![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Hysterische kopvodden of islamitische hengsten, ik denk dat het evenveel pijn doet.
Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 december 2013 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik spreek enkel mensen met "U" aan als ze mij ook met "U" aanspreken.
Iemand die me tutoyeert tutoyeer ik terug. En verder heb jij NIKS te wensen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 december 2013 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
een ziel is moeilijk te doorgronden dorre grond word weer levend door water een lach is als licht op olijfolie we treffen elkaar later een kleur kan vergankelijk zijn zoals een goede smaak van een onreikbare wijn Wat zeide u ook alweer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom moeten marokkaantjes altijd bewijzen dat ze het grootste leugenaarsvolk ter wereld zijn.
Wat een mietjesvolk. Laatst gewijzigd door Conscience : 24 december 2013 om 07:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie geloof koppelt aan de evolutieleer geeft onmiddellijk aan er niks van te hebben begrepen.
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In begin was het wat lastig. Toen was het wat vervelend. Toen werd het wat irritant. Maar nu? Ik ben heel dat gangsta samentroepend, mompelend, arrogant zootje strontzat! En ik ben heel dat Allah gedoe zo fucking kotsbeu, he. Allah dit, Allah dat... Man jongens toch, weet ge waar ge uw kutgeloof kunt steken?
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 24 december 2013 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik lees hier veel gefundeerde en terechte kritiek op de islam en onze politiekcorrecte regering.
Ik vraag mij alleen af hoe wij onze Westerse maatschappij kunnen redden van deze religieuze islamitische waanzin. Ik vraag mij af hoe het hier binnen 30 jaar zal zijn, als het zo verder gaat. Ik vraag mij af wat jullie er zelf aan willen doen en wat jullie stemgedrag zal zijn in 2014. De verkiezingen in 2014 zullen levensbelangrijk zijn, zelfs de laatste kans om nog een koerswijziging op te dringen aan onze politiekers. Hier uw mening ventileren lost niets op. Denk daar maar eens goed over na. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze mening ventileren op internet vergroot het draagvlak van de boodschap. Door er tegen uw buurman over te zeuren verandert er veel minder. uiteraard is het stemgedrag van groot belang, zolang er nog wordt rekening gehouden met die stem. De Europese stem is alvast totaal overbodig: wordt er daar naar de burger geluisterd denk je?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Gouverneur
|
![]() De fundamentalistische Islam moet eerst nog de "Islamietische staten" veroveren
en of ze daarin zullen slagen durf ik te betwijfelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als 50% van de Vlamingen op het VB stemmen, denkt u dat onze politiekers er geen rekening mee zullen houden? Dat is de ENIGE manier om een beetje zeggenschap te hebben in dit klotelandje. Het wordt tijd dat de Vlaming ballen aan zijn lijf krijgt en een duidelijk signaal geeft. Als wij de huidige politieke kaste laten verder doen, is het binnen 30 jaar over and out. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zie maar naar de enorme opkomst van de hoofddoeken en religieuze eisen van de islamieten in het Westen. Het zal veel sneller gaan dan u denkt en later zal men zeggen: 'hadden wij het maar op voorhand geweten'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |