat het enkel tijdens het bezichtigen was dat iemand van het SVK meekwam... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ik zou maar niet teveel hopen op Thailand. Dagje Oostende misschien ![]() Laatst gewijzigd door Havanna : 22 december 2013 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |