![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Het verbod op cannabis in België zorgt ervoor dat ik DUIZENDEN euro's belastingen per jaar in het buitenland uitgeef.
Ik shop zo goed als NIETS in België op de nodige brandstof na, ook dat ontlopen we graag. Grote boodschappen? Bergen op zoom de Jumbo En zit ik door mijn voorraad? 25% korting bij aankoop van 5gram in Amsterdam, de trip waardig en kopen we gelijk nieuwe schoenen. Belgen moeten eens in de dag gaan shoppen in Rotterdam of Amsterdam. De mensen zeggen daar nog goeiendag tegen mekaar. Echt verzuurde mensen hier. En ik ben lang niet de enige die zijn grote boodschappen en kledij bij de buren begint te halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() Vind je dat niet een beetje overdreven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Ja ik beken kleur:
![]() Ik heb een beetje overdreven. Duizenden euro's belastingen leunt dichterbij ongeveer duizend euro jaarlijks ![]() Edit: ik weet nu ook niet hoe cannabis in Nederland belast is, maar schoenen zijn daar geen 21% belast. Je hebt daar koopjesavonden, mooie steden winkelstraten waar geen auto's mogen rijden. Ik denk dat België echt moet onderdoen op Nederland, als ik het zo bekijk. Laatst gewijzigd door Peche : 8 januari 2014 om 07:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() 't Was niet dat ik bedoelde... Citaat:
Nederland heeft onlangs een BTW verhoging doorgevoerd, van 19% naar 21% en aangezien er gestreefd wordt naar Europese uniformiteit op dat gebied, neem ik aan dat schoenen daar wel degelijk aan 21% belast zullen zijn, maar 100% zeker ben ik niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is Monsanto Ready to Enter The Medical Marijuana War?
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedere maal we toestromen in Breda, Rotterdam of Amsterdam bloeien wij helemaal open ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel betere sfeer gewoon en men vertoeft dan liever daar dan op de Antwerpse meir of Gentse korenmarkt he. En als ik altijd iets wil roken dan moet ik toch jaarlijks een dikke halve kilo oogsten zenne ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar qua sfeer kan ik u wel volgen, 't moet leuk zijn om na't werk eens de coffeeshop binnen te kunnen springen. En qua kwaliteit gaat niks boven eigen kweek, ben ik zeker dat het volledig biologisch is, en geen chemische-groeimiddelrommel aan't paffen ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Justitie in België noemt hem een onverbeterlijke crimineel, hijzelf noemt zich ‘drugsprofessor’ on a mission. Voor de zoveelste keer opgepakt voor wietteelt, dreigt de rechter nu met 3 jaar cel. Jean-Pierre uit Lochristi gaat echter uit van vrijspraak…
Bron |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En bij veel coffeeshops kan men tegenwoordig gewoon pinnen met de bankkaart. |
|
![]() |
![]() |