Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2014, 11:41   #81
Sonny Crockett
Parlementslid

Sonny Crockett's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Een boekverkoper moet objectief zijn. Zijn job is boeken verkopen, niet aan zijn klanten zijn mening daarover te geven, en erger nog, het niet willen verkopen, omdat hij het niet goed vind. En dan vraag ik me af, heeft hij dat boek zelf wel gelezen ?
Nu, hem verplichten om dat boek aan te bieden wil ik ook niet, maar ik vind dat hij slecht bezig is.
Ik denk dat dhr. Van Aaken, heel wat boeken verkoopt, die hij zelf niet interessant vindt hoor. Hij heeft hier gewoon een keuze gemaakt; om 'dat' boek niet te verkopen.

Hij heeft het boek zelf gelezen [of toch, een deel ervan]; en ook inhoudelijk is hij van mening dat het onsamenhangend is. Zijn oordeel, over het inhoudelijke schrijfwerk van K.H. in het algemeen is ook niet zo positief.
Oud 31 januari 2014, 13:42   #82
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Een boekverkoper moet objectief zijn. Zijn job is boeken verkopen, niet aan zijn klanten zijn mening daarover te geven, en erger nog, het niet willen verkopen, omdat hij het niet goed vind. En dan vraag ik me af, heeft hij dat boek zelf wel gelezen ?
Nu, hem verplichten om dat boek aan te bieden wil ik ook niet, maar ik vind dat hij slecht bezig is.
Ik vind dat een boekhandel(eigenaar) verkoopt wat hij wil zonder er verantwoording te moeten over afleggen.
Wil hij een (al dan niet commerciële mening) over boeken ventileren: mij ook goed want het is zijn winkel, zijn omzetcijfer...
De klanten zijn doorgaans slim genoeg om te weten wat de boekhandel, de boeken, en de baas zijn mening waard zijn.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be