![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Ga jij je kind vertellen over en blootstellen aan religie zonder je eigen anti-theïstische insteek? Dat lijkt me heel sterk.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 22 december 2013 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gevaarlijk beestje ![]() Dan is mijn vraag: Wat is het kwade ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 december 2013 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is mijn vraag: Wat is het kwade ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 december 2013 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel even de "wij stammen niet van apen" misvatting rechtgezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zit er vol giftige spinnen en slangen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Havanna : 22 december 2013 om 17:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al zou ik wel verkiezen dat ze er minder platvloers atheïsme op na houden dan dat van Dawkins, Black Science Guy en Sam Harris e.d. Geloof het of niet, ik heb respect voor genoeg atheïsten. De pop-atheïsten en media-wetenschappers en hun aanbidders horen daar echter niet bij. Daar kan ik een pagina over neerschrijven en dan kan U zin voor zin commentaar geven en uitzonderingen aanhalen. Vandaar dat er hele boeken over dat onderwerp geschreven zijn. Zeg liever waar je naartoe wilt, want laat ons eerlijk zijn, jij hebt geen interesse in theologie en ik heb geen zin in een rondje definities.
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Welke misvatting precies? U heeft hem gezegd dat wij wel van apen afstammen of wat bedoel je?
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, daarom ben ik ook erg tegen dat soort sektes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 december 2013 om 18:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel religieuze mensen ontkennen bepaalde wetenschappelijke zaken omdat dat niet in hun straatje zou passen. Neem bijvoorbeeld de evolutietheorie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar veel reli's denken dat evo's dit denken. Het enige juiste antwoord = we hebben een gemeenschappelijke voorouder. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() En inderdaad , mij bekeren , geef dat maar op , sint-juttemis bestaat ![]() Ik heb al in een aanduidende link uitgelegd hoe ik mij tegen geloof ben gaan ontwikkelen !! En eerlijk , ik heb daar geen enkele spijt van , net zoals gelovige graag (willen) geloven !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik ben geen creationist he.
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Ahzo. Ok ja, dat houdt al meer steek.
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, dat is hun keuze. Ik vind dat jammer en zal voor hun bidden, maar ze zouden daarom niet minder mijn kinderen zijn.
Stel U voor dat het partijslaven worden, dan heb ik gefaald als ouder.
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even verdiepen in het christendom kan veel van uw vragen beantwoorden. Al vermoed ik dat u gewoon niet openstaat om te weten wat het christendom leert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |