![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dit komt ervan van al het smeerlapperij in ons land toe te laten. Laat hen het land maar afbreken. Ik hoop dat diegenen die dit hebben mogelijk gemaakt een zware prijs zullen betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Die het mogelijk maken zijn politiekers, die hebben een vel gelijk een olifant en hebben voor zichzelf gezorgd, politiek onschendbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze noemen het supersnelrecht. Ik noem zoiets gewoon recht.
Snelrecht, dat zou zijn: 's nachts de magistraat uit zijn bed bellen en een lap er op. Verder is de strafmaat van die Hollanders ook maar een 'maatje' voor niets. Een straatverbod voor volgende nieuwjaarsnacht toevoegen aan de gevangenisstraf, is een leuk idee. Maar het zou voor 'iets meer' moeten gelden. Voorbeeld een straatverbod voor alle weekendnachten van gans 2014 en januari 2015. titel: Supersnelrecht: celstraf voor oudejaarsgeweld http://www.nrc.nl/nieuws/2014/01/03/...m=hoofdartikel Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vuurpijlen kunnen ook niet neerkomen op kofferdeksel of daken van auto's. Die auto zal dan niet afbranden, maar wel een mooie herinnering in de lak laten zien. Als een instabiel gemonteerde pijl onder een geparkeerde auto terecht komt ... mo zeg, ge hebt toch een nieuw gezinsmodel voor 15 tot 25 duizend euroots. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoorde zojuist op het tv-nieuws dat het de goede kant uitgaat met de kleine criminaliteit in Antwerpen. Maar dat kan onmogelijk aan het optreden van BDW liggen uiteraard... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moet erg zijn niets anders dan dat soort zielig geleuter te moeten neerpennen...
Wie zijn trouwens die "slaven" van BDW? Diegenen die kotsen van de "resultaten" die de andere partijen/politiekers laten bewonderen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoog tijd dat zwaar vuurwerk wordt verboden.
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() Een kortzichtige reactie
-verbieden- Het is niet het middel dat moet worden verboden, wel de intentie die moet worden aangepakt. Je kan alles gaan misbruiken. Als ik morgen (net zoals ze dat wel eens doen in het midden Oosten) aardappelen, voorzien van doorgestoken nagels, naar de mensen ga gooien, wat denk jij dat de ideale oplossing dan is? 1) ervoor zorgen dat ik een gepaste straf krijg en begrijp welke het nut is van een nagel, en welke het nut is van een aardappel? 2) voortaan aardappels en nagels verbieden?
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Zwaar vuurwerk is al verboden. ![]() Je gaat het dus voor de zekerheid nog eens verbieden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier hebben we het over mensen die opzettelijk auto's in brand steken. Zie je het verschil? Vandalisme heeft niets te maken met vuurwerk. Moet ik voor de N-VA'ers anders een tekening maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter, volgens Bart Dewever is "immigratie een eeuwig gegeven". Hij gaat daar opnieuw het "beste" van maken... Al wat de politie heeft gedaan is voor het oog van de camera een wensballon verscheuren en wat klein vuurwerk afpakken van brave mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie ook dat in beide gevallen de uitkomst hetzelfde is: auto weg, spaarboekje aanspreken, nieuwe auto kopen en in afwachting van de levering: trek uwe plan. D�*t is mijn tekening. .
|
![]() |
![]() |