![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar moet ik mijn cumulaanvraag indienen? Bij St.-Dies? Of ben ik de goedkeurder aller aanvragen? Zit er onfeilbaarheid in? Habemus papam? Welke rook jagen we door de schouw? White Widow? Mag ik mijn roze kleed behouden ipv een soutane? Vele vragen. 't Is geen sinecure om een sekte te leiden.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn geen braspotten of opdoeners (van onze eigen middelen), nietwaar! Citaat:
Gelijk krijgen is een andere zaak...... Citaat:
Ga vlug nog eens met de schaal rond.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop dan maar ineens met die gistpillen te slikken.
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de enige foto's die hier in huis hangen zijn die van mijn vriendin, de leden van mijn familie en enkele vrienden/vriendinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nu eens echt benieuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarin de "malligheid" van Bodifées stellingen zit, mag u gerust aantonen. De test waarmee u kan aantonen dat u inderdaad iets van hem heeft gelezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest mag u gerust kritiek formuleren. En de reden waarom ik reageerde zoals is gebeurd, heb ik reeds uiteengezet. Dat was de enige reden. Aan u aan te tonen dat het niet zo is. Maar dat heeft u nog steeds niet gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze waarnemingen en beschrijvingen van 'de waarheid' kunnen, verstoord, verdraaid, of vertroebeld zijn. Zelfs als wij menen de waarheid onomstotelijk vast te hebben, belet dit anderen niet om hun beschrijving, die misschien radicaal anders is, even valabel te vinden. Wie heeft dus de waarheid met zekerheid in pacht? Citaat:
Als je mijn beweringen als onwaar duidt, dan creëer je reeds een 10.000 posts onwaarheid. Dus je helpt zelf de onwaarheid creëren, die ik claim.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker niet met lager gekwalificeerden dan ikzelf in de jury.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vergeet echter niet dat zoveel jaren geleden men ook nog steeds geloofde dat de mens uit het niets door een God geschapen is, terwijl we nu met zekerheid weten dat de mens door natuurlijke selectie is ontwikkeld uit de apen...
![]() |
![]() |