![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is dieptriest om te zien hoe mensen, gedreven door niets dan hun onderbuikgevoelens en haat tegen religie, een bewezen interventie tegen AIDS willen tegenhouden en miljoenen willen laten doodgaan aan AIDS alleen omdat de oplossing hen niet bevalt. Hoe kan iemand zo vreselijk diep zinken?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben op 26 jarige leeftijd besneden, had toen al 2 kinderen, dus ik weet hoe het er voor en er na is, dit in tegenstelling tot de raaskallende onbesnedenen hier op dit forum, en ik zeg, net zoals velen met mij, dat de sex als besnedene beter is als onbesnedene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Besneden op je 26...wil dat zeggen dat je een (late)bekeerling bent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iets met eigen keuze, net zoals een tattoe of piercing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn de ergste. Compleet dolgedraaid en willen zich bewijzen door hun virus te verspreiden om dat plaatsje in de grote kweekbak te verdienen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Bs'd
En de seks is beter sinds ik dat al dan niet "zéér gevoelige" stuk kwijt ben. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zoals ik zei, de meest fanatieke, omdat ze alsnog iets moeten bewijzen. Geïndoctrineerd was je al, dat is duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je bent als een zware rookwolk die de zonnestralen opslokt, woorden als zure regen die de verwezenlijkingen der mensheid tracht te verteren. Bliksemstralen om de ware lichten neer te sabelen. Donder om de waarheid te verdrijven. Hagel om het volk schrik aan te jagen. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 28 december 2013 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die hang ik boven m'n bed! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Bs'd
De Wereld Gezondheids Organisatie, WHO, spreekt aldus: http://www.who.int/hiv/topics/malecircumcision/en/ Male circumcision for HIV prevention There is compelling evidence that male circumcision reduces the risk of heterosexually acquired HIV infection in men by approximately 60%. Three randomized controlled trials have shown that male circumcision provided by well trained health professionals in properly equipped settings is safe. WHO/UNAIDS recommendations emphasize that male circumcision should be considered an efficacious intervention for HIV prevention in countries and regions with heterosexual epidemics, high HIV and low male circumcision prevalence. Male circumcision provides only partial protection, and therefore should be only one element of a comprehensive HIV prevention package which includes: the provision of HIV testing and counseling services; treatment for sexually transmitted infections; the promotion of safer sex practices; the provision of male and female condoms and promotion of their correct and consistent use. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jouw armzalige pogingen om een religieuze besnijdenis (Het Teken Van Het Verbond Van God Met Zijn Volk) te maskeren door er een pseudo-wetenschappelijk sausje over te gieten (tegengaan van AIDS) zijn vrij duidelijk waarneembaar. Dus neen. Ik heb geen greintje compassie met folteraars die besnijdenissen uitvoeren bij mannelijke en/of vrouwelijke minderjarigen. Wenst iemand op volwassen leeftijd te worden besneden? Mij goed, moeten ze zelf weten. Uiteraard zonder tussenkomst van het ziekenfonds.
![]() |